6 Mart 2012 Salı

Teyzemi ve Arkadaşını Götünden Siktim

Selam arkadaşlar ben erdem uzun bir aradan sonra sizlerler paylaşmak istediklerim yaşamışlıklarım var nedeni gelince uzun zamandan beri paylaşmaya değer şeyler olmalı bence hep sıradan yaşadıgım şeylerin bir önemi yok yani benim için...arkadaşlar teyzem yeni ev satın almıştı bizim ordan bunu söylemiştim yaşantımış çok güzel gidiyordu...Düzenli bir sex hayatım olmuştu sanki evliliği yaşıyor gibiydim ben gibi 20 li yaşlarda bunu yapan biri için harika bir durumdu...tabi birlikte oldugum kadında teyzem olunca biraz heyecan girince işin içine dahda güzel olmuştu....anlatılıcak durumların başlıklar altında sizlere anlatıcam....günlerden cuma günüydü...ben teyzemlerin evinden güzel bir odaya sahip olmuştum teyzem gelen giden olur erdem bizde kalır bahanesiyle bir baza aldı bana teyzem ile ondan bir hafta öncesine kadar birlikte olamamıştık...benim de cuma günü dersim yoktu...bir hafta boyunca birlikte olamamızın sebebi ise anneannemdi teyzemlerde kalıyordu birşey yapamıyorduk teyzem ufak kaçamaklara bile izin vermiyordu ya yakalanırsak korkusu ile..neyse cuma günü sabah teyzem kahvaltıyı hazırlamıştı ufaklıgı servisini bekliyordu bana erdem hadi senden kalk kahvaltını yap dedi..yataktan kalkasım gelmedi çünkü ev gerçekten soguktu...bende ev neden bu kadar soguk dedim oda elektirikler yok kombi çalışmıyor dedi gel çay içelim için ısınır dedi ben uyku sersermi kalktım elimi yüzümü yıkadım her gençler oldugu gibi sabah benim alette taş gibi olmuştu ama bu sefer farkında değildim...kahvaltı için masaya giderken teyzem hemen görmüş farkı erdem dedi gülerek kaş göz işaretiyle anlattı bende hemen farkına vardım düzelttim..neyse ben yeni oturmuştum ki ufaklığın servisinin kornası çaldı teyzem hadi gel oğlum gidip götürdü aşagıya kadar sonra bende çay içmeye başladım birşeyler atıştırıyordum...teyzem içeri girdi hava çok soguk üşüyordum diye...bende gel çay iç dedim sonra laflamaya başladık...teyzem erdem sana birşey danışıcam dedi bende buyur seni dinliyorum dedi oda ben bir iş kurmaya başlıycam dedi bende nerden çıktı bu bankadan aldıgın para sana yeter hatta artar bile dedim..oda yanlız bir oyalanıcak birşey bulmam lazım dedi..bende ne düşünüyorsun dedim oda bizim bir komşu vardı adı ayşe üsküdardan komşum kıbrıslı kendisi çok severim eşiyle ayrılmış o beni ziyarete gelicek öğlene doğru o da bir iş kurmak istiyor eşinden ayrılmış ortak bir yemek dükkanı yapmayı planlıyoruz dedi bende oo sen herşeyi planlamışsın birde bana soruyorsun dedim oda kızma hemen sadece fikir aşamasından ayşe geldiğinde detaylı konuşup dükkan bakıcaz dedi...bende tmm gelsin bakalım dedi teyzem şey yanlız burda kalıcak işi yaparsak ev tutana kadar dedi bende yapma anneannem gideli bir gün oldu oda gelirse ben biterim dedim gülerek oda sabretmeyi biliceksin yakışıklı dedi bende sabredemezsem ne olucak dedim oda sana acı biber sürerim görürsün dedi bende üşüyormuş numarası yaptım hava gerçekten soguk dimi dedim oda evet haklısın hava gerçekten soguk dedi bende aslında ben ısınmak için bir yöntem biliyorum dedim hemen arkasına gelçim belini kavradım...yanagına öptüm oda neymiş o yöntem dedi gülerek bende içerde gösteririm istersen dedim oda hımm bilmem düşünmem lazım sabah sabah sex iyi olur mu ki dedi bende isveçli bilimadamların yaptıgı araştırmalara göre sabahları sex sağlıga iyi geliyormuş dedim oda hımm bilimadamlarının sözünü dinlemeliyim sanırım dedi...bende hadi nazlanma seni çok özledim dedim ve kucaklagım hemen oda ilk önce ayy dur dedi gülerek bende durucak halim kalmadı dedim direk yatak odasına götürdüm...yataga yatırdım sırt üstü dudaklarına yapıştım dudaklarını emmeye başladım bir yandanda piyamanın içinden amını elliyordum... hemen piyamasını çıkarttım