29 Şubat 2012 Çarşamba

Komsumu Film Ile Kandirdim

Merhaba bu hikayemde size komşumu nasıl tufaya getirdiğimi anlatacağım.Bizim komşumuz 45 yasında dul bir kadın bir tane oğlu var oda benden 5 yas küçük oğlu turizm meslek okulunda okuduğu için yazın staj için Marmaris gitmişti. Benim bu kadında bizim buraya taşındığı günden beri gözüm vardı. Aslında bazı hareketlerimle onunla yatmak istediğimi belli ediyordum. Bir gün benden film istedi bende ne filmi istiyorsun dedim iste sen anlarsın dedi. Bende anlamazlıktan geldim ne isti yon söyle ya dedi iste öğle Erotik film var mı dedi bende var evet nasıl bişey istersin dedim. Bilmem iste bir iki tane verirsen sevinirim dedi. İste beklediğim fırsat gelmişti sonunda onunla açık seçik konuşmaya başlamıştık. Ona kendi özel koleksiyonundan seçtiğim bir CD paketi verdim 5 tane alınca baya varmış dedi ya dedim ben bunu satıyorum ama senden paramı al caz dedim iyi öyleyse dedi bende izleyince istediğin olursa kopyalarım dedim yada değiştirirm dedim. Yemi yemişti tamam dedi ertesi gün bu pazardan geliyordu baktım elinde bir sürü torba falan koştum aklımda bir kötülük yoktu gerçekten neyse evine kadar getirdim zaten bende komşusu idim bişey ister misin dedi bende bir bardak su verirsen içerim dedim neyse getirdi bu suyu içtim sonra aklıma acaba verdiğim CDleri izle dimi geçti ve sordum CDler çalışıyor mu diye zarf attım bazıları bilgisayar formatlı ondan açmamış olabilirsin diye demesin mi evet hepsi çalışıyor. Benim aklım yerinden çıktı sabaha kadar 5 filmi izlemiş miydi. İyi ozaman dedim ve aşağıya indim. Aradan bir hafta geçti bu ben eve girerken kapı açtı ve bir dakika bakar mısın dedi bende ne vardı dedim su filmleri veriyim dedi bende girdim içeri kapıyı kapattım bişey yapa cam sanki J neyse aldı getirdi bu çok saol falan dedi bende beğendin mi kayıtları falan baya iyi demi dedim evet gayet iyiydi dedi ister misin dedim yenilerini tabi olur dedi bende veririm birazdan dedim ve eve gittim özenle içinde ensest komşusu ile yatan ve paso anal bir CD koleksiyonu ayarladım tam 10 CD verdim onu azdırmak istiyordum kapısını çaldım açtı bu kapıyı al dedim gel dedi ben yok girmeyim işim var dedim gene aradan bir hafta falan geçti ama bu bir hafta boyunca acaba bu filmleri izlerken beni düşünüyor mu diye düşündüm durdum. Sokakta her gördüğünde selam falan veriyordu. Eğer bana ensest CDler verdim diye kızsaydı herhalde selam falan vermezdi. Bir gün bir arkadaşımın annesi babası tatile gittiler buda ankarada çalıştığı için evde kaldı bizde bunlara gittik dedi ki abi sende bir sürü CD var bide vcd olsaydı izlerdik dedi benim aklıma yan komşumuzda var isterim ben dedim kötü bisey düşünmedim gittim ya bana vcd lazım verir misin dedim olur dedi bende aldım ama arkasındaki kablo bozuk azıcık oynamak lazım temas etmiyor sanırım dedi bende tamam dedim aldığım gibi arkadaşlara baya film izledik neyse iki gün falan bu bizde kaldı bende götürüyüm bari dedim. Verdim saol dedim aldı aradan 10 dakika geçti bizim kapı zili çaldı ve beni çağırdı bir gelir misin diye ne oldu dedim ya dedi vcd çalışmıyo bozuldu mu bu diye bende baktım kablo temas etmiyor. Geçtim televizyonun arkasına ve azcık kabloyu büktüm ve birden inleme sesleri gelmeye başladı ne oluyor diye baktım bu kumanda arıyor zınk bir ışık parıldadı kafamda bu benim filmlerden birini koymuş hemen bir hamle ile önüne geçtim televizyonun ve baktım anam kanına köküne kadar köklemiş penisini analdan vuruyor baya düzeldi bak