29 Şubat 2012 Çarşamba

Sevgilim Teyzem

Merhaba arkadaşlar ben başımda gecen bir hikayeyi sizlerler paylaşmak istedim.Diğer hikayeler gibi uydurma değildir buna inanın tamamen gerçek yaşanmış bir hikayedir.Ben erdem 20 yaşında istanbulda oturan bir üniversite öğrencisiyim.orta boylu orta kilolu kumral bir insanım.hikayeme gelince bu sex hikayelerinde aile içi sex hikayelerinde midem bulanırdır insan bunlar nasıl yapar diye düşünürdüm zaten bir çogu sahte ama iş başa gelicen gerçekten durum çok değişiyor bu hikayeler sayesinden bende yanlışlara düştüm belki yaptıgım yanlış birşey ama bunu yaşamamda etkisi olan ensest hikaye yazanlara kapak olsun diye yazıyorum çünkü benim hikaye tamamen gerçek.olay başıma gecen hafta geldi.olay şu şekilde gelişti.benim teyzem hamide gerçekten güzel bir bayan 42 yaşında ama yaına ragmen yüz güzelliği olmasada vucüt olarak çok güzel bir bayandı.olay teyzemin emiştemden ayrılmasıyla ve kendine düzen kurmasından sonra başladı.teyzem amasyada yaşıyordu eniştemden ayrıldıktan sonra orayı terk etmedi aslında kaldıgı ev falan eniştemindi eniştem ayrıldıktan sonra ona bırakmış oda kendi halinde yaşamını sürdüyordu.teyzem yazın bize ziyarete gelmişti.bütün aile olan kötü gözle bakıyordu nedeni gelicen bu teyzemin 3 evliliğiydi.aile artık onu dışlar olmuştu dayım falan görüşmüyorlardı.teyzem bize çocugu kaan ile birlikte geldi kaan 9 yaşında bir çocuktu.teyzem bize gelir gelmez aile annem diğer teyzemler şimdi ne yapcaıksın falan diyip azarlıyorlardu kadını aslında bende haline üzülüyordum ama teyzem çok dik kafalı bir insandı.teyzem bizde yazı geçirmeyi planlıyordu aslıdan o zaman kadar teyzemden karşı böyle birşey düşünceğim aklıma bile gelmezdi.ama sitelerdeki olgun bayan videoları çok ilgili çekmeye başlamıştı nedeni bilemeden olgun bayanlardan hoşlanmaya başlamıştım.sitede o sıra insanların teyze veya halalarıyla yaşadıkları okudukta daha da isteklenmiştim.daha önce cinsel yaşadım sadece 2 hayat kadınıyla birlikte olmaktan ibarettti.ama teyzemin o üzgün halinden yararlanmalıydım.ama oda bana bir teyzenden farlı davranıyordu belki buda bir neden olabilir.sabahları gelip kendi uyandıyor.durduk yere aşkım nasılsın geç kalma gibi bu sözlerde biraz farklı düşünmemi sağladı.teyzem ile sohbet ediyorduk ona yakın olmam gerektiğini biliyordum.bu karamsar halinde yanında benim oldugumu bilmesi gerekiyordu.sonra bizim bolkanda teyzemle sohbetlerimiz dahad koyulaşmıştı.bana herşey anlatıyor bende onu teselli ediyordum yanlız olmadıgını falan anlatıyordum zaten üzgünda ben ona destek verdikte bana güveni dahda artıyordu klasik lafımız biz teyze yiğen değil 2 arkadaşız diyorduk.derken planları yapmaya başladım ben teyzemi nasıl yataga atabilirim yada bana vermesini nasıl sağlarım diye düşündüm. teyzem ile ikimiz o akşam program yaptık bana hep"beni gezdirmiyorsun evde canım sıkılıyor"diyordu bende "tmm dedim " ve pazar gününe planı yaptım o akşam gezicek gecede içicektik o sarhoş halinden faydalınıcaktım.işler yolunda gidiyordu bizimkiler o gece silivri taraflarında bir düğüne gidiceklerde gelmeleri en az gece 1 bulurdu.teyzem ile sahile gittik gitmeden önce teyzem giyiniyordu.giydiği kıyafet çok dardı bende"bu olmaz