üstündekileri çıkartırken biraz sert davrandım dur sakin ol yırtıcaksın dedi bende kaç günden beni sana hasretim dedim oda alışmış kudurmuştan beterdi diye boşuna dememişler dedi...bende haklısın dedim göğüslerini emmeye başladım oda hadi gir dedi bende ne bu acelen dedim oda üşüyorum hasta olucaz sonra dedi direk yüz üstü çevirdi yataga arkasınan girdim yavaşça gel git yapmaya başladım ensesni boynunu kulak memelerini emiyordum...hızlanmaya başladım...teyzem ise hımm aşkım sok içme sok diyordu bende o böyle dedikçe dahada hızlanıyordum odada sesler yakılanıyordu şap şap diye sonra ters cevirdim sırt üstü bacak arasından girdim...amının suları gelmişti sikim girerken kayganlık oluyordu...teyzem birden beni kendine çkti kafamı kendine yakşaltırdı sert bir şekilde dudaklarıma yapıştı..deli gibi emiyordu alt dudagımı ir ara kopartıcak sandım...bir ara hızlan diye mırıldandı ondan sonra ben hızlandıkta o dudagımı ısırmaya başladı...ben vurdukta ondan hımm hımmm hımmm aaa diye sesler geliyordu kendini bana vurmaya başladı o an aladım boşalıcagını bende hızlı yekilde vuruyordum çok geçmeden boşaldı dudaklarımı ısırarak..bende sikimi çıkartım yorulmuştum...hemen dudagıma elimi attım oda kusura bakma ne olur dedi bende sorun değil ama bu kadar çok ısırmanın alemi neydi dedim sanırım dudagımı kanatmıştı...sonra peçete alıp dudagımı sildi...sonra sikimi silmeye başladı... sikimi sildikten sonra amını sildi kendi boşaldıgı sıvıları yo etti yataktan sonra bana uzan aşkım dedi bende tmm o sırada o üstünü giyindi bende ne o dedim oda üşüyorum seni ağzıma alarak boşaltıcam dedi bende tmm dedim sikimi ağzına almaya başladı bir haftada unutmuşum tadını...ağzına aldğında kendimen geçtim artık idare eder şekilde sakso çekiyordu...ilk önce sikimin başına öpücükler konduruyordu sonra başını almaya başladı ilerletiyordu her geldiğinde sanki içimden birşeyler çekiyorlardı bana öyle geliyordu...teyzem bir ara durdu boşaladıgın zaman söyle dedi bende tmm dedim sonra durdu deli gibi sikime asılmaya başladı...bende geliyorum dedim kndimem geçtim o esnada ben boşalmaya başlayınca teyzem ooo dedi bende inliyordum kendim durmadan sikime asılıyordu... bir haftadan bei sex yapmadıgımdam deli gibi boşalmıştım teyzem bu kadar çok ilk defa döl gördüm dedi bende ne zamandan beri tık yok dedim oda bir an musluk gibi durmıycak sandım zaten saçıma falan geldi dedi bende özür dilerim dedim...oda sorun değil aşkım böyle ufak şeyleri sorun etmem ben merak etme ben duşa giricem..dedi bende nereye gidiyorsun kombi bozuk dedim oda haklısın aşkım ne yapıcaz şimdi dedi bende merak etme birazdan gelir dedim oda haklısın dedi bende devam edelim bari elektirkler yokken oda aşkım hava soguk hasta olucaz hem ben yorgunum gece geç yattım ufalıgın dersleri vardı onun ile uğraştım şöyle gelip omuzuza yatsam beraber uyusak fena olmazmı dedi bende haklısın gel bakalım o zaman dedim oda git üstünü giyin dedi bende giyindim omuzuma yattı biraz lafladık öyle.. sonra aradan 10 geçti teyzem canım ben yatıyorum uykum bastırdı dedi bende tmm dedim ama sikim yine kazık gibi olmuştu...teyzem sırtını bana döndü bende hemen sikimi dayadım sarıldım... teyzem hemen erdemmm ama dedi bende tmm tmm dedim gülerek oda daha biraz önce yaptın yine yaparız yorgunum dedi bende tmm uyu ozaman dedim bir öpücük kondurarak sonra kulagına gittim seni seviyorum dedim...o hemen durdu güldü dudagıma bir öpücük kondurdu bende seni seviyorum canım dedi iyiki varsın dedi...sonra uyuduk daha doğrusu ben uyudum teyzem hemen 2 saat sonra kalkmış ben uyandıgımda..aslında yaşadıklarımda dönüm noktaları bundan sonra başlıyor...kalktıgımda teyzem mutfakta biriyle konuşuyordu...içeri gittiğimde birini gördüm teyzemin yanında teyzem aaa işte buda benim canım yiğenim erdem dedi