29 Şubat 2012 Çarşamba

Halam Ve Ben

Ben Halamı ilk gördügüm andan itibaren cok begeniyordum, azda olsa görüsüyorduk ve O yurtdısındaydı. Geceleri Onun hayaliyle sevişiyordum ve kendimden utanıyordum. Bir gun yanına gittim,aynı yatakta yatıyorduk ve beni öperken yanlışlıkla hep dudagıma deyiyordu ,bu benim ıslanmama ve Onu daha cok istememe sebep oluyordu. Bunun cok yanlış oldugunu düsünüp kafamdan cıkarmak . istiyordum ama O kadar cekici bir kadındı ki. Lezbiyen değildim, peki neydi beni bu denli delirten... Bunu düsünerek 1 yıl gecti ve ben tekrar O cok sevdigim Halamın yanına gittim.İşte her sey O gün başladı.Bana sıkıca sarıldı ve sıcaklıgını yine hissettim ve yine deli gibi istedim Halamı. Cok yorgunum yatalım dedim ve yataga gectik. Canım seni cok ozledim dedi ve sarıldık.Sarılarak uyuyacagımızı düsünürken birden deli gibi öpüsmeye basladık ve ne oldugunu anlamadım ama istedigim olmustu. Artık Halamla sevisiyordum. Birden cırılcıplak kaldık ve memelerini yalamaya basladım.Bir taraftan amını okşuyordum.O kadar cok inliyordu ki,amına dogru indim ve dilimi içine sokup cıkardıkca iniltileri artıyor ve beni delirtiyordu. Canımmm dedikce daha cok emiyordum ,sonra O beni yalamaya basladı . Harikasın halacım dedikce amımı iyice emiyordu ve baska bir sey sokabilir miyim diye sordu. Bende SOKKKK dedimÇekmeceden vibratör cıkardı, önce agzına soktu,dudaklarıma yapıstı ve sonra birden içime soktu. O kadar zevkliydiki,amım iyice acılmıs ve SOKK daha cok SOKK diye bagırıyordum.Sonra elinden aldım ve ben O güzel amı sikmeye başladım. O kadar azmıştı ki Halam, yıllarca sikişmediği belli oluyordu. sabaha kadar bagıra bagıra seviştik ve sarılıp uyuduk...Her gece hatta gunduz yalnız kaldıgımızda mum ve vibratör ve halamın parmaklarıyla defalarca bosaldım. Ilk lez deneyimimizdi fakat fantazilerimizi yapmaya devam ediyoruz..

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.