29 Şubat 2012 Çarşamba

Sevgilim Teyzem - 3

Merhaba arkadaşlar daha önce teyzem ile yaşadıklarımız sizlerle paylaştım...ben sadece yaşadıklarımı anlattım sizlere gerisi sizlerin takdiri...teyzem ile evi ve arsa satış işlemleri yptıktan sonra istanbula geri döndük teyzem direk ev bakmaya başladı...ev bizim eve yakın bir yer olmasını istiyordu nede olsa istanbuldu burası...istanbula geldikten sonra ev halkı yüzüne birlikte olamıyorduk bütün gün ev aramak ile geçiyordu hatta ev aradıgımız ev sahipleri bizleri karı koca sanıyorlardı gerçi teyzem kendine baktıgı içindi birazda...sonra ev araştırmalarmız devam ederken ben teyzeme hasret bir şekilde yaşıyordum oda bana hasretti evde kaçamak bakışlar ara sıra koklaşmalar falan buda bana yetiyordu ama nede olsa artık birlikteliğimizin sürmesini istiyordum...en son yakın semtlerde ev bulmaya çalışıyorduk...araştırmalarımız sonunda sonuç vermişti..bizim sokakta uygun yeni yapılmış bir daire bulduk...inşaat yeni bitmişti teyzemde evi beğenmişti...evi bulduktan sonra teyzem eşyalarınıda yeni alıcaktı bütün alışveriş merkezlerini dolaştık...yorgunluktan ölüyordum nerdeyse sonra eve geldiğimizde bizimkle gelmemişti teyzemin oğlu ise yeni gelmişti okuldan hemen içeri geçtik...teyzemin oğlu duşa giriceğini söyledi teyzemde üstünü değiştiyordu içerde ama benim kalkıcak halim kalmamıştı..sonra bizimkiler geldiler evde yemek falan hazırlandı akşam olmuştu...biraz kestirdikten sonra kalktım...bizimkiler tv bakıyorlardı...sonra annem hemen uyuklamaya başladı ve yataga gitti babamda siz izliyorsunuz herhalde dedi teyzemde evet enişte dedi biz kalmıştık odada teyzemin çocugu çoktan uyumuştu...teyzem bugün iyi yorulduk erdem dedi bende evet gerçekten iyi yorulduk dedim sonra kadınsı sohbetlere başladı acaba o buzdolabımı daha iyi durur yoksa bumu diye düşünmelere başladı..gerçekten kadınsı bir duygu oldugu belliydi nedeni bilmiyorum bende sıkılmıştım sen hangisini uygun görürsen o kalsın diyordum...odanın kapısı kapalıydı teyzeme doğru yanaştım kolumu omzuna attım yanagına öptüm teyzem ufff dur erdemmm diyordu bende neden dedim dur ev eşyalarını düşünüyorum o eşyaları bir kere alıcam iyi karar vermem lazım dedi bende tmm kararı verirsin merak etme ama özledim seni dedim oda hayır babanla duyar diye fısıldamaya başladı anlaşılan o gece bana iş yoktu....teyzem ben yatıyorum diyip gitti...ertesi gün bizimkiler işe gitmişlerdi benim dersimde erken oldugundan bende erkenden gittim eve geldiğimde zaten geç olmuştu evde akşam yemeğinde masada teyzem abla eşyaları aldım herşey tmm ama evde boya ile temizlik yapılması lazım falan dedi annemde tmm hallederizz merak etme sen dedi..günlerden çarşamba günüydü...annem erdem tatile erken girdi sayılır derslerinden sonra gelir ufaktan boyaları yapar bizde akşama temizliği yaparız dedi..teyzemde ne dersin erdem dedi bende tmm ama ben tek başıma o kadar evi nasıl boyuycam dedi babamda bizim ahmet var boyacı ona söyleriz oda sana yardım eder dedi bende tmm olur dedim o gün öylece bitti...ertesin gün okuldan sonra ben teyzemin evine gittim boyaları falan hazırlamışlardır teyzem ise telefonda görüştüğümde hala alışveriş yapıyordu neyse ben kolları sıvadım boyamaya