bende teyzem hanımefendi kim dedim oda sana bahsetmiştim yaa ayşe benim eski komşum dedi bende hoş geldiniz dedim oda hoşbul tanıştıgımıza memnun oldum dedi bende bende memnun oldum dedim...teyzem hadi içer geçelim orda devam edelim sohbetimize dedi bizde geçtik...ben içeri geçtim üzerimizi değiştirmeye arkadamda ayşe ile teyzzemin konuşmaları geliyordu ayşe çok kibar bir yiğenin var dedi teyzemde öyledir dedi bben içeri girdim öyle sohbet dükkan meselesine geldi ayşe ufak bir köfteçi dükkanı açalım diyorum nede olsa artık ikimizde dul kadınlarız başımızı çaresine bakmamız lazım dedi teyzemde halkısın dedi ayşe çok geçmeden bu işleri bitirceiğini falan anlattı teyzemde kabul etti herşeyi iş sadece dükkana kalmıştı...sonra neyse bunlar uzun iş yaparız dedi...ayşe bana dönüp öğrencimisin dedi evet bende öğrenciyim dedim oda harika ne okuyorsun peki dedi bende mimarlık dedim oda bölümünde harika dedi bende siz ne iş ile meşgulsunuz dedim oda aa şu sizli bizli konuşmaları atalım artık nede olsa artık bundan sonra beraber yaşıycaz dedi bende kısmet inş.. dedim oda ben yurt dışında okudum ingilterede.. turizm işletme alanın bir kaç sene kıbrısta durduktan sonra evlendim sonra boşandım muğlaya taşındım orda çalışmalar yaptım dedi bende ingiltere okuduktan sonra neden türkiye döndünüz dedim oda napan orda dogdum büyüdüm sonra türkiyeyi gelmeyi istedim hepsi ben biraz deli doluyum aklım estimi burda estimi ordayım dedi bende orda doğdum derken dedim oda siz türkiyede nasıl almanyaya gurbet diyorsunuz bizim kıbrısta gurbet ingiltere yada avusturya dedi bende ing.. o zaman çok iyi dedi oda evet işim ve doğrdugum yer gereği iyi dedi bende özür dilerim aptalca bir soru oldu dedim teyzem ben içerde yiyecekleri getirim dedi..he bu arada ayşeyi anlatmayı unutttum ayşe balık etli hafif şişman denicek ama şişmanlık yakışıyor denilen kadınlardan..esmer sağlar belde dalgalı ve sarıya hafif boyanmuş..baygın bakışları olan biraz iyi yarı bir kadın yani boyu nerdese 1.80 falan benim boylarda...ayşe bölümün ing.. dedi bende evet bölümün ing.. dedim oda ing.. aran nasıl bende berbat dedim oda ben burda oldugum sürece yardım ederim sana dedi bende sahimi dedim oda evet neden olmasın bende mimarlere biraz meraklıyım sende bana o konuda bilgi verirsin dedi...nenyse fazla detaya girmiyim ayşe teyzem ile dükkanı açtılar bir köfte gözleme falan ayşe hellim bernirli salatalar falan yapıyordu güzeldide asıl iş dükkan açıldıktan sonra başladı...teyzem dükkan açıldıktan sonra kendine daha çok bakmaya başladı bende dükkana yardıma gidiyordum...dükkan istanbulun lüks saylıcak bir yerinden acıldı bende okuldan sonra oraya gidiyorum teyzem araba falan aldı...okulmu yakın oldugundan orda eve gidiyorduk bazı zamanlar tabi bu aralarda ayşe ile sohbetmiz bir hayli ilerlemişti...neyse birgün dükkanı kapattık eve gidiyorduk...ayşe hadi gelin bogazda bir rakı balık yapalım dedi teyzem geç oldu ama dedi çocuk uyumuştur bakıcı beklemez...ayşede ne var bir telefon aç ablana o gelmiştir işten o alsın orda uyusun neden olsa yarın cumartesi dedi..teyzem aradı bizimkilere onlarda okey dediler neyse güzel bir mekana gittin rakı balık yapmaya...ayşe ie sohbetimiz koyu şekilde gidiyordu ama aklımdan hep onu sikmek geçiyordu...ama nasıl diye hep kafa yoruyordum...balıkları yedikten eve dönüyorduk ayşe biraz daha rakı alalım evde devam ederiz dedi..teyzemde ben kafayı buldum biraz devam edemem dedi ayşa erdem beraber içermiyiz ben sana mezede yaparım dedi bende süper olur o zaman iyice bir kafaları bulalım dedi...neyse rakıyı aldık teyzem içerde duruyorken ayşe mezeler hazırladı hemen birazda et kızartı mutfakta harikaydı ne yalan söyliyim neyse biraz daha rakıları içtikten sonra teyzem ben yatıyorum dedi sonra bana erdem sen burda