29 Şubat 2012 Çarşamba

Sevgilim ve Ablasını Tatilde Siktim

Geçtiğimiz yaz sevgilim Seçil ve ablası Seda ile birlikte 1 haftalığına Marmaris'e tatile gitmiştik. Seçil uzun boylu, beyaz tenli hoş bir kızdı, ablası Seda ise balık etli ve dolgun bir kızdı. Seda benden 4 yaş büyüktü onun için bana yaklaşımı otoriter abla gibi değil arkadaş gibiydi çok samimiydik.Marmaris'te bir otelde 2 oda tuttuk. Seçil ve Seda bir odada bende yalnız bir odada kalıyordum. Gün boyunca birlikte dolaşıyorduk ama geceleri Seçil benim odama geliyordu sabaha kadar sevişiyorduk sonra odasına geri dönüyordu.Yine böyle bir geceydi. Ben sabırsız ve azgın bir şekilde Seçil'i bekliyordum. Derken kapım çaldı Seçil geldi. Hemen Seçil'i içeri aldım ve dudaklarından öpmeye başladım. Hızlıca Seçil'in üzerindekileri çıkardıktan sonra yatağa geçtik. Doggy pozisyonunda Seçil'i yatakta domaltıp sikmeye başladım. Hızlıca gidip geliyordum. Biraz daha git gelden sonra Seçil'i sırt üstü yatağa uzatıp bacaklarını omuzlarıma alarak sikmeye başladım. Bir yandan hızlıca git gel yapıyordum bir yandanda Seçil'in ayaklarını yalıyordum. Tam boşalacakken kapı çalmaya başladı. Bunun üzerine durdum "kim o?" diye seslendim. Gelen Seda'ydı. Seçil hemen yerdeki kıyafetlerini alıp banyoya geçti. Bende boxerımı ve t-shirtümü giyip kapıyı açtım. Seda gülerek "kardeşim beni uyutup sana mı kaçtı acaba" dedi. Bende "hee evet uyku tutmamış bana geldi" dedim. Bu sırada Seçil'de üstünü giyerek banyodan çıktı. "hayırdır abla noldu?" diye sordu. Seda'da "uykum kaçtı" dedi. bende gülerek "her uykusu kaçanda buraya geliyor" dedim.Seda'da içeri girdi hep birlikte yatağa oturup tv izlemeye ve sohbet etmeye başladık. Ben feci derecede azmıştım kolay değil tam boşalacakken sevişmeyi yarım bırakmıştım. "bir şeyler içelim mi?" diye sordum. ufak çaplı bir ne içelim sorunundan sonra tekila içmeye karar verdik. Oda servisini arayıp 1 şişe tekila, limon, tuz ve 3 shot bardağı istedim.Tekila shotları hızlı hızlı içmeye başladık. Kafalar yavaştan güzel oluyordu. Seçil kafayı çoktan bulmuştu bile normalde Seda'nın yanında bana mesafeli davranırken şimdi bana sarılıyor, dudağımdan öpüyordu. Bende sarhoş oldum ayağına Seçil'in bacaklarını elliyordum, okşuyordum. Seda'da sarhoş gibiydi oda gülerek "yuh olan var olmayan var yapmayın" diyerek espriler yapıyordu. Daha sonra Seçil yatağa uzandı ve sızıp kaldı. Bizde Seda'yla içmeye devam ettik. Bir ara Seda'da yatağa uzandı bunun üzerine ben Seda'nın bacağına dokunarak "sende sızıp kalma yalnız bırakma beni" dedim. Seda'da yarı baygın bir şekilde "sızmam korkma" dedi. Seda'yı elinden tutup kendime doğru çektim "kalk o zaman yatma" dedim. Seda'da beni kendisine doğru çekip "sende yat" dedi. Bir anda kendimi Seda ile yan yana yatarken buldum. Yatağın bir yanında Seçil yatıyordu, diğer yanında Seda ve Seda'nın yanında da ben. İçimden "yatağımda 2 tane hatun var ve sevişmiyorum" diyerek kendimi gaza getirdim ve Seda'yı öpmeye başladım. Seda'da karşılık verince iyice çoşup elimi Seda'nın kalçasına attım. O şekilde öpüştükten sonra Seda'nın dudaklarını bırakıp boynunu yalamaya ve emmeye başladım. Seda "yapma" diyordu ama artık çok geçti.Yavaşça Seda'nın üzerindekileri çıkardım ve vajinasını dillemeye başladım. Seda zevkten "ahh ohh" tarzı sesler çıkarıyordu. vajinadan yavaş yavaş yukarlara doğru çıktım göğüslerini yaladım. uçları dimdik olmuştu. Ardından bende soyundum. Aletimi Seda'ya doğru yaklaştırdım. Seda eliyle biraz sıvazladıktan sonra yattığı yerde bacaklarını aralayıp "gel" dedi. Hemen araya girip Seda'yı sikmeye başladım. Seda zevkten çığlık atıyordu. Bağırmasını engellemek için dudaklarından öpüyordum. O pozisyonda biraz takıldıktan sonra Seda'yı kaldırıp yüzü koyun şekilde yatırdım. Daha sonra Seda'nın üstüne çıkıp sikmeye devam ettim. Bir yandan Seda'yı sikiyordum, bir yandanda elimle Seçil'i okşuyordum. Tam boşalacakken aletimi Seda'nın içinden çıkarıp beline boşaldım. Sonra Seda'nın yanına uzanıp öpmeye başladım. Ardından bir sigara yakıp bu anın keyfini çıkarırken. Seda "ben tuvalete gidicem" diyip yataktan kalktı. Sağa sola sallana sallana tuvalete gitti.Bende sigaramı söndürüp yatağa uzandım bu sırada Seda geldi. üstünü giymek için kıyafetlerini alacakken "napıyorsun? gel buraya" dedim. Seda'da "ben odama gidicem" dedi. Yataktan kalkıp Seda'nın yanına gittim elinden tutarak kendime doğru çektim ve dudaklarından öpmeye başladım. Elimlede kalçalarını sıkıyordum oda bana sarılıyordu. Derken beni itip "Seçil bizi böyle görmesin lütfen ben gidicem" dedi. "o zaman bende gelicem" dedim. Bu sefer Seda dudaklarımdan öpmeye başladı "gelmeni çok isterim ama sonra" dedi. üstünü giyinip odasına geçti. Bende Seçil'in yanına yatıp uyudum.Sabah birlikte kahvaltıya indik sanki hiç bir şey olmamış, yaşanmamış gibi davranık. Ama tatil dönüşü Seda ile birlikte yeni maceralar yaşadık. Onlarıda bir başka başlık altında anlatırım. V-pills Türkiye

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.