bu şekilde gidemezsin"dedim oda "nedenmiş korkma yemezler beni"dedi gülerek bende "hayır olmaz teyze benim yanımdaki bir bayana bakılmasından hoşlanmam "dedim oda "tmm değiştiriyorum hemen "dedi ve değiştirdi teyzem ile hemen sahile gittik orda bir kafede çay,kahve içti içerken dertleşiyorduk dertleiştikçe açılıyordu göğüsleri gerçekten çok büyüktü.onlara bakmaktan kendimi alı koyamıyordum.sonra ben "gel sahilde biraz yürüyelim "dedim sonra yürüyüşe başladık koluma girdi kolu girdiğinden göğüslerini kolumda hissetmek bile beni hoş ediyordu.sonra eniştemlerle nasıl tanıştıgını falan anlattı onlar nasıl ayarlardıgını falan bende onda"gerçekten hızlısın dedim" oda "kafaya taktıgımda elde elemiycegğim erkek yok "dedi bende güldüm hadi yaa falan diyerek sonra gel şurda oturalım ben ayakta sigara içemem dedi bende tmm teyze sorun değil gel oturalım dedim o sırada sigarayı yaktıktan sonra dahada kötü oldu ailemden bir yakın sen davranıyorsun bana dedi bende öyle düşünme onlarda seni seviyorlar dedim biraz duygusallaştı başını omuzuma dayadı.bende o fırsatta hemen elimi beline attım teselli eder gibi kalçalarına kadar gezdiyordum elimi sonra beni durduk yere oyanagımdan öptü aşkım sende olmasan ben ne yapardım dedi bende merak etme teyze bu gece bizimkiler geç gelicekler biraz kafaları çekeriz dedim oda olmaz sonra çocugu içki içirdi diye beni azarlarlar durdur yere kötü etme beni sizinkilerler bende merak etme ben herşey ayarladım votkanın kokusu yok vişne suyuyla karıştırıp içeriz dedim oda tmm ama kafayı bulmak yok dedi bende tmm bulmam dedim.sonra eve taksiyle geldik ev boştu saat 22:00 gibiydi kafamdaki plana göre bizimkilernde en az gelmesine 2 saat vardı hemen içkileri koydum sigaraları yaktık başladık muhabbete.eniştem ile ayrılma nedeni kimse dogru düzgün bilmiyordu.aldattgını biliyorlardı ama kim ile neden onu bile yoktu bende sordum oda anlatmaya başladı eniştenin davranışları tuaflaşıyordu benden soguk kalıyordu eve içki içip geliyordu gece yarısı telefonlar falan bir sürü bunlar yüzüne tartışıyorduk.birde yaptıkları yetmezmiş gibi bende karılık yapmamı istiyordu bende inadına yapmıyordum.bende dedim neden teyze kocan o sesin bu en doğal hakkı dedim oda evet hakkı ama ilk önce yapması gerekenler var en azından sadık kalmalıydı ben çok gece yarılarında onu pavyonlarda topladım.ama kıymetini bilmedi sonra bir sabah mesajlar geldi telefonunda bende merak ettim ver okuyım dedim ama okutturmadı o gece zaten eve geç gelmişti alkolydu evdede devam etti bende o uyuyunca telefona aldım bir baktımki telefondan mesajlara çok geçirdim resmen dedi bende ne yazıyordu teyze dedim oda kadın yazmış götümün üstüne oturamıyorum diye dedi bende ohaa dedim gülerek oda gülme ondan sonra zaten tartışma falan direk adliyede aldık solugu enişten o kadına gitti evi falan bana bıraktı anlıycagın öyle dedi bende ayıp etmiş dedim insanın senin gibi karısı olursa bunlar yaparmı hiç dedim oda yapar yapar öyle bir yapar ki dedi bende ben olsam yani senin gibi bir karım olsa yapmazdım oda sen farklısın birtanem benim teyzesinin aşkı dedi o sırada kafalarımı iyice güzelleşmişti bir yandan müzik çalıyordu bben hemen kafasının biraz güzel oldugunu anladıgımda gel