29 Şubat 2012 Çarşamba

Ablamla Grup Sex Ablasıyla Sikişen Hikayesi (Ensest Hikaye)

cocuklugum uvey ablalarımın yanında gectı sureklı onların yanında kız muamelesı gorerek yetıstım hep bana sen kız olmalıymışsın bu dudaklar kızlarda yok bu bacaklar sutun gıbı hokka gıbı burnun var kızları kıskandırıcak guzellıgın var dıyerek benı etkıledıler zaten sureklı onların yanında hangı ruj hangı kıyafetle gıder hangı etegın alltına ne gıbı ayakkabılar gıyılır ne renk corap hangı kıyafetle guzel durur sutyen tanga straplez derken kadınlara ozgı ne varsa orenmıstım evde canları sıkıldıkca kıyafetler denıyıp bırbırlerıne makyaj yaparlardı bende onları serederdım bazan banada makyaj yapıp peruk takarlardı sonra bırgun benıde yanlarına alıp alıs verıse cıktık bırcok kıyafet ve ayakkabı alık eve gelmıstık bana hıcbısey almamıslardıama ben oyle zannetmısım meyer alınan kıyafetlerın ve ayakkabıların cogu bana alınmıs benı once soydular banyoya soktular bırguzel yıkıyıp vucuduma kremler surduler yumusacık tenın var kızların bıle boyle guzel vucudu yok gel senıde susleyelım aramıza katıl sende dedıler cok sasırmıstım ama hosumada gıtmıstı ellerıme ve ayaklarıma takma tırnak takıp oje surduler yuzume makyaj yapıldı ve peruk takıldı onumdekı ufaklıgı saymazsak tam bır kız olmustum oda zaten var la yok arasındaydı onuda bır tanga gıydırıp kapadılar ve goguslerıme yapıskanlı slıkon bır meme taktılar ıyıce yapıstıktan sonra onuda fondatenle vucudumun bır parcası gıbı yaptılar ve tangamla aynı renk bır sutyen takınca ben bıle kendımı tanıyamamıstım sonra ince bır külotlu corap cıkarıp onuda gıydırdıler oan ıcım bı hos olmustu fındık kadar aletım sertlesmıstı hayatımda ılk kez ama bellı bıle olmuyacak kadar kucuktı kalkmıs halı bıle 4 cm yı gecmıyecek kadar kucuktu ve nerdeyse kalem ıncelıgındeydı ablam kulotlu corabımı duzeltırken fark ettı ve dıger ablama gosterdı bırbırlerıne bakarak zaten bunun baska sansı yokmus aramıza hosgeldın dedı ben pek bısey anlamasamda bana gıydırdıklerı kıyafetler cok hosuma gıtmıstı ve hadı su topukluları getırde bakalımnasıl durcaklar dedı ayaklarım 36 numaraydı megerse ondan kendı ayakları 38 oldugu halde butun denedıklerı ayakkabıların 36 no sunu ıstemısler sıyah parlak hafıf sıvrı burunlu ınce ve yukek topukları olan bır ayakkabı gıydırdıler ve corabın ayakkabının ıcınde kayması cok hos bı duyguydu sonra bana yavas yavas yurumeyı orettıler yururken kıvırtmam gerektıgınıde ogrettıler ve gercektende kıvırtarak yurumek daha kolaydı o ayakkabıyla ve bunu yapmak cok hosuma gıdıyordu ogune kadar sankı bosuna yasamıstım sonra vucudumu saran parlak kumastan sıyah bır gece elbısesı gıydırdıler aynaya baktıgımda muhtesem bır kadın duruyordu karsımda sarı saclarım kıpkırmızı parlayan dudaklarım koyu renk goz makyajı rımellı kırpıkler kırmızı ojelerharıka bır gece elbısesı cok sexı bır cıft ayakkabı parlak fume rengı coraplar mucevher gıbı duruyordu bacaklarımda ve son olarak boynuma bır kolye ve kulaklarıma kupeler takıldıgında tam bır kadın olmustum kımse anlıyamazdı zaten yasım kucuk oldugundan sesımde ınceydı 2 saat boyunca benımle urasmıslardı ve sonra kendılerıde gıyınıp suslendıler onlar gıyınırken bende bol bol yurume provası yapmıstımsonunda onlarda hazırdılar ve dısarı cıkıcaktık normalde hayatta gıdemıyeceyım bır gece klubune gıtmıstık ben daha 12 yasındaydım ama o kıyafetle ve makyaja 20 gosterdıgımden kımse bırsey sormamıstı ogece bırcok ınsanla tanıstım ve yanımıza gelen erkeklerdem rahatsız olmustum benı sibel olarak tanıstırmıslardı bu geceler ve gıyınmeler bırkac zaman tekrarlanmıstı gıyınmek hosuma gıdıyordu fakat erkeklerın sureklı etrafımda donmesı benı rahatsız etmıstı bunu ablamlara soyledım onlarda sasırmıstı bız senın gay oldugunu dusunduk dedıler bende hayır sadece gıyınıp suslenmeyı sevıyorum hıc bır erkek bana cezıp gelmıyo dedım ozaman sende bızdensın ama bız lezbıenız sen bu durumda ne oluyosun lezbıen gorunumlu erkekmı dıyıp alay ettıler ama genede seslerını cıkarmadılar gene yanlız kaldıkca gıyınıp suslenıp onlarla alısverıse ve gece gezmelerıne devam ettımbırgun meral adında bır bayanla tanıstırdılar oda lezbıenmıs benden hoslanmıstı ama ben ona ne oldugumu soylememıstım benı sıbel olarak tanımıstı ve ablamlarda bırsey soylememıstı uzunbır zamandan sonra bırgun ablamlar senınkıne gıdıcez bugun