29 Şubat 2012 Çarşamba

Geceleri Gizlice Yengemi Siktim

Slm arkadaslar. Bu tür sitelerdeki paylaşımları hep adminlerin dikkat çekmek için yazdığı palavradan ibaret olan gerçekle hiç alakası olmayan şeyler olduğunu sanırdım hep. Taki başımdan geçen ve halen geçmekte olan olayların başlamasına kadar…Ben 185 boyunda çevrem tarafımdan yakışıklı olarak tabir edilen şakacı, hareketli ve seksi seven bi insanım. Ergenlik çağımdan itibaren sürekli masturbasyon yapmaya başladım ve bunu yaparkende çevremde bulunan ve dikkatimi çeken insanları düşünmeye başladım. Ve son zamanlarda en çok yengemi düşünür olmuştum. Her fırsatta onunlaymışım gibi düşüp çekmeye başlamıştım. O güzel memeleri, harika kalçaları heran aklımdaydı ve onu sikecegimi düşünerek sürekli çekiyordum.Ben işimden dolayı gurbete geldim,teyzemlerde bana yakın bir ilde oturuyorlardı. Yengemin oğlunun rahatsızlıgından dolayı yengemler teyzemlere geldi ve bende hem yegenimi hemde yengemi görmek için yanlarına gitmiştim.akşam hep beraber çıkıp sahilde yürümeye gittik. Çocuklar oynarken bizde yengemle yürümeye başladık ve herzamanki gibi samimi bi şekilde konusurken laf cinselliğe geldi ve dayımın çok kaba olduğunu,işini görüp hemen kalktıgını ve kendisinin fikrini hiç sormadıgını söyledi. Bende ‘ah ulan senin gibi bi karım olacaktı varyaa’ dedim ve gülmeye başladık. O gün anladımki yengemde beni istiyordu ve hazır burdayken onu sikmeliydim…Yegenimin işlerini hallettikten sonra kafa dinlemek için bana gitmeyi teklif ettim ve dayımlada konuştuk oda onayladı ve gelsin senin oraya az gezdir işte falan dedi.teyzemlerin evi zaten kalabalıtı çocukları tam bi bitirimlerdi. Neyse tam ayarladk gelecek derken teyzemlerde gelmeye kara verdi ve hep beraber bize geldik. ilk gece milletin kalacagı yeri ayarladık beraber.çocuklar salonda,teyzem yengem yegenim ve bende benim odamda kalacaktık. Yataga yattıktan sonra yengemin yanımda oldugu ve onu sikmeme hiç bu kadar yaklaşamadımı düşünerek gözüme uyku girmemişti…Neyse yaklasık 2 saate yakın zaman geçti ve teyzemlerin uyudugunu yengemin benim gibi uyumadıgını gördüm ve fısıldayarak konusmaya başladık. Bana o kadar şehvetli bakışlar atıyodu ki kendimden geçmiştim. Uyusana niye uyumadın diyodu ama onu derken bile iyiki uyumadın dergibiydi.bende ona sen uyuu ben uyurum diyodum oda bana omuz silkiyodu. Neyse bakışmalar sohbet falan derken yengem e orda uyuyamıyosan gel yanıma bari belki uykun gelir diyince beni heyecan bastı ve sikim taş gibi oluverdi…Biraz sonra e hadi yanaş bari dedim ve yavaşça yatagımdan kalkarak yerde yatan yengemin yanına yattım. Sırtı bana dönük bi pozisyon almıştı ve sikimi götüne iyice bastırak sarıldım yavaşça.oda kendini bana doğru bastırıyordu. Bi süre sonra yavaşça göbegini okşamaya başladım, yavaş yavaş yukarı doğru çıktım ve pijamasının üzerinden memelerini okşamaya bi yandanda boynunu öpmeye başladım…Sonra elimi yavaşça pijamasından soktum ve sütyenini sıyırarak yıllardır hayalini kurdugum o dimdik memelerini okşamaya başladım ve yengemi sırt üstü yatırarak üzerine çıktım. Bi süre ateşli bi şekilde öpüştük ve yengem olmaz şimdi uyanırlar sakata geliriz dedi ve o geceyi öyle kapattık… Ertesi gün hiçbişey olmamış gibi davrandık ve gecenin gelmesini iple çekiyordum. Gece geldi çattı ve herkez aynı yerinde uyumaya başladı. Biraz zman geçince ben yengemin yanına indim ve bi süre okşadıktan sonra uyandırdım. Yine sırtı bana dönüktü ve yavaşça pijamasını sonrada kilotunu dizlerine kadar indirdm. Kendisi sikimi tuttu ve yavaşça o sikmek için delirdigim amcıgına sokmaya başladı…Yaklaşık 3 dakika sonra çıkardım ve dısarı boşaldım ve yerime döndüm.ertesi gece oldu ve bu sefer yegenler kavga ettiginde benle teyzem salonda geri kalanlar benim odamda yatmaya karar verdik.gece herkesin uyudugunda emin olunca kalktım ve benim odama giderek ayagımla yavaşça yengemi dürttüm ve uyandıgını görünce egilerek mutfaga gelmesini kulagına fısıldadam ve mutfaga geçtim. Yengemde 2 dakika sonra mutfaga geldi. Öpüşmeye başladık yavaşça.. yengemi aşagı dogru bastırıyordum ve sonunda dizlerinin üzerine çöktü.yavaşça sortumun içinde kazık gibi olmuş sikimi çıkardım ve gülümseyerek agzına almasını bekledim. Önce yaa yapamam falan dediysede zorla ikna ettim ve yavaş yavaş ağzına almaya başladı.o anı tarif etmem imkansız…Yıllardır hayalini kurdugum yengem benim evimde ve bana saxo çekiyo..zevkden inlemek üzereydim. Boşalacagımı anlayınca çıkardım ve yengemi tutarak yırtüstü yere yatırdım ve yavaşça pijamasını çıkardım ve bende şortumu çıkardım.ayaklarını omzuma aldım ve o güzel amcıgını biraz okşadıktan sonra sikimi yavaşça sokmaya başladım.yengem çok ses çıkar bu pozisyonda yapmayalım dediysede dinlemedim ve yavaş yavaş sokup çıkarmaya başladım..baldırım her değdiginde şap şap ses çıkıyor ve buda beni iyice azdırıyodu. Yengemde zevke gelmişti..sokup çıkardıkça o ince tiz ve şehvetli sesiyle hadi boşal artık diyince sikimi amcıgından cıkarıp dısarı müthis bi şekilde boşaldım..bu yengemle ilk sikişmemizdi ve ertesi gün gönderdim hepsini…ilk sex hikayem bu kadar şimdilik.ileriki zamanlarda eğer üşenmezsem evli olan komşumla yaşadıklarımıda anlatabilirim herkese selamlar 3 Ayda 7 cm Penis Geliştirme - Erken Boşalma ve Ereksiyon Problemine Son Kamagra Jel

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.