teyze dans edelim dedim o sırada sezen aksudan ikinci bahar şarkısı çalıyordu hiç unutmam tmm hadi edelim aşkım dedi hemen kalktım ben hemen beline dolandım teyzem kafası iyi olmuştu.bende alkolun verdiği cesaret ile beline ellerimi koymuştum sikim hemen kalkmıştı teyzemin hissetmemesine imkan yoktu.oda başını göğsüme dayamıştı göğüsleri hisseiyordum dahada deliye dönmüştüm.sonra elimi kalçalarına kadar indirmeye başladım saçlarını öptüm bir kaç kez.sonra birden bire o tmm yeter bu kadar sizinkiler gelicek dedi benim sikim hemen belli olucak şekilde duruyordu bende ne oldu ki teyze ne güzel dans ediyorduk dedim oda tmm yeter başım döndü hem sizinkiler gelmeden biraz ayılmamız lazım dedi sonra sen anlat dedi bana bende ne anlatıyım dedim oda yok mu sevdiğin biri dedi benim aklıma hemen bir cinlik geldi bende var dedim oda kim peki dedi ben boş ver dedim benim ki biraz imkansız dedi oda neden imkansız olsun dedi bende imkansız işte onunla birlikte olmam zor dedim oda söyle anlat bakalım nasıl biri en azından sana akıl verir dedi bende ben büyük biri dedim oda hadi yaa dedi bende evet hemde birlikte olmamız imkansız dedim oda öyle düşünme ama söyle kim oldugunu söz söylemiycem kimseye dedi bende olmaz dedim sonra ben peki akıl ver o kişi nasıl etkileyebilirim dedim oda ilk önce ona yakın olmasının dedi bende evet yakınım dedim sonra onun iyi tanıman gerekir dedi bende tmm dedim sonra ona hediye al dedi bende ne olabilir dedim oda aşkını anlatıcak birşey olsun ne biliyim bir kırmızı gül belli eder onu sevdiğini dedi bende tmm alıcam dedim sonra ne yapmam lazım dedim ne biliyim ona süprizler yap sevdiğini belli et dedi bende ya sevdiğimi belli edersem ya kızarsa dedim oda neden kızsın ki dedi ben bizimki yasak aşktır belki dedim sonra ben sizinkiler gelmeden yatıyım söyle biraz gelicen beni kaldırısın tmm dedi bende tmm kaldırırım ama beni biraz üşüme tuttu teyze dedim oda neden dedi bende anladım içkiden olsa gerek dedim oda gel yat uzan şuraya dedi.bende tmm dedi yataga uzandım üşüyor numarası yapıyordum.teyze üşüyorum sende gel yanıma dedim oda düşündü biraz tmm dedi sonra geldi yanıma ama sarılmaya korkuyordum sikim kazık gibi olmuştu.sonra oda biraz uykuya dalar gibi oldu ama tv izliyordu ben titriyormuş bahanesiyle arkasından sarıldım sikimi resmen götüne dayammıştım bir anda irkildi zaten ben uyku sersermi numarası yapıyordum o kendi ileri çekti o ileri çektikte bende dahada sarıldım beline o sırada o sıkık bir ses ile errrdeemm dedi bende efendim teyze dedim oda ne yapıyorsun sen dedi ben bunlar diyince hemen göğüslerine elimi alttım birşey yapmıyorum teyze dedim oda aklında gecenler tahmin ediyorum.ben senin teyzemin erdem bende kendime çektim dudaklarına öpmeye kalkışırken tokatı yedim utanmıyormusun yaptıklarından dedi bende ne yaptım ki dedim oda pişkinliğe bak birde ne yaptım diyor dedi bende sustum oda ben senin teyzemin arkadaş gibi davranmış olabilirim biri görse duysa nasıl açıklarım bunu dedi ben yine sustum kendimden utanmıştım.sonra teyzem sınırli bir şekilde odasına gitti beni korku saldı ya annemlere söylerse diye ama söyleyemez dedim sonra uyumuşum o düşünceyle ertesin yüzüne bakamadım sabah erkenden çıktım akşam