29 Şubat 2012 Çarşamba

Otelde Aniden Oldu Anlamadım

mrblar bu size ılk yasışmyasın 18 gercekden olan bısy bı pansıyonda koaklarken on tarafta diskosu vardı herseyse eylendık ailemle yatıcak oda yoqdu ve 5 kıslık bı odaya girdık bıtane 32 yasında bayan baya sarhos olmusdu ve bızımle aynı odada kalıyodu aanem onu sütyen klotla yatrdı ve cok sıcakdı ıcerısı . ailem uyudndan emin olunca yanna gttım yattım yer yoq yatabılırmıyım dedı tmm dedı gecdım arkasına yattım ve benm penis kalkdı 3 dk gecınde yavasca deydırdm arkasına ve ılk deva olcahı ıcın heycanlıydım o yasdakı bı bayanla beraber olcakdım herneyse elimi attım yavasca oksadım biliyodm kaşardı snra tepkı vermedi kafasını dödürdü istiyomsun benı dedı bende evet dedım hemde cok oda tmm ozmn dedı dudama yapısdı ve bnd göğüslerini sıkmaya basladım ailem duycak die korkmusdum ilk once elimi tuttu amına doğru göturdu ve bende hemn oksayama basladım sulanmısdı amı ve ahh ahh die sesler cıakrmaya basladı sus ailem uyancak dedım azını . kapattım ustune cıkdım ve icine girdım ohh dedı bende zevk geldım sikmeye basladım okadar güzeldi ki sicacıkdı ici bosaldım icine ve azına verdım yaladı 1 saatden faazla siktim onu cok gzldı yasım suan 19 ve cnm ilişkıye girmek istiyo 40 a kadar yas bayanlar beklıyorm ama fizi glz olsn . ve azgn olsn anca yeter

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.