başladım...sonra ilk önce teyzemin çocugu geldi erdem abi nasılsın falan dedi...bende iyiyim hadi sen eve gtit elbiselerin kirlenmesin dedim oda tmm abi diyerek gitti.ardından teyzem geldi annem ile kolay gelsin dedi bende sağol dedim o zaman bir odanın boyasını bitirmiştim...ben yoruldum dedim annemde tmm çay geliyor birazdan burda atıştırırsın birşeyler olur birazdan selma ablan gelicek onun ile birlikte senin boya yaptıgın yerleri temizliycez dedi bende tmm gelim değmişten siz silerden bende öbür odaları boyarım dedim teyzemde harikasın canım sen olmasan bu kadar işin içinden nasıl çıkarız dedi bende birşey değil dedim gülerek neyse çaylar gelmişti babam dernek toplantısına gitmişti...babam boyacı ahme abının yarın geliceğini söyledi...neyse sonra bizimkiler temizliğe başladılar çok geçmeden annem eve gitti.teyzemin üzerinden eşortmanlar vardı temizlik yapılıcak eski şeylerdi ama malı meydana çıkıyordu derken ben sigara içmek için mola verdim teyzemlerde çay içiyorlardı onların temizlik yaptıkları odaya gittim..çay içerken sigarada içmeye başladım selma abla aaa sen sigara içiyormuydun dedi bende evet dedim selma abla evli hafif şişman bir kadındı beyaz tenli biraz çekik gözlü 32 yaşında bir kadındı evliydi ama çocuklar yoktu sokagımızda oturan bir kadındır kocası tır şöforuydu...selma abla içme ablacım çiğerlerine yazık dedi bende evet biliyorum ama alıştım bir kere dedim selma abla ne yap ne et bıramaya çalış bak benim eşimde içiyordu 3 ay oldu içiyor dedi bende nerden biliyorsun ki dedim oda o sözünde durur durmazsada kendi zararına dedi teyzemde sahi kız senin eşin şimdi nerde dedi selma abla romanyada dedi teyzem direk bana göz kırptı selma abla biraz safca birkadındı teyzem kız şimdi o orda roman kadınlarıyla birlikte olmasın dedi selma abla sus kız çocugun yanında dedi selma dedi teyzemde kız onun çocuklugumu kalmış koca adam olmuş görmüyormusun dedi...selma abla tmm görüyorum dedi.bende benim nerem çocuk dedim 21-22 yaşındayım ben dedim selma abla kız görüyormusun bu bile büyüdü bizde yaşlandık dedi..teyzemde haklısın zaman geçiyor değerini bilmem lazım dedi..snra ben bir sigara daha yaktım teyzem az iç şu zıkkımı dedi...bende tmm bu son dedim herzamanki gibi selma ablada ablacım teyzen dogru söyluyor dedi bende tmm haklısınız birşey demedim ya dedim sonra tmm tmm diyerek susturlar teyzem hadi kız bu oda kaldı burayı bitirelim yarın devam ederiz senin işin yok dimi dedi selma ablada evet yok dedi...tmm burası bitsin gideriz dedi...selma abla hemen işe koyuldu üzerinden temizliğe uygun bir etek vardı domalmış bir vaziyette götü resmen belli oluyordu o an onu domaltık sikmeyi hayal ettim mükenmel bir göttü kaçları o gittikte bende gidiyordum nerdeseyse sonra teyzem bana baktı benim sikim direk kalkmıştı....teyzem sen ne yapıyorsun burda hala dedi..bende dur biraz dinleniyim dedim selma ablada evet kız görmüyormusun çocuk yorulmuş bırak iraz dinlensin dedi...bende haklısın selma abla beni anlamıyorlar dedim gülerek..selma abla yerleri sildikçe benim gözüm ondaydı o domalmış hali beni çıldırtıyordu gözlermi onun dikkatini çekmiycek şekilde kesiyordum ama o kalçaları sarılmamak için zor tutuyordum kendimi teyzem