eve gelince o açtı kapıyı çocuk dışarıdaydı bizimkilerde işten daha gelmemişti.kapıyı açınca "güler yüzle hoş geldi "dedi bende "hoşbulduk"dedim ama kafamı çeviremiyordum.sonra direk odaya geçtim üzerimi değiştiricektim.sonra kapıyı kaldı ben gel dedim sonra içeri girince bana "ne o küsmüyüz yoksa"dedi bende "hayır küsdeğiliz "dedim sonra"biliyorum dün geceki olaydan dolayı sana kızgın oldugumu sanıyordun evet biraz kızgınım benimde öyle davranmam gerekiyordu sende bende alkolun etkisiyle hata yaptık"dedi bende evet haklısın teyze ama ben öyle yapmak istememiştim dedi oda evet gençlik zamanlarında böyle hatalar olur böyle isteklerinin olası normal birde gülerek birde benim gibi bir kadın olunnca dedi bende güldüm evet haklısın dedim sonra ikimizde özür diledik vee konu kapandı ama böyle sıcak davranıcagı aklımda bile geçmedi sonrasında zaten kafamdaki plan hazırdı.akşam bizimkiler geldi ve rutin bir akşem geçti sabah erkenden gidip bir saat aldım teyzeme bizimkiler kahvaltıyı yapmış ve gitmişlerdi sonra teyzem uyandı kahvaltıya beraber oturduk sonra sonra ben içeri salona gitti arkadasından gelip sözlerini kapattım saati eline verdim bil bakalım bu ne dedim oda aaa bana hediemi aldın dedi bende evet dedim oda aşkım benim dedi açtı baktı ki saati görüncede begendi.sonra öperek teşekkür etti sonra kahvaltımız yaptık bende o gece olanlar için özür hediyesi oda hani gece ben hatırlamıyorum bile dedi sonra ben dışarı çıktım.o akşam teyzemin eski kocasuı çocugu bir kaç günlüğüne aldı ve götürdü artık evde teyze ile daha rahat davranabilirdim.durduk yere arkadasından sarıllıyordum o gelip benim yanıma uzanıyordu daha rahatttık.kafamdaki planı işletmeye devam ediyordum bizimkiler gittiğinden sonra sabah direk çicekçiye gittim.10 tane kırmızı gül aldım günlerden perşembeydi.teyzemın uykusu ağırdı kırmızı gülleri yatagına döktüm bir tanesine baş uçuna koydum.ben içeri geçtim.pc başında teyzem kalktı içeri bir sevinçle geldi dire gülerek onları sen mı koydun oraya dedi bende evvet dedim oda sen ne harika bir yiğensin dedi direk boynuma sarıldı bende hemen sarıldım ona neden yaptın böyle dedi ben her kadının ara sıra çicek almaya ihtiyacı vardır dedim sonra utandım biraz direk dışar çıktım.sonra akşam eve geldim bizimkiler gelmemişti.bende çikolatalı keki çok severim teyzem bana kek yapmış.direk bak keki senin için yaptım dedi ben hemen afiyetle yedim sonra cuma günüde birşeyler yapmalıydım ama ne diye düşündüm.bu sefer gümüşçüden seni seviyorum diye yazılı bir kolye aldım.direk evet gittim baş ucuna koyp kaçtım.evet geç geldim artık ok yaydan çıkmıştı teyzeme aşkı ilan yapmıştım bunları yaparkenden ilgi duymaya başladım azda olsa am bu dünemde yapışlardır.sonra eve geldim direk çatıdaki hamaga gittim orda sigara içip sallanıyordum teyzem geldi yanıma 2 çay ile direk gülerek bu sabah ki hediyedemi senin dedi bende kafamı kaldıramadn evet dedim.oda evet hediyeni begendim dedi bende begendiğine sevindim dedim oda aslında sana birşey sorucam kafama birşey takıldı dedi gülerek bende sor dedim ama kafam hala yerde şey o imkansız aşkın benmıyım yoksa dedi ben cevap veremedim oda neden cevap vermiyorsun dedi bende hiç bir nedeni yok dedim oda bak senden