6 Mart 2012 Salı

Kız Arkadasıma Önce Evde Sonra Ofiste Tacavüz Ettim

Ben istanbulda oturan ama şimdi antalya çevresinde bulunan 20 yaşında bir gencim. Bu anlayacağım 2 ay kadar önce oldu... kız arkadasım istanbulda okuyor, aynı mahallede oturuyoruz hatta aynı binada... Bir gün yine her zaman olduğu gibi okula çıkıyordu bende onunla beraber çıktım beşiktaki okuluna giderken zaman geçsin falan die taksime gittik... Çiçek pasajının alt katılda mahzen adına gerçekten güzel bir mekan var oraya gittik.. ben rahat duramıyordum yanında her zaman böyleydim.. oda rahatsız olduğunu belli ediyor bazende benden beter azgın çıkıyordu karşıma... Neyse orda otururken öpmeye başladım yanaklarından dudaklarına doğru geliyor ordanda boynuna iniyordum... Ben her boynunu yaladığımda, boynuna doğru her nefes verdiğimde içinden bir titreme geliyor bunu tutamıyor ve bütün vücudu deprem oluyormus gibi titriyordu... Ben bir yandan yalarken bir yandanda garsonları gözlüyordum... Garsonlardan biri geldiğinde hemen kendimi geri çekiyordum sonra arkadasını döner dönmez kaldığım yerden devam... Orada ben 2 oda 1 tane bira içtik. Oradan çıkıp arkadasının evine gittik. Arkadası beyoğlunun arka mahallelerinden birinde kalıyordu. Kapıyı çaldık sonra birde baktım sarışın çok güzel bir kız... Neyse içeri geçtik oturup birer sigara içtik. Sonra aradan yarım saat falan geçti arkadası bir yere sanırım yemeğe davetliymiş dışarıya çıkacakmıs siz ne yapmak istiyorsunuz oturacakmısınız yoksa çıkacakmısınız diye sordu. Bende benim kızı dürtüyordum kalalım die.. Benim kız hık mık yapında ben biraz takılalım birasdan çıkarıs çok yoruldum falan dedim.. kızda tamam dedi... Daha kapıdan çıkar çıkmaz edanın dudaklarına yapıştım... o kadar çok azmıştım ki delik taş bulsam sokacak gibiydim. Oturduğumuz koltuğa yatırdım. Altında etek ve üstünde bady vardı... etek giydiği için hiç zorlamadan elimi amına soktum. Kilotlu çorabını alimle parçaladım ve orta parmağımı amının üzerinde gezdirmeye başladım. baştan bir tepki vermiyordu ama sonra kalçalarını oynatmaya başladı bu arada bir yandanda boynundan göğüslerine iniyordum. Göğüsleri fazla büyük değildi ama diktiler.. Dik göğüslerden manyak tahrik olurum... göğüsleri dışarı çıkmıştı dayanamadım ve yapıştım küçücük başlarına.. koparacakmış gibi emiyor bir yandanda amınla oynuyordum.. Oda benim kemerimi ve pantolonumu çıkardı... Altımda boxer vardı onda bir birine girmiş ve benim 20 lik tabanca meydana çıkmıştı.. Bunu gören eda ölece kalı verdi bir süre sonra ben ne yapıyorum dercesine kendini yoparladı. Bende göğüslerinde göbeğine doğru iniyor ve ordanda aşağıya iniyordum.. . Amını yalamaya başladığımda yine titremeye başladı... Ama bu seferki daha şiddetliydi. Sanki kız kendi çağında deprem yaşıyordu..! Amı ağlamaya başlamıştı yerinde duramıyor tamam dercesine ellerinle ittiriyordu ama ben kendimi biraz geri çekince yine başımın arkasından tutup vajinasına yapıştırıyordu dudaklarımı.. Sonra yine ben göbeğinden göğüslerine ve dudaklarına çıktım.. Geriye doru . yaslanıp eda yı kendime doğru çektim... Oda hemen benim 20 lik tabancayı ağzına aldı. Biras korkuyor gibiydi ama hoşuna gidiyordu bu her halinden belliydi. ben iyice zevke gelice edayı ittirdim kız şaşırdı ve yapıyorsun dercesine yüzüme baktı. Bende