orta ilolo bir kadındı ama o kalçalar onda yoktu...teyzem bana bakmaya devam etti kalçalara baktıgımı çoktan anlamıştı ama selma ablanın yanında bu kadar rahat konuşamıyordu...teyzem hadi git öbür odada eşyalarını değiştir...dedi bende tmm diyerek gittim üzerimi değiştirdim ama aklım hala selma ablanın kalçalarındaydı...teyzem yanıma geldi...selmayı evine kdar bırak bakalım dedi bende tmm bırakıyım dedim oda bugün o bakışlarının hesabını vericeksin dedi bende tmm ben ne yaptım ki dedim teyzemde sen daha iyi bilirsin ne yaptıgını dedi bende tmm sonra konuşurz dedim..teyzem geç kalma dedi bende fırlamalıgına bakarsın selma ablma beni eve kahve içmeye davet eder dedim teyzemde ağzına sıçarım o kadına birşey yaparsan dedi bende tmm merak etme birşey yapmam dedim o sırada selma abla geldi neye sinirlendin hamide dedi teyzemde yok selma abla kahve içeriz şimdi falan diyor bizim fırlama dedi selma ablada teyzen ile gelirsin birgün içeriz ama geç oldu dedi bende tmm gelriz dimi teyze dedim teyzemde giderizzzz dedi sinirli bir şekilde...selam ablayla yola çıktık selma ablanın kalçaları hala aklımdaydı...yolda lafladık selma ablayla ne okuyorsun okul nasıl gidiyor aman okuyun kendinizi kurtarın tarzı nasiyatlar çok saf temiz bir kadındı...sonra eve geldim bizimkier yatmışlardı çoktan teyzem duştaydı çıktı odaya geldi saçları ıslak birşekilde teyzem direk kısık bir sesle ne o bugün selmayı kesmeler falan dedi bende hayır ne kesmesi dedim teyzemde yalan söylüyor birde gözlerimle gördüm...dedi bende evet bir ara gözüm kaydı dedim oda birde pişkin pişkin gözüm kaydı diyorsun dedi bende ne var burda yalan söylemeye devam mı etseydim dedim...oda birde doğru söylerek kendine pay çıkarma yaptıgın zaten bir hata ne bakıyorsun elalemın karısına dedi bende yaa sadece bir kaç kez baktım kadın ile yatmadım ya dedim oda birde yatsaydın neden olsa kocası yurt dışında 3 aydan beri yanıyordur şimdi artık tartışma büyümüştü ikimizde sinirlenmiştik...bende saçmalıyorsun beni yaptıklarıma pişman ettin dedim oda demek yaptıklarından pişmansın öylemi becerdin ya beni artık hevesini aldın tabii gelsin selmalar gitsin melmalar dedi bende ne diyorsun ne hevesinin geçmesi dedim oda bırak bana mamal okumayı kadın verse hemen gidersin peşine nede olsa hamide cebte istediğin zmaan vur dimi dedi bende artık sen ne dediğini bilmiyorsun evet baktım kadına ne var bunda kabul hatalıyım ama abartma istersen kadınla birlikte olsa bu kadar konuşsan anlarım ama bu yaptıgın çok saçma dedim oda saçma olur tabi nede olsa ben burdayım istediğin zaman yaparsin...tmm merak etme selmaya söyliyim seni dedi bende ne saçmalıyorsun sen yaa dedim oda saçmalıyorsum haa kadının içine düşücektin be benim yanımda yapmaya utanır insan dedi bende ne utanıcam yeter artık dedim..oda tmm yarın ben selma ile görüşücem yaptıklarını anlatıcam dedi bende ne yaparsan yap dedim oda görüşüz dedi biliyordumki kızgınlıktan söyledi... odama geçtim burdum kafayı yattım..ertesi gün yani cuma günü 2 dersim vardı onları gördükten sonra hemen boya iine koyuldum çok geçmeden ahmet abide geldi...teyzem ben ile küs oldugundan gelmiyordu neyseki usta var diye yiyecek birşeyler getirmişti...ahmet abi boya işleri devam ettirdik teyzem içicek ve yiyecekleri bıraktı gitti..