aldıgım hediyeler hayatımdan ilk defa bir erkekten alıyorum beni gerçekten mutlu ettin dedi.bende sevindim dedim oda neden bu kadar mutsuz duyuyorsun dedi ben ne yapmam gerekir ki dedim oda ne biliyim yarın beni bir yerelere davet etme gerekir dedi ben şaşırdım hemen tmm dedim o zaman yarın 13:00 hazır ol bir yerlere gireriz dedim sonra gelip yanagımdan öpüp tmm aşkım hazır olurum dedim.o anı iple çekiyordum o sırada evin içinde çakamak bakışlarlar birmize gülüyorduk.bana çay getirmeler falan gereçtken mutlu oluyordum iyi geceler öpücükeri falan gereçten çok hoşuam gidiyordu.sonra bizimkiler halam yazlıgona davet etti bizimkilerde o gün sabahtan gibip 2 gün gelmiyceklerdi cumartesi sabah gidip pazartesi sabah geliceklerdi ev bize kalmıştı kafamdan binbir türlü tilkiler dönmeye başladı.cumartesi saat öğlende biz çıktı evden kadıköye gittik orda sahilde doşlaştık ordan eminönü gerçekten çok yorucu bir gündü eğlendi iki sevgili gibi benim halim bitmişti eve zor geldik.artık teyzeme duygusal olarak bağlanmıştı neler yapıyordum ben böyle sonra eve geldi ben belim ağrıyor çok yoruldum dedim.oda bana uzan masaj yapıyım dedi ben uzandım direk masaja başladı gerçekten çok iyi yapıyordu üzerimdekileri çıkardı elleri yumuşacıktı.sonra ben duşa giricem dedim gittim o argınlıkla 31 çektim rahatlamıştım yoksa yine saldırıcaktım yine tokat yiycektim diye düşündüm sonra teyzem geçti banyoya.sonra dışardan yemek söyledik yemeğimiz yedik ama benim içim içimi yiyor.sonra birer sigara içtik sohbet etmeye başladık bana geçirdiğim gün için teşekkür etti.sonra bana manalı bir şekilde sorular sordu ne oldu imkansız aşkın bir cevap varmı dedi bende daha verdiği cevabı anladım dedim oda ben anladım kim oldugunu aşkın zor ama imkansız değil dedi benim gözlerim fal taşı gibi açıldı oda sonra onu çok mu seviyorsun dedi bende tahmin edemiyceğinden daha çok dedim oda peki o seni seviyor mu dedi bende sen daha iyi anlarsın sonuçta ikinizdde kadınsınız.oda evet oda seni seviyor o hiç tatmandgın duygular tattırdın bence dedi bende ne mutlu bana o zaman sevdiğim kadını mutlu etmek her erkek için güzeldir dedim ama utancımdan bakamıyordum bile.oda severken utanmıyorsunda söylerken neden utanıyorsun dedi ben ne biliyim utanuyorum dedim oda tmm açıkca konuşıyım yaptıkların beni mutlu etti daha önce eşlerimden böyle ilgi görmedim beni tahmin edemiyceğin kadar mutlu ettin.ama şunu açıkca söyliyim niyetin beni yataga atmaksa açıkca söyle hemen veriyim ama bu oyunu daha fazla sürdürme ama gerçekten beni seviyorsan ben bütün ailemi karşıma alır seni severim ne yalan söyliyim bende sana karşı garip duygular duymaya başladım.bende amacım cinsel isteklerim değil seni gerçekten köpek gibi seviyorum dedim oda tmm dedi bana sarılarak ben seni seviyorum dedi peki gecen gün neden beni taciz ettin dedi bende insan sevdiği kadının kendisinin olmasını ister o yüzden sana öyle yaklaştım senin benim olmanı istiyorum dedim oda tmm aşkım tmm dedi sakinleştirmeye çalışıyordu.o gece sabaha kadar iki sevgili gibi güneşi selamladık planım tıkır tıkır işliyordu.sonra ben erkenden uyanım oda güzel bir kahvaltı hazırladım yataga götürdüm sonra öpücükler uyandırdım.kahvaltıyı görünce aşkım benim