kanepeyi açarsın yorgan ve yastıgı buraya koydum uyursun burada dedi sonra ayşeye yarın dükkanı elemanlar açıcaklar biz öğleden sonra göderiz dedi ayşede tmm canım sana iyi geceler dedi...biz ayşey ile baş başa kaldık..ayşe geldikten sonra ben ilk defa teyzemlerde kalıyordum...sonra ayşe ile sohbetmize devam ettik...ayşe dar bir body giymişti..göğüsleri yerinden çıkıcak gibiydi zaten kaçlarına değicek birşey yoktu..gözlerimi ayşenin göğüslerinden duruyordu kaçamak şekilde ayşe bir kaç gördü ama umursamaz gibi yaptı...sonra nasıl gidiyor falan diye sordu özel hayatın bende iyi dedim teyzemim yoklugunda bizim sokakta kader diye biz kız vardı ona yazılıyordum oda cevap verdi balık etli kısa boylu lise sonda bir kızdı gözlüklü pek güzel değildi ama yoklukta idare etmeye çalışıyordum bir nevi...sonra ayşe biraz dertleşti benim ile dikkat et sakın ha sakın hemen evleniyim deme ablam benden sana tavsiye hayatını yaşa sonra pişman olursun aşk falan bunlar geçiçi şeyler dedi bende haklısın dedim oda haklıyım tecrübe var burda dedi bende tmm dedim oda ben yatıyorum dedi gitti bende öylece kaldım...sabah uyandıgımda teyzem mutfaktaydı bende uyanmıştım hemen teyzemin arkasına geçtim günaydın dedim oda günaydın dedi üzerinden bir etek vardı bende seni çok özledim dedim oda bende özledim ama biliyorsun işler ne olur bugün işi gitmeden yatsan ayşeye ayıp olur dedi bende o sırada amını ellemye başladım oda dur ayşe duştan çıkıcak şimdi dedi ben çıkaran kadar ne olur dedim oda hayır aşkım anla beni dedi bende sende beni anla ne olur dayanamıyorum kaç gün geçti dedim oda bende aynı durumdayım söz bu haftasonu birşeyler ayarlıycam dedi o sırada ayşe duştan çıktı...hemen odasına gitti teyzemde ben dışar gidiyorum pastaneden birşeyler alıyım geliyorum dedi bende hemen aklıma bir cinlik geldi ayşeyi röntgenleyeme başlamak hemen odaya gittim...kapısından birşeyler gözükmüyordu bende bakmaya çalışıyordum o sırada teyzem ile yakınıgımdan sikim kalmıştı bende tedirgin bir şekilde duruyordum daha yeni çıkmıştı hemen üstünü giyinmesi imkansız diye düşünüyordum çat kapı açılınca şaşkına döndüm ne yapıcagımı bilemedim oda erdem ne yapıyorsun burda dedi gülerek bende şey şey ddiye kaldım hayatımda bu kadar ne yapıcagımı bilemediğim bir durum daha olmadı...ayağa kalktıgımda sikim resmen ortadaydı...anlamıştı durumu hemen güldü...durum kötü anlaşılan dedi ben ne ne ne ney? dedim oda kız arkadaşın seni ihmal ediyor galiba dedi bende e ee ee evt dedim sonra ben biraz toparlayıp şy ayşe abla ben aslında dedim tam o sirada o tmm erdem sorun değil gençlik dönemleri olur böyle şeyler dedi bende şey teyzeme söylemezsin dimi dedim oda korkma söylemem bir arkadaş değilmiyiz dedi bende çok sağol tekrar özür dilerim dedim oda no problem sorun yok dedim sana neden bu kadar panik oldun ki dedi bende işte ne biliyim bir anda oldu dedim oda tmm tmm dedi içeri geçti utancımdan ne yapıcagımı bilmiyordum ama ayşe ing.. büyüdüğü için biraz rahaatlık vardı ben hemen birşeyler atıştırdım...teyzem geldi yemek yiyip gittiler ayşe giderken hadi görüşüz falan dedi sıcak bir şekilde bende öyle karşıladım...sonra abazalıktan ne yapıcagımı bilmiyordum kadere mesaj attım teyzemlerin evindeyim gel diye oda biraz nazlandı ama geldi...içeri geçti artık kader vermeze bile sevişmem yeterdi benim için...kader içeri geldiğinde lafladık biraz müzik falan dinledik...sonra dudaklarını yaklaştım oda karşılık verdi ürkek bir şekilde öpüyordu...sonra boynuna öpmeye başladım oda nefes alış verişleri hızlanmaya başladı çok ürkek davranıyordu bir kaç kez erdem yeter daha iler gitmeyelim desede ben durmadım ikna turları attım evde..sonra gel yataga geçelim dedim oda erdem ben bakireyim dedi bende tmm birşey yapmıycam sadece durucaz dedim oda yaa bir gelen olursa