üstündei eşyalar normal giyimdi yani eve dönücekti bende direk peşinden eve gittim...banyoda kovaları dolduruyordu bayram temizliği için bende sigaramı yaktım banyoda ona bakıyordum ben lafa girdim ne o küsmüyüz dedim oda kovayı almdı çekil önümden dedi...bende ne yapmaya çalışıyorsun böyle yaparak dedim o sustu bende ce vap versene dedim o git selmaya sor dedi bende şimdi başlatıcaksın selmaya dedim o yine sustu...yatak odasına geçti üstünü değiştirmeye bende peşinden gittim oda çık dışar üstümü değiştircem dedi bende bak artık canımı sıkıyo bu davranışların dedim o yine sustu ben üzerinde gittim bak tmm hata yaptım...biliyorum ama ben seni seviyorum dedim oda git selmana söyle bunları dedi bende ne selmaymış dedim oda sen bilirsin dedi üstünü çıkarmıştı...bende üstüne gittim beni ittirmeye başladı bende yeter arrtıkk diyim yatagın üzerinde attım onu üstüne çıktım üzerinde bir etek birde sütyen vardı...yeter delirme beni ben seni seviyorum uzatma bu meseleyi dedim..o yine sustu bende gözlerinin içine bakarak seni seviyorum sana aşıgım anlamıyorsun dimi dedim oda yine sustu yüzünü çevirdi bende ellerimde ellerini tuttum...gidemiyordu bir yere..tmm eşeklik etttim ama affet ne bu trip dedim o yine sustu dudaklarına yapıştım direk kaçmaya çalıştı ama izin vermedim biraz diremişten sonra oda kendini bana bıraktı...seni seviyorum hayvan anlamıyormusun hala dedi..bende seni seviyorum dedim dedikten sonra dudaklarına yapışmaya devam ettim arsa işlemlerinden sonra hiç birlikte olamamıştık...deliler gibi özledim seni diyip boynunu öpmeye başladım oda dur geç kalıcam dedi bende dur ne zamndan beri istiyorum seni...oda tmm biliyorum ama geç kalıcam annen beni alış veriş merkezinden bekliyor öğlen dedi bende belesin ne olur dedim oda başladıkmı bırakamazyız dedi bende hak verdim 1 postayla gidicek durum değildi...bende tmm dedim oda üzerini giyindi ve çıktı bende arkasından teyzemin evine gittim ahmet abi çogu işi bitirmişti neden olsa adam ustaydı sonra ahmet abi gitti ben teyze başıma kalan işi bitirdim..teyzemler akşam yemeğine çağırdılar gitti selma ablada bizdeydi...artık hoş geldin dedikten sonra kafamı bile çeviremedim teyzemin gözü zaten üstümdeydi...akşam yemeği yedik bende eve dip boyaları atmaya gidiyordum kenarları falan annem eve misafir geldiğinden gelemedi yine..eve gittik..teyzemler temizliklere başladılar...ben kafamı çevirip bakamıyordum sadece teyzemi kalçalarını kesiyordum oda benim baaktıgımı bilerek frikler veriyordu...biraz heycanlı oluyordu...selma ablada bu sefer ne zaman sıkışsa beni çagırıyordu erdem merdiveni getirirmisin,kovayı getirirmisin gibi vs işlere beni çağıyordu...teyzemde buna biraz sinir olmuştu neyse akşama kadar temizlik yaptılar bu sefer bitirene adar devam etti ertesi gün cumartesi oldugunda devam ettiler biterene kadar...bende yardım ettim az çok sonra teyzem hadi selma ablanı bırak bakalım dedi..bende tmm dedim selma zahmet oluyor erdem sana dedi bende ne zahmeti abla... dedim sonra gittik selma abla yolda sohbet ettik...nasıl gidiyor hayat falan diye laf lafı açtı..evliliğe geldi...evleniceğin kişiyi iyi seç ablacım