bir tanem diye dudagımdan öptü şaşkına dönmüştüm elim dudagıma gitti oda ne o şaşırdın mı bende evet dedim oda sen daha fazlasını hak ediyorsun dedi.bende o zaman hak ettiğimi ver dedim gülerek oda seni sapık seni dedi sonra içeri geçtik benim uykum tekrardan gelmişti ben yatıyorum uykumu alamadım sanırım dedim sonra oda yanıma geldi ben yanında yatabilirmiyim dedi bende hemen evet gel dedim oda böyle diycegğini tahmin ediyordum.sonra ona sarılım yattım sikimi dayıyordum götüne resmne sonra bana dogru döndü şu yaramazı çek üstümden dedi ben ne zararı varkı sana dedim oda zararı yok ama evlenmeden olmaz dedi gülerek bende güldüm tmm dedim birbirmize sarıldık beni çok mu seviyorsun dedi bende evet çok seviyorum senin için ailemi karşıma alırım dedim oda güldü hadi ordan yalancı dedi sonra ben dizlerimi indirince sikim belli oluyordu bataniyenin altında oda ne yaramaz şeymiş senin ki dedi bende biraz öyledir dedim sonra bana daha önce bir kadın ile birlikte oldun mu dedi ben hayır dedim oda aa nasıl olur 20 yaşında delikanlı adamsın nasıl olmaaz dedi bende ne biliyim olmadı işte dedim halbuki hayat kadınlarıyla birlite olmuştum.sonra ben korkuma ona dayanamıyordum.sonra kafasını omuzlarıma dayıyıp uyuduk birşey yapmaya cesarret edemiyordum ama o neden vermiyor onu bilemiyordum.sonra uyumuşum.kalktıgımda yanımda yoktu.dışarıdaydı eve geldiğinde alışverişten gelmişti.bu gece sana süprizim var dedi ben ne süprizi dedim oda geceyi bekle dedi ben anladım bu gece benimdi.bmutfakta yemek hazırlarken arkasında yanaşıp ensesine öpücükler koduyordum.süprizin ne merak ediyorum diyordum oda geceyi bekle dedi.beni arkadaşlar çağırdılar yemek yedikten sonra dışarı çıktı oda bana fazla geç kalma dedi ben merak etme kalmam dedim.saat 11 gibi gece eve geldim evin dışardan ışıkları yanıyordu ama ben girince ışıklar sönmüştü.masana baktıgımda kırmızı şarap mum ışıgında yemekler o zaman anlamıştım teyzemin romatizim manyagı oldugunu sonra o güzel bir gömlek giymi altında kumaş bir dar pantalon bu ne dedim oda senin için hazırladım dedi ben harika dedim sonra şarap eşliğinde yemeği yedik gece 12 gelmişti.sonra içer geçit bilgisayardan slow parçalaro çalmaya başladı.dans edelimmi dedi bende evet edelim dedim.sonra yine beline sarıldım dans etmeye başladık benim sikim yine şahlandı.vakt geçirmeye takatım kalmamıştı.seni seviyorum diyip dudaklarına yapıştım.oda karşılık verdi bu sefer 3-4 dk kadar dudaklarımı ayarmadan seviştik sonra artık benimsin diyip kucagıma aldıgım gibi yatak odasına götürdü.gömleğini nerdeyse yıtıcaktım.sonra pantolunu çıkartırken dur yavaş sakin ol dedi ben tmm ben sakinim dedim dama sakinlikten bir haberdim.üzerinden siyah bir sütyen ve siyah bir kilot vardı çok sexsi duruyorlardı.sonra göğüslerinden öpmye başladım göğüs uçlarını ısırmaya başladım dur yavaş dedi ama ben dinlemedim ısırmaya devam ettim sonra tokatı yedim tabii canım acıdı yavaş ol dedi bende tmm dedim.sonra göbeğine doğru öpmeye başladım sonra kliodunu çıkartıp amını yalıycaktım ki dur ne yapıyorsun dedi ben ne yapıyorum dedim oda yalama orayı bende ne olur dedim oda yalardıktan sonra sakın beni öpmeye kalkma dedi.amının dudaklarını emıyordum ben emdikte o inliyordu.ben