bende birşey olmaz teyzemler yeni gitti gelmezler dedim oda erdem korkuyorum ben gidicem dedi bende kader yapma gel direyek biraz zorak**e olsa yataga getirdim ayşenin yatagındaydık...kader ürkek bir şekilde duruyordu ben öpmeye rahatlatmaya çalışıyordum ben üstümdekiler çıkartım altımda sadece bakser kaldı kader üzerinden birşey çıkartmama izin vermiyordu...bende zoraki bir şekilde üstünü çıkarttım memeleri orta boydaydı ama kaderin nefes alışları beni korkuttu çok heycanlıydı bir ara gözleri doldu erdem ne olur bırak gidiyim dedi ben hayır gidemezsin dedim oda erdem ne olur dedi ben bırakmadım göğüs uçlarını emmeye başladım o ise artık gidiyim sözlerini baygın bir şekilde sölüyordu...elimde amını ellemeye başladım elimi kotundan içeri sokmama izin vermiyordu...ben artık dayanıcak halim kalmamıştı kaderin elini sikime götürdüm kader heycandan elleri titriyordu..hemen baxerimi çıkarttım benim alet ortadaydı orta boylu aletti ama kaderi heycanlandırmaya yetmişti...kader korkama dokun dedim o ise ses çıkartmıyordu...bende kendim ellerini aldım sikime götürdüm avuçlamasını sağladım ileri geri yapıyordum onun elleriyle sonra dudaklarına yapıştım heycandan öpüşemiyorduk bile...sonra ben zar zor kotunu çıkarttırdım erdem sakın bir çılgınlık yapıyım deme dedi bende tmm yapmam dedi o sırada bir baktım kilodu sırıl sıklam olmuş bende hiç bozuntuya vermeden direk ortan bir eşya alım amını sildim amı bembeyazdı gerçekten çok hoş duruyordu ve beni tahrik ediyordu...direk amını yalamaya başladım kader erdemmm erdemm dedi bende tmm merak etme dedim onun amını yalamak beni çılgına çevirmişti kader de deli gibi dudaklarını ısırıyordu hımm hımmmm diye inliyordu bende o inledikce dahada iştahla yalamaya başladım...kader deli gibi kıvranıyordu sırada kader çılgın bir şekilde erdem geliyorum dedi bende hemen kafam çekip amını ellemeye başladım deli gibi boşalıyordu elim amı resmnen bembeyaz olmuştu...ellerden bir yandanda dudaklarını öpüyordum kader erdemmm hımmm oofff diyordu bende rahat ol demeye başladım o sırada kapı açılmış ama duymamamışız direk karşımızda odada ayşeyi gördüm ne yapıcagımı şaşırdım ayşe direk çığlık attı hemen eşyalarını aldı bende baxerimi giydim sadece kader direk gitti ayşe durun sakin olun dedi ama şoktaydın ben kaderin peşinden gitmeye çalıştım ama nafile o halde gidemezdim kader hemen üstünü değiştirdi bir ses söz söylemeden gitti...ben kahrolmuştum...ayşe kusura bakma böyle olsun istemezdim dedi bende sorun değil ama kız korktu dedim oda keşke bana söyleseydin dedi bende ne diyim eve kız atıcam mı deseydim oda bana söyleye bilirsin ben anlaşıyla karşılarım dedi...bende tmm artık olan oldu dedim oda yataga baktı sanırım kız arkadaşını mutlu etmişsin ama haline bakılırsa sen yarım kalmışsın dedi evvet öyle oldu biraz sayende dedim üstümü giyinmeye başlıyordum oda istersen ben sana yardım ederim ilk ve son kez dedi bende ne diyorsun anlamadım dedim oda şey yanlış anlama sonuçta bir ihtiyac meselesi bu bence ahlakı boyutu sende ne durumda bilmiyorum ama ben türkiye büyümedim birz bu konulara uzagım dedi bende nasıl bir yardım olucakmış bu dedim oda şöyle bir yardım olucak diyip beni yatagın üzerinde attı..ben ne oluyoruz demeye kalmadan baxerimi çıkardı...sikim zaten kalkmıştı ayşe sikim görünce bu hep böyle hazır olda mı bekliyor dedi bende her zaman değil dedim oda tmm o zaman dedi sikimi yalamaya başladı deliye dönmüştüm...deli gibi sakso çekiyordu dudaklarıyla başını emiiyordu inliyordum resmne ara sıra kafasını bastıyordum ama onun haline bırakmak daha iyiydi..sakso çektikten sonra üstünü soyunmaya başladı bende rüyadayım sanki dedim oda sen neden bu kadar çok konuşuyorsun dedi ben tmm sustum dedim ayşede ben sex yaparken bedenin konuşmasını isterim dedi bende direk