dedi bende tmm seçerim dedim bak ne güzel müh.. lik okuyorsun ordan güzel bir kız bul evlen bizler gibi sürünme dedim bende sen neden sürünyorsun ki selam abla dedim oda bak eşimde gurbet ellerde ekmek parasına çalışyıor ben kadın halima burda tek başımayım dedi bende selma abla merak etme biz budayız birşeye ihtiyacın oldugunda söyle dedim oda sağol erdemcim dedi...eve gelmiştik selma abla gel kahve içelim diycem ama biliyorsun şimdi biri görür gece vakti dedi bende gülerek sorun değil dedim oda sana bir kahve sözüm olsun dedi ben tmm o zaman birgün..sonra eve gedim teyzem direk nerden bu kadar geç kaldın falan gibi soru yagmuruna tuttu..bende cevap verdim...gece direk yattım çok yorulmuştum..kalktıgımda öğlen 12 olmuştu..bizimkiler teyzemin evine eşyaları yerleştıyorlardı..teyzem artık bugüne vine yerleşiyordu...bende yarıma gittim bütün eşyaları gelmişti yatak odası takımı gerçekten çok büyüktü...direk zaten o evde onu nasıl becericeğini düşündüm...sonra eve gittim..biraz daha dinlendim...yatıyordum...annemler beni kaldırdılar bana ani kararlar memlekte gidicekmiş bayram için dernek olarak düzenletikleri programlar varmış babamda yönetim kurulunda oldugunda gitmesi gerekiyormuş...bu benim için bayram gibi birşeydi...cumartesi akşamı bizimkiler hazırlıklara başladılar sabahtan çıkıcaklardı yola zaten 3-4 saate en geç ordalardı...annem bir yandan valiz hazırlamaya başladı babama kızarak nerden çıktı bu dercesine...sonra teyzeme erdem sana emanet bu birşeyler yapmayı beceremez bayramda ister buda ister orda kalın dedi...cumartesi teyzem kendi evine gitti bende bizim evde kaldım...ama yarın neler yapıcagımı planlaramaya başladım...pazar günü bayramın ilk günü bizimkilere sabah erkenden gitmişlerdi...bende sabah erkenden kalktım...teyzem direk bize geldi affet gibi olmuştu üzerinden güzel bir elbise vardı makyaj ile dahada güzeleşmişti...bize geldi bayramlaştık...ben ne güzel olmuş böyle dedim...oda sende yakışıklı olmuşsun dedi..oğlu geldi sonra...erdem abi babam bugün gelicek beni almaya dedi bende ne güzel iyi vakit geçir babanla dedim oda tmm abi dedi.teyzeme bu nerden çıktı dedim oda ne biliyim telefon açtı oğlum bayramda benim ile kalıcak dedi...bende iyi ne güzel dedim teyzemde ben yarın anneannenlere geçicem dedi bende neden kalalım burda bu bayramda gitme dedim oda haır gitmem gerekiyor dedi bende iyi tmm dedi teyzemin eski eşi gelene kadar birşey yapamdık tv bakıp gelen çocuklara şeker ve para verdik...sonra 4 gibi teyzemin eski eşi geldi direk oğlunu alıp gitti.teyzemin aldıgı eve bile bakmadı..gittikten sonra kapıyı kapttık bende şimdi kaldık baş başa dedim oda karının açmı dedi bende açım ama neye aç oldugumu sen daha iyi biliyorsun dedim oda biliyorum ama benim karnım aç...bende tmm o zaman pizza söyliyelim dedim pizza söyledik..sonra sigaraları yaktık laflamaya başladık.teyzem biliyorum gecen gün sana çok yüklendim...bende hangi gece ben hatırlamıyorum bile dedim oda selma konusu canım dedi bende hee tmm dedim sana fazla kızdım sanırım ama diğer eşlerimin beni aldatmalarından sonra bende böyle bir takıntı oldu..ondan dolayı biraz sinirlendim aslında sen kocam bile değilsin sadece sevili ve cinsel açıdan