yalamaya devam ediyorum amını dudaularını ısırmaya başladım bu sefer ama bunları sakin ısırıklar konduyordum o ıse yatagın üzerinden çarçafları sıkıyordu sonra amından sıvı gelmeye başladı onları amının etradına yaydım elimde amından sıvı gelicen daha önce hiç bir kadında canlı olarak bunlar görmediğimden ne şimdi dedim oda amımın suyu geldi dedi bende tmm boşalmadın yani dedim oda ben o kadar kolaty boşalmak dedi bu sefer o beni yataga sırf üstü yatırdı göğüs uçlarımdan emmeye başladı karın bölgemden deli oluyordum sonra ben sende benim kini yala dedim oda çıkar bakalım nasıl birşeymiş dedi benim ki diğer hikayelerdeki gibi 20-25 cm değil 16 cm uzunlugunda sonra o bak bizim yaramaza dedi sonra ben agzına almıycakmısın dedim oda hayır kesinlikle almam dedi bende tmm o zaman dedi üstelemedim.sonra üzerime gelip sikimin üzerinde oturdu zevkten deli olucaktım hayat kadınlarını hep şapkayla yapmıştım bu kadar sıcak hissi vermemişti.sonra üzerimden hoplamaya başladı ben hala yaşadıklarımın şokundaydım elimde kalçalarını tutuyordum o ise gözgöze gelmekten kaçınıyordu.sonra kucagımdan ile geri yapmaba başladı çok geçmeden ben yorul sen üste çık dedi.sonra yalan yok bacaklarını aralardı ben amatör oldugumda deliği onun yardımıyla buldum.hızlıca girmeye başladı o ise inliyor sik beni aşöım diyordum sonra ben biraz nefes almak için durdum oda ne oldu dedi ben yoruldum dedim çünkü sigarayı günde 2 kapet içen bir insanım oda yavaş hareket et hızlı yaparsan çabuk boşalırsın bende ssana yardım ederim merak etme ama sakın ha sakın için boşalma dedi bende dedim sonra yavaş hareketlerde girmeye başladım dudaklarına doğru uzandım ama hayır olmaz dedi amını yaladıgım için bende boynuna öpüyor kulak memesini emiyordum.sonra çok geçmeden geliyorum dedim oda kendini benden çekti amının üstüne boşaldım.sonra direk sigara yaktım oda sigara yaktı biraz dinlen dedi bende tmm dedim su getirdim sonra o omuzuma yatmış bir şekilde sigarlarımı içiyorduk ama bir yandan eliyle sikimle oynuyordu sikim hafiften kalkmıştı bana her sabah bu böylemi oluyor dedi ben evet dedim sonra suyuda içtikten sonra 2.ye hazırmısın dedi bende evet dedi sonra o yine ensemei öpmeye başladı bir yandanad sikimi kaldırmaya çalışıyordu.sonra sikim kalkınca arkadama geç dedi ben geçtim.yine sikimi kendi alıp amına yerleştirdi.sonra gel git yapmaya başladım.yavaşça girip çıkıyordum.ellerimde kalçalarını sıkıyordum.o ise sok sok diyordum ben git gide yorulmuştum elimle belime destek veriyordum bazende öpücük alma bahaneyile ensessinde mola veriyordum.ben yoruldum dedim ama gerçekten yorulmuştum belim ağrıyordu vurmaktan sonra o tmm yat dedi yine o üstüme çıktı bu sefer tam oturmadan ayakarlının üzerinden oturp kalkmaya başladı.dudaklarını ısırmaya başlamıştı daha hızlı oturup kalkıyordu.sonra geliyorum ahha ahhh diye inlemeye başladı ikimin üzerinde boşladı beyazımsı bir sıvıydı amatör oldugumdan porno filmlerindeki kadınların yalandan boşaldıklarını o an anladım sonra ben bu sefer bacaklarına girdim bacaklarını omuzlarıma aldım girmeye başladım kafasını cevirmişti yan taraf doğru. ben aldırış etmenden girip çıkıyordum.sonra geç olmadan ben boşaldım.