soyunmuş olan ayşenin amını yalamaya başladım amı yumuşacıktı fazla sikilmemişti...ben amını yalarken o da ıhhh ıhhh ohh diyordu bende amını parmaklamaya başladım sonra dudaklarına yapıştım deli gibi emiyordum sonra göğüslerine geçtim...o göğüsleri ben deli ediyordu...bir onu bir onu emiyordum uçlarını ısırmaya başladım zevkten ne yaptıgımı bilmiyordum fazla ısırmışım dur yavaş ol dedi bende tmm tmm dedim oda sok şunu ne zamandan beri bende sex yapmıyorum dedi...amına girdim teyzeminden dardı sıcacıktı...yavaşca girmeye başladım ayşe gözlerini kapatmış duruyordu kesin başka birini hayal ediyordu...bende aldırmadan vuruyordum ayşe daha sert daha sert bur diyordu...boşalmamak için aklımı başka şeylerle oyalıyordum...sonra domalmasını söyledim.....domaldıgından harika gözüküyordu girdim yavaşca vurmaya başladım götünün deliğiyle oynamaya başladım başparmagımda ufaktan sokmaya başladım ses yoktu...ben yoruldugumdan belli etmiyordum..yavaş yava vuruyordum ama boşalmam an meseleseydi bir daha vermez korkuysula duvardaki resimlere bakıyor onları inceliyordum...ayşe ufff sokkk sokkk diyordu ben yorulmaya başlamıştım nefes nefese kalmıştım...ayşe devam et geliyorum dedikçe bende tahrik oluyordum...ayşeye geliyorum dedim ayşede hızlan bende geliyorum dedim ben deli gibi son güçüm ile vurmaya başladım...ayşe kendini bana doğru vurmya başladı...oda boşaldı bende sikimi çıkartıp götünün üstüne doğru boşaldım...ayşa direk yüz üstü yıgıldı bende üstüne yıgıldım oda nasıl güzelmiydi bende harikaydın dedim oda sağol bende ne zamandan beri sex yapmıyordum dedi bende iyi geldi bu dedim o ben duşa giriyorum üstümü yıkıyım dedim bende devam edelim istersen dedim oda rahatlamadın mı hala yoksa dedi bende rahatladımda sanırım anal sex yapmışsın ordanda yapmak istiyorum aslına bakarsan dedim oda şey tmm olur ama bu son dedi bende tmm merak etme son dedim sonra üstünü yıkmaya banyoya gitti bende peşinden gittim benim sikimi falan yıkadı dudaklarına yapıştım hemen oda sen gerçekten azgınmışsın dedi bende sen geldiğinden beri sana hastayım dedim oda farkındayım dedi içeri geçtik bornozlarlar ayşe mutfaktan kola getirdi birşeyler içelim dedi içeren biraz lafladık sigara yaktık...ben şey sen neden geri döndün dedim oda kıbrıa dönmem lazım acil olarak dedi bende neden dedim kötü birşey yok inş.. oda bazı işlemler onları yapmam lazım dedi bende ne gibi dedim oda özel dedi bende tmm srun değil dedim oda istersen yapalım dinlendiysen dedi bende ne bu acele dedim oda uçagı kaçırmak istemem dedi bende tmm dedim direk sikime yomuldu..yalamaya başladı benim ki hemen kalktı....sonra ayşe hemen domaldı...götüne krem falan sürdü bende sikimi götüne dayadım löp diye girdi ben şok olmuştum ben daha önce çok yapmısın anlaşılan dedim oda eski eşim anal sexsi severdi dedi bende sevmekte haklıymış dedim direk gel git yapmaya başladım ayşenin amı götünden daha dardı ama ben anal sex yapmanın zevkini yaşıyordum vurmaya devam ettim artık duramıyordum yoruldum dedim oda tmm ben üste geçiyim bu sefer dedi arkaası bana dönük şekilde götünün içine aldı sikimi ilk önce ileri geri yapmaya başladı sonra ufak zıplamayalar yapıyordu..bende kalçalarını tutmuş ona destek veriyordum..o kocaman göt üzerimden zıplıyordu zevkten dört köşe olmuştum...sonra ters döndü...kucagımda hoplamaya başladı... ben koca göğüslerini sıkıyordum...o yine gözleri kapalı durumdaydı ben bu sefer yan cevirdim ayşeyi arkasına geçtim götüne girmekte hiç zorlanmadan girdim belini iyice kavradım vurmaya başladım yavaşça ayşe hımm becer beni diyordu...ama zevk almıyordu götten sanırım sonra bana hadi boşal dedi bende tmm daha gelmedi dedim oda seni yarım bırakmak istemiyorum hadi boşal dedi bende sen sağla bunu dedim sonra benim dudaklarıma yapıştı hafif geri dönüp hadi