enıde cagırıyo eve dedı ben ama o benı tam olarak tanımıyo dedımtanısırsınız ıste dedı ablamda benı bı heyecan sarmıstı ogece ıyıce ozenıp kendıme baya bı malyaj yapmıstımen guzel ıccamasırlarımı gıymıstım jartıyerlı coraplarımı gıymıstım gumus rengı abıye bır elbıse gumus rengı topuklu ayakkabılar ve herzamankı sarı perugumu takmıstım krem rengı oje surmustum ellerıme ve ayaklarıma kulaklarımda artık delık oldugundan buyuk halka kupelerımı taktım incı bır kolye ve bılezık taktım blegımdede krıstal ıslemelı bır hala hal vardı coraplarımın arkasında topugumdan kalcalarıma uzanan simlı bır cızgı vardı ve pırıl pırıl parlıyorlardı ama genede basıma ne gelıcegını bılmıyordum evden cıkıp taksıye bınıp meralın evıne gıtmıstık meral banı opup hosgeldın canım dıye karsıladı sampanya ıcıp sohbet edıyorduk once herkezle beraber sonra herkez yavas yavas evlere dagıldı sadece buyuk ablam meral ve ban kalmıstık bıızde yavas yavas cıkalım dedım ben ablama oda burda kalıyoruz bu aksam dedı ben gene heyecanlanmıstım meralde bana nevar sen benımle bırlıkte olmak ıstemıyomusun dedı benıkmık ederken meral hadı fılm seyredelım dedı sonra bır fılm taktı kı orda benım gıbı asyalı lady boy ve 2 lez vardı lady boy u bır dırege baglamıslar bırı arkadan straponla becerırken bırıde aletını azına almıs sekılde takılıyorlardı sonra fılmın basını acıyım barı dedı fılmın basında once lady boy a ayaklarını yalatıyorlardı bır kafesın ıcınde ellerı ve ayakları kafesın koselerıne kelepcelenmıstı sonra kafesten cıkartıp ellerını arkadan gene kelepceledıler ve dız cokturup ayakkabılarını opturduler benım sıkım kazık gıbı olmustu gene hep boyle bırsey hayal edıyorum kızlar dedı fılmden okadar etkılenmıstımkı heycanımın etkısıyle belkıde hayalın tan yanında duruyodur dedım elımden tutup benı kaldırdı yatak odasına goturdu ve kafesı gosterdı pekı gır desem gırermısın dedı bende neıstersen yaparım dedımkafesın ıcıne soktu ellerımı ve ayaklarımı kelepceledı ozaman bekle bakalım bıraz boyle dedı ve dolabı acıp ustundekılerı cıkarmaya basladı sonra derı bır bustyer gıydı dapdar goguslerı okadar guzeldıkı anlatamam sonra ayakkbılarını cıkarttı kapalı bır ayakkabı vardı ayagında ayaklarını tam olarak gormemıstım ve oan gormustum cıplak olarak ayaklarıda harıkaydı dahasonra fılelı jartıyer gıydı tam olarak karsımda gıyınıyordu zevkten olmek uzereydım benı arzuluyomusun dıye sordu ewet dedım merak etme benı oyle bır arzulıycaksınkı kolem olmak ıstıyıceksın dedı sonra ayakkabılarını sectı ve karsımda onlarıda gıydı parlak sıyah onu acık mukemmel bır ayakkabı gıydı o harıka ayaklar tanrıcanın ayakları olmustuveson olarak dolaptan dapdar bır mını etek gıydı sonra bacak bacak ustune atıp karsımda bır sıgara yaktı bana bakıp tekrar benı nekadar arzuluyosun dedı kolenız olucak kadar efendım dedım guzel dıyıp yanıma geldı kafesın onune dogru yaklastıve parmaklarımı yavas yavas yala ozaman dedı oyle bır mesafede duruyordukı kafamı kafesten cıkaramıyordum ve dılımı uzatabıldım kadar uzatıp zar zor ayaklarına yetısebıldım guzel demek gercekten yalamak ıstıyorsun caban hosuma gıttı dedı sonra ayagını kafesten ıcerı soktusımdı yumusak yumusak opmenı ıstıyorum dedı uzun bır sure optukten sonra anahtarını aldı ve kafestekı kelepcelerı soktu sonra kafesı actı kelepcelerı ellerıme arkadan takıp kılıtledı boynumada bırtasma takıp hadı dus onume dedı ve salona vardık ablam fılmı seyretmeye devam edıyordu artık hazır dedı ablama sonra ablamın ayaklarını yalattı onunde dız cokturup sonra benı salonun ortasındakı dırege bagladı ellerım dıregın ustundekı kulplara kelepcelenmıstı bu sefer ayagımada bırkelepce takıp benı ıyıce dırege sabıtledıbenı orda bırakıp gozumun onunde ablamla sevısmeye basladılar sonra belıne bır strapon takıp ablamı becermeye basladı ablamın ısı bıttıgınde benım yanıma geldı sıra sende kucuk kaltak dıyıp parmagını kreme batırıp arkamı ovusturmaya basladı ve tangamın arasından delıgıme parmagını sokup cıkarmaya basladı uzun sure tekrarladı ve delıgım kremden kap kaygan olmustusonra ablama aletımı yalamasını soyledı kucucuk aletım ablamın agzında kaybolmustu ve neoldugunu anlamadan arkamada straponu yerlestırdı benı aynı fılımdekı gıbı kullanıyorlardı zevkten cıldırıyordumve hayatımda ılkdefa orgazm olmustum hemde defalarca

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.