29 Şubat 2012 Çarşamba

Pariste Son Gecemiz

Sabah kahvaltısından sonra çıkıp Paris'te alışveriş yaptık. Karım bir sürü güzel kokular, iç çamaşırları ve kıyafetler aldı. Tekrar otele döndük ve gece için hazırlandık. Aldığı yeni iç çamaşırlarını giyip bana mini bir defile yaptı. "Bunları sonraya saklıyoum" bu gece bunlar olmayacak dedi. Sonra üzerine seksi bir elbise giydi ve ben hazırım dedi. Tam bir fransız hanımefendisi olmuştu. Koluma girdi ve çıktık.Gece boyunca bir çok mekan dolaştık ve eğlendik. Aslında benim aklımda bir gün önce kahvaltıdaki fantaziyi gerçekleştireceğimiz birini bulmak vardı ama gözüme kestirdiğim erkekler ya çok yakışıklıydı yada çok tipsiz. Gece olmuş ve otelimize dönmüştük. Asansöre bindik, tam kapı kapanacakken bir çift daha bindi. Belli ki eğlencenin dibine vurmuşlar. Hala eğleniyorlardı. Çift hızını alamamış ve odalarına kadar bile bekleyememiş olacak ki bizim yanımızda öpüşmeye devam ettiler. Fransa'da öpüşen insan çok görürsünüz ama bunlarınkisi gibi değil. Bunlar resmen elbiseleri ile sevişiyorlardı. Gaza geldim ve ben de karımı öptüm. Sonra karım resmen öyle değil böyle öpülür der gibi tekrar dudaklarıma yapıştı. Fransız öpücüğü bu olsa gerek dedim. Bir yandan da elini pantalonumun üzerinden sikime götürmüş, ufaktan okşuyordu. Yanımızdaki çift bize bakıp bişeyler dedi ve güldü, biz de sanki anlamışız gibi gülerek karşılık verdik. Kadın bana doğru yaklaştı nefesini içimde hissettim, bir an için olsun dudaklarıma yapışacak sandım. Tam sırada kendini geri çekti. Belli ki çok eğleniyorlardı. Kendilerince oyun oynuyorlardı. Karım da nispet olsun diye aynısını adama yaptı ama adamdan ikinci bir hamle geldi ve karımı ensesinden tutarak zorla öpmeye başladı. Karım bir an çok kızdı ve kurtulmak istedi, kendini zorla çekti. Ben öylece kaldım. Çok şaşırmıştım. Sonra diğer çift sanki hiç bir şey olmamış gibi tekrar öpüşmelerine kaldıkları yerden devam ettiler.Bu arada 11nci kata çıkıyoruz, bu yazdıklarım saniyeler içinde gelişiyor. Karım çok kızmıştı ama öfkesi çabuk geçti ve aslında bu hareket hoşuna bile gitmişti. Elini adamın pantalonunun üzerine attıp okşamaya başladı. Adam kendisini okşayanın karım olduğunu fark edince afalladı. O şaşkınlık devam ederken 11nci kata geldik ve kapı açıldı. Karım çok seksi bir şekilde iyi geceler dedi ve ilk önce biz asansörden indik. Onlar da peşimiz sıra indi ve koridorda yürümeye başladık. Onların odaları bizden önceydi. Kapıda durup bir süre daha öpüştüler. Sonra zor zar odalarının kapısını açtılar. Tam içeri girerken dönüp tekrar bize baktılar. Bizim de onlara baktığımızı görünce kapıyı kapatmadan içeri girdiler.Bir an karımla birbirimize baktık ve sonra odamıza gidip sevişmeye başladık. Fakat sonra bunun hayatımızda bir kez yaşanabileceğini düşünerek odadan çıktık, odalarının kapıları hala aralıktı. Sessizce içeri girdik ve kapıyı kapadık. Çift gerçekten çok ateşliydi. Yanlarına gittik. Orada olduğumuzun farkında bile değillerdi. Kadın adamı sırt üstü yatırmış sikini yalıyordu. Karım da yanlarına gitti. Önce biraz çekindi, sonra birlikte yalamaya başladılar. Kadın karımı tek başına bırakıp önce adamla biraz daha öpüştü sonra yanıma geldi. Yine öpecek gibi yaptı ancak bu defa kaçamadı. Duvara dayayıp öpmeye başladım. Kadın bacağını belime doladı. Bir süre öpüştükten sonra yatağa gittiğimde adam karımı diz üstü vaziyette orkasından amcığını sikerken buldum. Kadın beni karımın önüne getirdi ve birlikte sikimi yalamaya başladılar. Sonra beni sırt üstü yatırdı ve üzerime çıktı. Bir süre bu şekilde sikiştikten sonra kalktığımda bu sefer adam sırt üstü yatmış, karım da üzerindeydi. Ben de arkasına geçtim ve dimdik sikimi götüne sokup sikmeye başladım. Tabi bu heyecana çok dayanamadım ve götüne boşaldım.Çok yorucu ve fazla heyecanlı bir gece olmuştu. Biraz soluklanmak için yatağın yanındaki koltuğa geçtim. Kadın da boş durmayıp geldi ve sikimi yalamaya başladı. Çok geçmeden tekrar sertleştim. Karımı bu şekilde izlemek, onun aldığı zevki görmek çok güzeldi. Kadın kalktı ve bacaklarını iki yana açarak üzerime oturdu. Çok yavaş hareketlerle üzerimde ben boşalana kadar gidip geldi. Adam da sikini hepsini karımın ağzına boşalttı.Bir süre öylecene yattık. Onlar alkolü fazla kaçırmış olacaklar ki sızdılar. Biz de onlar sızdıktan sonra elbiselerimizi toparlayıp çırıl çıplak odamıza koşturduk.Tatilimizin son günüydü. Yattık uyuduk ve sabah toparlanıp oteli terk ettik.3 Ayda 7 cm Penis Geliştirme - Erken Boşalma ve Ereksiyon Problemine Son Kamagra Jel

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.