29 Şubat 2012 Çarşamba

Annemi Parayla Siktirdim.

sex hikayelerislm ben 25 yaşında bir erkeğim annmde 48 yaşında 10 senedir dul devlet dairesinde memurdur kısa boylu fazla güzel olmayan göğüsleri ve götü son derese iri ve diri olan hafifde göbekli bikadındır seksi giyinen makyaj yapan bişri değildir ama cıplak süperdir . kücüklüğümden beri yanımda giyinir banyoda kapıyı kapatmaz ama artık sadece iç çamaşırlarıyla gçrüyorum herhalde büyüdüğümden öle dolaşıyo neyse hikayeme geceyim benim annem kendini siktirecek yada bana verecek gibi değil sadece hayal klurup yada fantazi yaparak düşünürüm oda hep başkalrıyla sikişirken syretmektir fantazim bir gün kaan adında 34 yaşlarında bi abiyle tanıştım samimi olduk filan bu hep anlatıyo sunu sikerim sunu siktim istesem sikemeceğim kadın yokur falan filan kendini beğenmiş biri ama sonra aklıma annem geldi ben buna sıkılarka zorlada olsa actım konuyu güldü şaşırdı anneni görmem lazım dedi bi gün gösterdim caktırmadan yaşlı biraz dedi sikilcek yeri kalmamıştır bunun dedi bana bense dul olduğunu söylediğimde hemn kabul etti o zman olur dedi bense zor dedim sikersem her izlettiğim sikişe 50tl alırım dedi bense tmm dedim annem büyük markete alışverişe gidecekti kaanı arayıp söyledim orda karşılaşıp muhabet etmeye calışacaktı bnde azdırıcı hap almıştım anneme ondan icirdim caktırmadan kaanın d haberi yoktu işi kolaylaşsın die markette biraz konuşmuş bi yolunu bulup bi kaç kez daha karşılaşıp muhabbet kurmuş ama ben hep azdırıcıya devam ediyodum sonra bi gün kaan aradı evde saklan sikiş var dedi dediğini yaptım annem o gün izin almış ama sabah işe die cıktı bende işten izin aldım saklandım 1 saat sonra annem geldi heyecanlıydı duş aldı ağda yaptı iç çamaşırsız bi etekle badi giyip makyaj yaptı cok saşırıypordum aynı zamnda zevk alıyodum kapı caldı ve kaan geldi annem yemek içecek derken kaan direk yapıştı dudaklara elleriylde soymaya bşladı cıplak kaldıktan sonra annemde kaanı soydu 17 18 cm civarı siki vardı ama kalındı annme özlemişndir yala dedi annem ilk kez görmüş gibi yalıyodu sonra annemin amına yumuldu kaan soluksuz yalıyodu annem titreyerek boşlaı sok arık dedi ve kaan koca yarığını yavaş yavaş geciriyodu gidip gelirken meme uclarıla oynayarka annemi fazlasıyla zevklaendiriyodu kaan boşalna kadar annem 2.ciye boşaldı kaan annemin surtaın asclarına fışkırttı ve ara vermeden 2 posta daha sikti domaltarak o gün annm bişi olmaşı gibi davrandı kaanla buluştuk 18lik kız amı gibi zevk aldım dedi parayı verdim götten neden sikmediğini sordum daracık cok bağırı dedi sik dedim daha önce hiç vermemiş götten dedi 200liraya yaparım dedi bende okdar yoktu olnca sikerim dedi götten sikiş ve kaanın arkadaşına siktirişine diğer hikayeleimde anlatcm

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.