29 Şubat 2012 Çarşamba

2012 ye sikilerek girdim | bakire sex hikayeleri

Merhabalar ben hande anlatacagım hıkayeyi yıl başı gecesi kuzenımle yasadım ben 27 yasında bekar bir bayanım benden 2 yas kucuk olan kuzenım atakanla beraber gunler oncesınden planlanmıs bır yıl bası eylencesıne gıttık.ortam cok guzel dı alkol de zaten sınır yoktu zaten kuzen yanımda dıe de aılem o gece ıcın sınır katmamıstı gecenın sonunda sarhoş bir sekılde atakanların evıne gıttım ordsa kalacaktım cok gec oldugundan nese hikayede burda baslıyor atakan mutfaga gidip bir kase bal getırdı one sen salakmısın dedım ama amacını bılmıyordum bu arada bana gıyınmem ıcın bol penye asortmenlerınden bırını vermıstı bana gulumseyerek soyunmamı soyledı bense ne dıyosun sen dıyıp kendısıne odadan cıkmasını soledım ama atakan gozu donmus bı kere benı sıkecek benım ustume cullandı bır elıyle agzımı kapatıp diger elıylede cebınden bez parcası cıkardı ve agzımı bagladı sonrada benı yuz ustu yatırarak ellerımı arkadan bagladı ve tekrar cevırdı bense artık olacakları beklıyordum korku dolu gozlerle asortmenın altını ve kılodumu ındırdı ardından ust tarafın fermarını acıp sutyenımden dolgun memelerımı dısarı cıkardı ve kendısıde soyundu kılodunu cıkrdıgında o yarragı gorunce gozlerım faltası gıbı acıldı elınde yarragı benı bır sure benı ızledı ve balı alarak gogsume ve amcıgıma surdu yapış yapıştı amcıgım gogsumu somurmaya basladı nerdeyse koparacaktı acı cekıyordum ama içim cekılıyordu ordan yavasca amcıgımı yalamaya basladı hoşuma gıdıyordu...ama ilk oldugu içinde endıselenıyordum nese ben kendımden gecmıs ve 2 defa orgazm olmustum benı assagı dogru benı tekra yuzustu cevırdı ve cekmecesınden cıkardıgı jelımsı sıvıyı gotume doktu sıvazladı parmakladı ıcıne ıyıce yaydı yarragını got delıgıme dayadı ve yuklendı benım dunyam kararmıstı resmen acıdan baylmıstım bana tokat atarak ayıktırdı ayıktıgımda içimde gıdıpgelıyor ve artık zevke donusuyordu genıslemıstı gotumde pompalıyordu agzımı cozdu ellerımı cozdu banyoya gıttı ve yarragıını yıkadı geldı sonra benı dız cokturup agzıma dayadı ve usul usul agzıma verdı bende onu aldım 5 dakka sonra kaldırmıstım yarragını benı yataga yatırdı ve iki bacagımın arasındakı amcıgımı yalamaya basladı arada bır tukuruyordu ortasına o bıle bana zevk verıyordu bir sure sonras bacagımı ayırdı ve amcıgıma dayaadıgı yarragını içimde yolculuga cıkardı ben zevkten olecek gıbıydım kasıldım artık kızdegıldım onun kadınıydım amımın içinde pompalıyarak boşaldı bende o gun sonradan zevk almıstım ve 2012 bana yarrak yılı oldu cunku 8 gundur hergun benı sıkıyor

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.