29 Şubat 2012 Çarşamba

Koca Yarrakli Patronum

Çalışma masasının koltuğuna oturmuş ve pantolonunu aşağı doğru sıyırmıştı , elindeki yarrağını o kadar hızlı okşuyordu ki beni sikmesine gerek kalmadan boşalmak üzereydi sanki, bir süre sonra sikini okşamayı bıraktı ve taşaklarını avuçlayarak içine almak istiyor musun diye sordu, daha önce bir kaç defa ilişkim olmuştu yani bakire bir kız değildim ama bu kadar büyüğünü de daha önce hiç görmemiştim, canımın acıyacağını biliyordum ama alacağım zevk karşısında canımın acımasını pek önemsemedim ,arkamı döndüm ve sikinin üzerine yavaş yavaş oturmaya başladım , amım o kadar sulanmıştı ki yeterince kayganlaşmıştı , ama ne olur ne olmaz diyerek elime tükürdüm ve amımım üzerine sürdüm, daha fazla kayganlaşmasının kimseye bir sakıncası olmazdı , canımın yanmasını istemiyordum ,sırılsıklam olan amımın üzerine yarrağı geldiğinde içimden bir ses daha fazla bekleme içine al demeye başladı , çıldırmış gibiydim ,amımın hemen önünde kocaman devasa bir yarrak beni bekliyordu, birazdan o kocaman alet içimde kaybolacak ve bana aradığım zevki tattıracak tı, baş kısmını yavaşça amımdan içeri soktum , pek bir acı hissetmemiştim , acıdan çok aldığım zevk yüzünden gözlerim yaşarmaya başlamış ve sesim titriyordu, baş kısımı içime aldıktan sonra yüzümü ona doğru çevirdim ve sakın içime boşalma dedim ,çünkü korunmuyor idim ve ondan bir çocuğum olsun istemezdim , bu bizim sex hayatımızı etkiler ve o kocaman yarak la arama girebilirdi, oda merak etme sen içine girmeme izin ver dedi, bende tabiki diyerek bir hamlede o kocaman yarağı amımdan içeri kaydırarak aldım, tamamen kucağına oturduğumda ve yarağının içimde kaybolduğunda aldığım zevk tarif edilemez, acı hissetmiyordum , içimde olduğunu bilmek beni deli ediyordu,amımdan içeri giren o kocaman alet sanki beni tamamlıyordu, o olmadan eksik gibiydim ,bir süre içime girdikten sonra hiç kıpırdamadım ve öylece oturdum , çok güzel ve çok zevkli bir andı, benim hareketsiz oturduğumu görünce kalçalarıma sert sert tokatlar atmaya başladı ve hadi zıpla diye fısıldadı, bende o kocaman yarak içerimde yavaş yavaş zıplamaya başladım , her sürtünerek içime girdiğinde aldığım zevk artıyor ve beni deliye çeviriyordu, elleri kalçalarım da beş on dakika kucağında zıpladım, ben zıpladıkça oda kendine doğru daha sert çekiyor ve sikinin hepsini, o kocaman yarağın tamamını içime sokuyordu,ikimizde deli oluyorduk ve bir süre sonra fışkırarak orgazm olmaya başladım , kocaman yarağının etrafı o kadar ıslanmıştı ki benim orgazm oluşumu görünce oda dayanamadı ve sikini amımın içinden çıkartarak eline aldı ve oturduğu yerde kendi üzerine boşalmaya başladı , o kadar şiddetli boşalıyordu ki dölleri havalarda uçuyor sonra tekrar kendi üzerine düşüyordu,o günün tekrarlamak için kendimize söz verdik ve her fırsat bulduğumuzda kendimi o devasa yaraktan mahrum bırakmıyorum , bu onunda hoşuna gidiyor, yakın bir zamanda fuckyurt a bir hikayemi daha yazacağım ama bu defa iki kişi ile birlikte olduğumu anlatacağım , o gün aldığım zevki sizlerle paylaşmak beni mutlu edecek.......

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.