dedim ya evet falan dedi ama rengi kıpkırmızı oldu bende hiç bozuntuya vermeden oturdum koltuğa baya güzel filimler demi dedim evet diyordu ama o sırada gözünün ucuyla TV bakıyordu adam öğle büyük bir penisi var diki kadına açıta acıta sokuyordu göz göze geldik dedim ki seni seviyorum biliyorum dedi ben eğildim dudaklarına öpmek için ama beni hafifçe itti ben annen yaşındayım dedi olsun ne olacak dedim saçmalama dedi ben ise bir elimi baça gına attım okşuyordum. Bana karşı direnip direnmediği meçuldu istese beni itebilirdi ama sadece yapmamamız lazım gibi şeyler diyip duruyordu. Televizyondan öğle inilti sesleri geliyor diki bu hamlelerim ve su inleme sesleri benimkini sem sert yapmıştı artık oda direnmiyordu bana içim oka dar tuhaf oldu ki annemin en yakın arkadaşını az sonra becer çektim. Artık ellerim vücudunun er yerinde geziyordu göğüslerini ok adar şiddetli sıkıyordum ki acıdığı hissediyordum aldığı nefeslerden ama bana karşı koymadıkça ben daha sert sıkıyordum. Elini tuttum ve penisimin üstüne koydum oka dar çok heyacanlıydıki eli titriyordu sonra dokunmaya ve oynamaya başladı. Yavaşça pompalıyordu eliyle ama benim onun göğüslerini sıkmamdan aldığı şevkle benim oğlanı sıkıyor ve okadar hızlı pompalıyor diki eline boşalcam diye korkuyordum çünkü benim aklımda onun anüsü yatıyordu neyse onu tuttum ve cevirdim altındaki taydı çıkardım aman tanrım vajinası ve anüsü tam karşımda idi hemen girmemem lazım diye düşündüm aynı filmlerdeki gibi yapmalısın dedim kendi kendime uzan dedim ve onu hunharca emmeye başladım emerken de parmaklarımla bir anüsüne bir vajinasına parmaklarımı sokuyordum okadar çok heyecanlanmıstıki baya bir boşaldı ağzım yüzüm onun sıvıları ile dolmuştu yanına uzandım ve öpmeye başladım dur dur dedi ağzını yüzünü silelim dedi peçete aldı ve top sakalıma bulaşan jöleleri sildi ve yaslan bakalım arkana senin kadar yetenekli miyim gör dedi aman tanrım hepsini birden ağzına almıştı kalbim duracak sandım deli gibi emiyordu penisim küçük dilini bile geçmişti bunu hissediyordum kendimi artık kasmaya başlamıştım boşalmak istemiyordum baya bir oral sex yaptı bana gözüne baktım bir ara gel dedim öperek yukarı geldi eliyle penisimi tutarak üstüne yavaşça oturdu okadar kaygandı ki ufak tık sesi gibi içine girmiştim kayganlıktan hepsini içine girmişti okadar yüksek sesle inledi ki sırf o sesin hatıra patlaya bilirdim içine televizyonda sanki ben boşalıyım diye okadar çok inleme sesleri geliyor diki gidip gelmelerim baya hızlandı bu benim üstümde gene boşaldı kendini yana attı yeter artık dedi dur işimiz bitmedi daha dedim güldü elimle kalçasını yana çevirdim yavaş ol lütfen dedi ben hiç bir şey duymuyordum anüsü okadar kaygan diki başını iteklememle hepsinin girmesi bir olmuştu. Artık inlemiyor anırıyordu sanki bu ses acımıydı bile bilemiyorum ama beni daha çok tahrik etmişti sonuna kadar pompalıyordum göğüslerini ellerimle sıkıyordum televizyona karşı sikiyordum televizyondaki adamda benim gibi anal yapıyordu artık gelmeye başlamıştım ve son bir hamle ile kendim çektim ve içine aktım öğle sersemlemistikki koltuğun üstünde uyu kalmışız 1 saat sonra hadi kalk gitmelisin dedi bende giyindim ve eve gitti inanamıyordum komşum benim olmuştu artık ara sıra kaçamaklarımız oldu bunları da mail atan arkadaşlara anlatabilirim. Bu filmlerden herkese tavsiye edebilir ensest takılan herkese şimdilik hoş çakalınSeks Hikaye Komşumu Filmlerle Kandırdım

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.