sik benim götümü hadi diyordu bu sözler beni tahrik ediyordu o dedikçe ben daha hızlı vuruyordum oda hadi daha hızlı sik parçala götümü dyordu ben dayanıcak durumun kalmamamıştı..hızlıca vurarak boşaldım döllerimi içine akıtmak belki anal sexsi bana sevdirek şeydi...ayşe ohh ohhh boşal akıt diyordu ben kendimden geçmiştim hemen yıgıldım yatagı çok sağol ayşe dedim oda tmm sorun değil dedi bende harikasın gerçekten ama çok ruhsuz sevişiyorsun dedim oda boş ver sen kendi zevkini aldın mı ona bak dedi.bende sen zevk almadın mı dedim o da almasam boşalmazdım herhalde dedi..bende analdan neden zevk almıyorsun dedim sence dedi bende çok genişlemiş dedim oda evet eski eşim sağolsun neyse erdem ben gidiyorum valizimi hazırlayıp duş alıcam dedi ondan sonran çıkıcam havalimanına yetişmem lazım dedi tmm ben öbür odaya yatıcam birşey isitiyormusun yok sağol ben hallederim dedi bende hemen üstümü giyinip teyzemin yatayk odasına yattım derin bir uyku çektim teyzem akşam eve geldiğinde ben yatıyordum...sonra teyzem eve geldi uyandırdı beni aşkım ne o yorgunmusun dedi bende şey uyuya kalmışım dedim oda şey sana sevindirici bir haberim var dedi bende ne o dedim oda ayşe gitti kıbrısa dönüp dönmeyeceği belli değil dedi..bende hadi ya dedim bilmezmiş gibi...aşkım istersen bu gece bir kaçamak yapabiliriz dedi bende iyi olur dedim oda sevinmedin sanırım bu habere sevinmez olurmuyum dedim harika teyzem bir haberim daha var ufaklıgı babası aldı bir kaç gün ordan gidicek okula dedi bende bak bu güzel haber dedim...ama ben biraz daha uyumak istiyorum dedim oda tmm ben yat uyu dinlen nede olsa uzun bir gece olucak dedi...neyse ben saat 22:00 gibi uyandım...teyzem beni kaldırmaya çalışmış ama başaramamış...kalktım uyandıgımda benim pc başındaydı bilg.. pornoları bulmuş...erdem bunlar ne dedi bende film dedim nasıl film erdem bunlar şimdi dedi bende ne yapıyım kaç gündür sana dokunamıyordum bile onun için izliyordum bunlar yoksa ne işim olucak dedim..oda bir sürü grup ve anal pornoları var sanırım bunlara meraklıyız beyefendi dedi bende saçmalama dedim ne grubundan bahsediyorsun dedim oda bilmem artık yarın böyle yapalım dersen şaşırmam dedi bende saçmalıyorsun artık dedim oda tmm haklısın saçmaladım biraz...neyse karnın açsan mutfakta yemek hazır dedi bende gittim yemek yemeğe geldim teyzem hala filmlere bakıyor bende hayırdır merak saldın sanırım dedim oda şey ne biliyim garip geldi bana dedi bende ordaki adamlarını begendin yoksa dedim oda saçmalama ama garip geldi grup yapmaları dedi bende kapat artık şunu dedim laptopu aldım koydum kenara...sonra teyzem ile biraz tv izledik teyzem bana yaklaşıyordu ama benim keyfim yoktu ayşeden sonra bitiktim teyzem benim boyunumu öpüyordu ben yğz vermiyordum oda ne iş düne kadar yanıyorum diyordun şimdi pas vermiyorsun bir sorun mu var dedi bende bir sorun yo dedim oda tmm biliyorum seni ihmal ettim ama telafi edicem bunu dedi bende sorun sende değil dedim sadece canım sıkkın dedim oda sorun varsa söyle bana dedi bende sorun yok dedim..oda o zaman sorun ne beni neden istemiyorsun ben kaç gündür senssizim bende zor durumdayım dedi bende tmm birşey demedim biliyorum ama sende anla canım istemiyorum kafa dalgın dedim oda neye dalgın sorabilirmiyim beyfendi dedi bende bir şey yok anla illa birşey olması gerekmiyor dedim oda sen bilirsin ben yatıyorum dedi ve gitti yattı benim aklım hala ayşedeydi...ve hala uykum vardı geçtim odaya yattım biraz uyulamışım teyzem geldi odaya üzerinden sexsi giysilerler tanga giymişti..yanıma yattı uyuyormusun dedi bende hayır dedim benide uyku tutmadı seni kaybetmek istemiyorum erdem ne olur anla sana çok bağlandım seni kaybetmemek için herşeyi yaparım dedi bende tmm dedim oda hadi seni istiyorum aşkım dedi ben artık dayanamadım ama biraz