29 Şubat 2012 Çarşamba

Pasif Gay'in Taze Karısını Siktim.

Anlatacağım olaylar yaklaşık 6 ay önce yaşanmış ve gerçektir.ben kadın doğum uzmanıyım devlet hastanesinde çalışıyorum nöbetim olmadığı zamanlar özel muayenehanem var orada hastalarıma bakıyorum.normalde hastalarımla pek ilişki yaşamam ama sonuçta erkeğim ve yakışıklı yapılı uzun boylu kadınların ilgisini çeken bir erkeğim bazen yolda bile laf atan kızlar oluyor pek karşılık vermem ama muayene sırasında gözümün içine bakıp bakışlarla tahrik ederlerse çok beğendiğim kadınları muayene sırasında yoklarım olumlu tepki alırsam devam eder ve hiç tatmadığı zevkleri veririm ona .sıkıcı bir günün sonuna gelmek üzereyken odamın kapısı çalındı hastalar bitmişti son hastam içeri geldi yanında eşi de vardı.içeri girdiler.kadın türbanlı beyaz tenli renkli gözlü çok çekici idi büyük göğüsler ince bir bel ve kocaman kalçalar.gülümseyerek içeri girdi.eşi de ardından buyrun dedim oturun.hastanın kaydına bakıp sordum şikayetiniz nedir dedimkadın kısık ve ıslak bir ses tonuyla çekinerek eşimle 2 yıldır evliyiz bir kez bile ilişki yaşayamadık dedi kocasına baktım utangaç pısırık bir tipi vardı yere baktı.kadına sordum sinem hanım sorun siz de mi eşiniz de mi diye o da bilmiyoruz doktor bey siz bu işin uzmanısınız dedi tamam buyrun muayene masasına sinem hanım dedim ayağa kalktı yavaşça paravana geçti soyunmaya başladı bu arada kocası necip e baktım heyecanlanmıştı.hazırım dedi sinem hemen muayene masasına yatırdım önce karın bölgesini muayeme ettim teni çok güzeldi göbek deliği çok güzeldi.ellerken parmağımın birini yavaşça deliğe soktum kısık bir oh dedi hemen çekip meme muayenesine geçtim sütyen takılı idi elimle çıkarttım eşi necip de bizi sessizce izliyordu.sinem hanım rahat olun dedim ve memelerini yoğurmaya başladım 10 dakika sonra göğsü uyarılmış uçları dik hazırdı.sinem de iyice zevklenmişti belli idi alt tarafa geçtim külodunu elimle sıyırdım kılsız bir vajina ve anüs deliği vardı.ikisi de çok dar açılmamıştı.az önce yaptıklarımın etkisiyle amı sulanmış hafif de boşalmış gibiydi.vakit kaybetmeden parmağımı vazelinleyip göt deliğine bastırdım tek parmağım bile zor girdi yavaşça alıştırdım diğer elimle de amını parmaklıyordum.tabii bunları normal muayene havasında belli etmeden yapıyordum ama 15 dakika sonra sinem inlemeye başladı kendini zor tutuyordu.hemen göt deliğine iki parmak amına üç parmak sokarak hızlandırdım artık resmen boşalacaktı ki eşine dönüi necip bey eşiniz siz varken rahat olamıyor muayene biteme kadar dışarıda bekleyin dedim hemen çıktı kapıyı aralık bıraktı ama oradan bizi gizlice izliyordu.kocası çıkınca sinem sik beni doktor amımı götümü dağıt erkeğim dedi.bende elimi çekip önce amına yarağımı soktum sırtüstü 10 dakika sikip hemen götüne soktum ama ilk kez ordan sikiliyordu acı bir ahh dedi kocasına baktım ki kapı arasında 31 çekiyordu bizi izleyip ben göt deliğini iyice alıştırdım ve 20 dakika böyle siktim ilk kez anal orgazm yaşattım sineme sonra bir de domaltıp devam ettim en son yüzüne ve memelerine doğru boşaldım ve toparlandık giyindik bana eşinin pasif gay olduğunu söyledi istersen bize gel ikimizi birden becer dedi ben de numara ve adresini aldım haftasonu gelirim dedim ve ozamandan beri evlerinde ikisini de hert türlü sikiyorum.geçen de doktor arkadaşım götürdüm sinemi tost yapıp siktik artık delikleri folloş oldu kocaman genişledi artık gerçek bir kadın oldu.. 3 Ayda 7 cm Penis Geliştirme - Erken Boşalma ve Ereksiyon Problemine Son Kamagra Jel

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.