birbirimiz tamamlıyoruz...belkide sen selma ile birlikte olsan daha mutlu olursun dedi bende saçmalama sen bana yetiyorsun dedim oda neden öyle baktın peki..dedi bende yinemi başıyorum yok tmm tmm başlamıyoruz ama sana birşey diycem istersen selam bile birlikte olmanı sağlayabilirim dedi ben şok oldum nasıl izin veriyorsun bana dedim oda ne biliyim diğerlerini kaybettim bari seni kaybetmiyim yapıcaksan haberim olsun yada bilidğim biriyle olsun gzli arkadan çevrilen işlerden hoşlanmam dedi bende benimi deniyorsun yoksa dedim oda yok yemin ederim dedi bende selamın buna nasıl razı geliceğini biliyorsun oda gerisini sen bana bırak dedi..bende ne o grupmu yapıcaz dedim oda o kadar sapıklaşma dedi bende ne biliyim farklı bir deneyim olur dedim oda haklısın farklı olur ama selma bunu becerebilicek kapasitede bir kadın mı dedi bende bilinmez belki yapar dedim sonra kafa takıldı sen selmayı nasıl razı ediceksin bu işe anlamadım dedim teyzemde orasını sen banaa bırak kesin birşey yaparız demiyorum ama şansımı denerim senin için bende tmm o zaman dedim oda selmadan önce benim ile ilgilenen lazım dedi bende tmm dedim gel yatak odasına geçelim dedim oda hayır benim evde yapıcaz bu sefer dedi bende tmm uayar dedim onları eve gittikev harika olmuştu sen içeri geç ben hazırlanıp geliyorum dedi bende içeri geçtim sonra çok geçmeden hadı gel dedi bende içeri gittim yatay odası harikaydı üzerinde sadece iç çamaşırlar vardı ben direk soyundum...üstüne bir hayvan gibi çullandım artı yanında daha rahat hareket ediyordum..direk dudaklarına yapıştım o ise elleriyle yanaklarımı tutmuştu.ben sütyenini çıkartıp göğüslerini emmeye başladım 10 dk nerdeysen ğögğüslerini emdim..sonra amını yalamaya başladım amının bir oyuncak gibi oynuyorduk elliyor yalıyordum amı gelen sıvılar yüzüne vıcık vıcık olmuştu..hımm hımmm diye inliyordu sonra ben sikimi dire ağzına verdim...bu sefer daha güzel yalamaya başlamıştı..sadece sikimin başını emiyordu sadece orasını diliyle oynuyordu beni tahrik etmeye yetmişti bunlar...sonra bende direk bacak arasına girdim...içerini alev alev yanıyordu sanki sikmi kaynar bir suyun içine sokmuştum. gözlerim kapalı gel git yapıyorsum teyzem birden beni dürttü ne o selmayımı hayal ediyorsun dedi bende durmuş bir şekilde hayır aşkım seni hayal ediyorum dedim oda gülerek ben burdayım hadı becermeye devam et beni dedi bende daha hızlı girmye başladım...sonra bira doğrulup bacaklarını omzuma aldım...bacaklarını ellerimden sarmış bir şekilde giriyordum teyzem ise hımmm erdemmmm diye inliyordu yok geçmecen teyzem boşaldı hafif sarstı kendini amınan beyaz akıntıları geliyordu boşalmaya başladıgında kendini oda bana vuruyordu bende oda vuruyordum yatak yerinden sallanıyordu...sonra sikimi çıkartım teyzem direk çarşafla sildi sikimi sonra amını ben domalmasını söyledim domaldı...amına girdim arkadan ellerimdem kalçalarındaydı...arkadan hızlı bir şekilde vurmaya başladım...10 dk geçmişti yoruldum ellerimdem belime destek yaptık belimi ben ittiriyordum...sonra teyzemi ellerini kollarında n tutup kendime dogru çektim...bir at gibi vuruyordum sonra geiyorum diyerek üstüne boşaldım direk yine sigara yaktım teyzem banyona üstünü yıkmaya gitti...o