üzerinde yıgıldım sonra biraz uzandık nasıldı dedi bende harika dedi devam edicekmisin dedi ben biraz duralım ederiz dedim oda tmm önce git lavaboda ağzını yıka öpemiyorum seni dedi ben tmm gittim hemen ağzımı yıkadım banyoda yapmam aklıma geldi.sonra kuveti doldurdum gelsene banyona dedim geldi burdamı yapcaız dedi bende evet dedim farkılı olur biraz sonra banyoya girdik ben uzandım o dudaklarıma yapıştı kucagıma oturdu ama hayvan gibi sevişiyordu.sikim iyice kalmıştı sonra ben onu duvara dogru dayadım.girmeye başladım arkasından ama halim halmamaıştı 10 dk durmadan vurdum sonra yorudugumu belli etmemek için bana dogru cevirdim ve dudaklarına yapıştım bana yoruldun dimi dedi bende evet dedim dur kucagına otuyorum dedi bende hayır olmaz yala işte girmediğimiz pozisyon kalmadı burdada hangi şekilde yapıcaz ki dedim oda daha önce hiç yalamadım dedi bende birşey olmaz burda temizde yıkarım merak etme dedim sonra sikinmi kendi elleriyle yıkadı ağzına alışından belliyli ilk defa aldıgı sakso çekmeyeyi, gerçekten bilmiyordu sadece başını alıyor bırakıyordu hatta bir defasından kusucak gibi oldu sonra alıştı bende saçlarını okşuyordum ama saksoda sanki içimden birşeyler çekiyorlarmış geliyordu.5 dk boyunca sakso çekti acemiydi bir ara bak değerini hiç kimseye yapmadım bunları daha önce dedi 3posta oldugunda gelemiyordum bir türlü sonra bende tmm dedi geliyorum deyince sikimi delice sallamaya başladı çok geçmeden boşaldım sonra birmizi yıkamya başladık.sonra yatak odasına geçtik bende hala durucak gibi değildim sonra gel 69 deniyelim dedim oda ne ki dedi sen benimkini yalıycaksın bende seninkini dedi hayır olmaz yoruldum doymadın mı dedi ben doymadım dedim oda bak sigaradan dolayı çabuk tıkanıyorsun bir yerine birşey olmasın bende olmaz dedim sonra amını ağzıma verdi ben iştahla yalamaya başladım sikim 4 postada kolay kalıcak gibi değildi ama uğraşıyordu bir ara kaklmıyor bu dedi ben uğraş dedim sonra amımnı ısırıklar kondurmaya başladım zevkten daha iştah ile yalıyordu amının suları yine gelmişti sikimde zaten kalkmıştı o zaman bu sefer yan cevirdim bacakarını bir tarafta topladım.ama amını giremiyordum o yardımcı oldu amatörlük böyle birşey sonra gel git yapmaya başladım gösğü uçları semsert olmuştu gösğü uçlarına vuruyordum dur hızlı vurma diyordu.sonra artık son gücümle yatagı sallarcasına vurmaya başladım şap şap diye gelen sesler hala kulagımda sonra o dudaklarını sıkmaya başladı ımmm geliiiyorrrummm dedi yine amında beyazımsı sıvılar geldi bende bunu gördükte artık ne gücüm kaldıyda 10 dk boyunca vurdum bende geldim sonun da kalçalarına boşaldım.üzerinde yıgımda artık tmm yeter benden bu kadar dedim oda isteseydin vermezdim bende bittim dedim sonra birmize sarılarak uyuduk.artık teyzem ile teyze değil sevgiliydik yaşadıklarımı buraya yazıcagımı biliyor bakarsın oda okur ilerde yaşadıklarımı %100 gerçek olarak yazıcam.ben o diğerleri salladıkları değil 20-25 cmler nerden çıkıyor anlamıyorum bir gece 6-7 orgasmlar çocuk bile güler bunlar teyzesinden bir isteme alanalar ben alana kadar göbegim çatladı sizler anlattıklarım bir kısmı ama ilerde yaşadıklarımı yazıcam tabi olumlu tepkiler gelirse sevgilerler V-pills Türkiye

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.