6 Mart 2012 Salı

Yeğen

Ben 37 yaşında dul iki çocuklu bayanım eşim kaybedeli 8 sene oldu ve bu sene içinde çok nadir seks yaptım benim büyük oğlum 17 yaşında ve aynı yaşta birde yeğenim var bunlar çocukluklarından beri hep birlikte gezerler bizde kalırlar.bizde kaldıkları sürede benim onları yıkadığım zaman olurdu o sırada yeğenimki dikkatimi çekerdi büyük bir siki olcaktı. yazlarıda birlik tatile giderdik büyüdüklerinde oradada bakardım siki epey büyüktü ama nasıl ona kendimi siktirebilirdim diye düşündüm ona sürtmeye başladım ama hiç birşey yapmıyordu onun yanında ona iç çamaşırlarımı gösteriyordum frikikler veriyordum ama birşey yapmıyordu birgün onların geldiğini gördüm ve altıma . tangamı giydim üzerinede etek giydim. südyen çıkardım ve bol birşeyler giydim onlar içeri gelince yeğenime sarıldım göğüslerimi ona yasladım onu etkilemeliydim karşısna geçtim bacakalrımı açtım oturdum artık oda altıma bakıyordu oğluma dedim bakkala kadar ekmek almaya git dedim tamam dedi gitti evde oğlum gider gitmez vcd ye cd takma bahanesi ile domaldım ve arkamdan iç çamaşırım çıkmıştı ve göğüslerim öne doğru çıkıyordu ona dedim odamdan bana südyeni getirirmisin dedim tamam dedi. getirdi verdi bende önünde üstümü çıkardım südyeni takmaya çalıştım ama arkasını bağlayamadım kopçasını takarmısın dedim arkama geçmişti bende götümü ona yapıştırdım yapıştırmam ile eli göğüslerime geldi ben ona sürtmeye başladım oda istiyordu göğüslerimi yalamaya başladığı sırada kapı çaldı oğlum gelmişti ben üstümü giydim altımda tangamla kapıya gittim beni öyle görünce anne bu ne hal dedi ben giyiniyorum dedim içeri girecekti içecek birşey alırmısın dedim tamam dedi ben de hemen gidip 69 pozisyonuna geçtik hemen bitirelim dedim oda siki amıma yerleştirdi beni bacaak omuza almıştı amııma sokuyordu ben amıma boşalma dedim o da çıkardı üstüme boşaldı ben boşalmamıştım ağzıma aldım ağzıma boşalsın istedim ama olmadı çünk kapı çaldı oğlum gelmişti ben hemen kıyafetleri aldım banyoya gitim yeğenimde giyindi kapıyı açtıdaha sonra tekrar yeğenimle grup yaptık onu daha sonra yazarım

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.