kendimi ağırdan satmya çalışıyordum oda deli gibi beni tahrik etmeye çalışıyordu....yoksa beni artık begenmiyormusun dedi bende olurmu öyle şey dedim oda sorun ne o zaman erdem söyle dedi bende sorun yok dedim anla canım istemyor bu gece dedim oda erdem sana ihtiyacım var dedi bende tmm gel hadi dedim oda erdem yapma böyle dedi kaç gündür vermedim diyemi böyle yapıyorsun dedi bende hayır dedim oda ne zaman bu tirpler dedi direk dudaklarıma yapıştı seni seviyorum hayvan anla artık delirdim sensizlikten sana hastayım dedi bende direk yapıştım...bu zaafından sonra bak senden birşey istiycem dedim oda ne istiyceksin hemen yapıyım dedim bende arkadan girmek istiyorum dedim oda erdem bunlar daha önce konuşmadıkmı dedi bende konuştum ama seviyorum dedim oda erdem seviyorsun biliyorum ama canım acıyor ondan sonra ben 1-2 gün acısını çekiyorum onun dedi..bende hadi kırma beni dedim oda tmm hayvan herif tmm ne zaman ne istiyceiğini biliyorsun ama ilk önce amımı sikiceksin sonra ordan dedi bende tmm dedim direk dudaklarıma yapıştım beni itti amını göstererek ilk önce orası yalıyacksın dedi bende delig bii yalamaya başladım...sonra direk bacaklarını arasına girdim artık uyudugumdan enerjimi tam almıştım deli gibi vuruyordum teyzzem belimi kavramıştı...dudakarıma yapışıyordu...bende vurmaya devam ettim...sonra kucagıma aldım kucagımda deli gibi gel git yapıyordu teyzem sanırım çıldırmıştı...bennde kalçalarına tokat atıyordum deli gibi olmuştuk sonra teyzem boşalıcagını söyledi deli gibi ileri geri yapmaya başladı bende onu ellerimde tutum karşılık verdim sonra bende o ıslak amına girmeye devam ettim teyzem biraz rahatlamış bende rahatlamak istiyordum...teyze rahatladın mı dedim oda evet canım dedi bende şimdi girebilirmiyim dedim oda ilki böyle yap istersen ikinciyi ordan yaparsın ama ikinciyi atasım yoktu biterdim...sonra tmm aşkım hadi yap bakalım dedi domaldı bende bu sefer böyle değil diyip sırt üstü yatırdım bacaklarını iyice kaldırdım ki götü gözükene kadar kremledim girmeye çalıştım ama bir türlü olmadı teyzem bak girmiyor yine gel önden yap dedi bende hayır domal o zaman dedim erdemm ahh erdemm ahhh yaktın beni dedi bende güldüm merak etme acımaz dedim oda tabi tabi acıma patlıcan gibi şeyi sana sokmuyorlar nede olsa bende tmm az sürer merak etme dedim zar zar girmeye çalıştım kafasını soktum...teyzem uffff diye bagırdı hadi sik beni diyip tahrik ediyordu....bende girince dar olması beni dahada tahrik etti...yavaşça girip çıkıyordum 20-30 defa gel git yapmışımdir..teyzem ise ufff erdmmm hadi boşal erdemmm diyordu kısıl sesle komşuar duymasın diyordu....bende çok geçmeden boşaldım götünün içine ben boşalınca teyzem sanki bayram ediyordu anal sexte ohh oohhh boşal bitanem boşal ...diyordu bende artık gelen bir kaç damla dölü akıttım içine sonrasından digara yaktık teyzem neden böyle davrandin dedi bende sen gelmeden önce porno filmlerini izleyim bir kaç kez orgasm olmuştum...onun için yeni uyandım ve sen geldin bu 4 yada 5 diye salladım oda demek porno filmlerini izledn he dedi bende şey o falan diye kekeledim oda sana hak veriyorum sex hayatımız biraz bakımsız kaldı biraz renklendirsek iyi olucak dedi bende ne kasdediyorsun dedim oda görürsün aşkım dedi bende ne görücem söyle bakalım dedim oda görürsün dediarkadaşlar biliyorum uzun oldu ama yaşadıklarım bunlar teyzemin renklendirme dediği olan bambaşka birşeydi...onlarıda sizlerler paylaşıcam tabi istek olursa boş yere görüntü kirliği yapmıyım istemeyen varsa...yaşadıklarıma gelince hepsi gerçek ayşeyi bu adar çabuk elde etmemin nedeni avrupai bir kadın olması birde anlayışlı....sağlıcaklar kalın....3 Ayda 7 cm Penis Geliştirme - Erken Boşalma ve Ereksiyon Problemine Son Kamagra Jel

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.