sırada içeri eşortmanlarını giymi bir halde geldi...oğlunun sesini duyar gibi oldu pencereye yöneldi...hemen yanıma gelip hemen giyin recep geliyor dedi eski eniştemin adı recepti...jhemen giyindim içeri girdiler teyzem tabi direk hoş geldniz dedi...ben odaya geçtim nasılsın falan fasli geçti teyzem neden geldiniz dedi eniştem çocugun kimliği yokmuş onu almaya geldik hem gelmişken evini bir görelim dedim..oda iyi gördüm ..kimliğide getiriyorum sana dedi..snra kimliği alıp biraz soluklanıp gittiler...yakalanıcaz diye çok korktum...sonra yatakta değilde içerde becermek aklıma geldi..teyzemi domaltıgımda götüne takılmıştı aklım sonra teyzeme arkdan yine yapabilirmiyim dedim oda hayır olmaz ben kaç gün açısını çektim sen biliyormusun dedi...bende ne var işte bir kere daha dedim oda hayır olmaz dedi bende bak ısrar ediyorum dedim oda bende ısrarla reddediyorum dedi bende yalandan ben istedğiğmi alırım senden diyip kucaklayıp yataga götürdüm...sikim zaten kazık gbi olmuştuı göt konusu açılınca teyzem direk üstündekili çıkartıp sikime oturdu biraz kayganlaşsın diye amını ve siimi türükleriyle ıslattı.kucagımda bir jokey gibi zıplıyordu 10-15 dk nerdeyse ben kendimi ona biraktım sonra duraksadı ileri geri yapmaya başladıanladım ki boşalıyordu...soonra kalktı sikimi o beyzımdı sıvılarından kurtarmak için sildi..ben bu sefer ben yarın kaldım ne olucak oda tmm dur bende seni rahatlatıcam dedi direk sildikten sonra ağzına aldı.yine sadece başını alıyordu porno filmlerinden kadınlar gibi komple almıyor yada direk bölümü yalamıyordu bende kafasını iyigece bastırdım hay bastırmaz olaydım sikim dişlerine kaptı kesilti sandım nerdeyse... ben ahhh diye bagırdımoda ohh gördün mü iyi oldu sana dedi gülerek bende ne gülüyordun ki dedi oda dur tmm ben şimdi acısını alırım merak etme dedi bu sefer sikimi öpmeye başladı ay canın mı acıdı ufaklık diyip sikimi öptü sonra yalamay başladı sonra 1-2 dk içinde ben boşaldım..teyzem sonra toparlanmamı söyledi bende toparlandım nedir bu acele yani başladık dedim oda misafirler gelicek 1-2 saate bende vakit var dedim oda gelirler birazdan mah.. kadınları gelicek...dedi bende tmm tmm dedim biraz surat asarak oda surat asma selmada gelicek en son o giider ben bırakmam onu senin işi halledicem dedi ben havalara uçmuştum..tmm sen ayarla o zaman dedi teyzem ama sen hazırlan onlar gelicen git dedi bende tmm duş alıyım o zaman dedim akşamda kadınlar geldi..bende gittim teyzem direk akşam bana telefon açtı anneannemlere gidiceiğini söyledi anneannem 1.gün gel 2.yada3. günü dönersin demiş oda gitti annesi oldugu için bende bizim mesele ne oldu dedim oda gelince konuşurz dedi ben bu akşam geldi...onları uzun uzun anlattı...bayramın 3. günü için selma ile buluşmam var sanırım daha detayını banada anlatmadı...zaten ben 2. akşamı o geldiğinden arkadaşlarda kaldım....bayramın 3. selam ile birşeyşer yaşarsam sizlerler paylaşıcam arkadaşlar biliyorum yaşadıklarım yine uzun oldu ama ne yapıyım sanki anlatırken o anı tekrar yaşıyor gibi oluyorum...sizlerler paylaşmak istedim...bana dua edince selmadan olumlu bir haber gelsin...sağlıcakla kalın... V-pills Türkiye

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.