yine dudaklarına yapıştım ve öpmeye başladım. Eda daha bakireydi ve bu yaşta . yapmak istemiyorum diyordu ben ise çoktan kafama koymuştum edayı patlatacaktım... Ona daha sevişmeden önce sokmıycam sadece sürtücem demiştim.. amına sürtmeye başladım belki 20 dk sürttüm kız bayılacak gibiydi ama bende daha birşey yoktu.. sonra biras zenk almaya başladım ve eda kendinden geçmiş bir vaziyetteyken bir anlada içine kökledim.. Baştan bir çığlık attı..! Ağzını kapattım ve gidip gelmeye devam ettim... bir süre sonra edada hoşlanmış olacak ki sesini kesti 15 dk gidip geldikten sonra edanın göbeğine boşaldım o iyi bir yandan kızlık zarını düşünüyor bir yandanda baygınlık geçiriyordu..! sonra kaldırdım yataktan oturttum bir iki tokat attım.. Kendine geldiğinde nasıl diye sordum..! Ağlamaya başladı. Neden Yaptın NEden Neden Neden diye sayıklıyordu.. Ama hoşuna gittiğinide gözleriyle belli ediyor saklayamıyordu... Sonra üzerimizi giyindik ve dışarıya çıktık. Okula gitmekten vaz geçirdim. Yolda bir sağa bir sole yürüyordu.. zor tutuyordum onu ayakta.. Hemen istiklal caddesine çıktık ve kilisenin yanında galatasaray lisesinin ordaki küçük bir cafeye girdik. Bir şeyler atıştırdık.. Edaya tabi ben yedirdim kız ne olduğunu anlayamamıştı bile.. Ordan çıktık ve özel bir şirkette çalışan arkadasın yanına gittik.. eda kendine gelmeye başlamıstı.. Ben daha tam olarak rahatlayamamıştım.. Arkadasın yanına gittim eda çok kötü üst kat ofisinin anahtarını versene oraya çıkarayım biraz dinlensin kız dedim. arkadas ne demek dedi hemen verdi anahtarı... üst kata çıktık ve kapı kitledim. oturup birer sigara içtik hala neden die soruyordu.. kızım dedim seni alacam artık benimsin merak etme dedim. biras rahatladı.. sonra elimle yanaklarını okşamaya başladım. ayağa kaldırdım duvara dayadım ve yine boynunu öpmeye başadım. boynundan inanızmaz zevk alıyordu sonra altındaki eteği aşağıya doğru sıyırdım..! ofis masasının üzerindeki çalışma eşyalarnı ittim ve hepsini döktüm.. sonra edayı sırt üstü masanın üstüne yatırdım ve üzerine abandım.. Dudaklarını emiyor, göğüslerini okşuyor ve bir yandanda tabancamı vajinasında gezdiriyordum. ofis masasının üzerindeyken yavaş yavaş sokmaya başladım ama çok dardı girmiyordu zaten edada minyon tipli birisiydi. sonra bir birden soktum içine ve eda ahhhhhhhhhhhh die bir tepki verdi.. belini yukarıya kaldırmış kafası masan aşağıya sarkmıştı.. bir iki gidip gelmeye başladım eda gene titremeye başlamıştı.. sonra baktım yanında sandalye var.. oraya oturdum edada bana doğru dönük bir vaziyette kucağıma oturdu.. bacaklarını belimin yanında aşağıya doğru saldı ve üzerime yattı. sandelye ne fazla geri yatıyor neden çok dik duruyordu sanki sex için yapılmıştı..! oturur oturmaz hemen tabancamı edanın amından içeri soktum.. ben fazla hareket edemiyordum ama eda çok rahattı.. belinden tutup gidip gelemesine yardımcı oluyordum... Oda benim üzerimde gidip gelirken şap şup şap şap diye sesler çıkıyordu ve bu sesler benim çıldırtıyor dah hızlı sokup çıkarmaya başlıyordum. Eda bir ara gidip gelirken kafasını kaldırıp bana baktı. saçları bir birine girmiş gözleri kaymıştı.. Şaşırdım onu o halde görünce hiç daha önce onu öyle görmemiştim. Bir yandanda korkuyordum. kız şimdi burda ölüp kalacak o zaman ne yapacam diodum. Aradan 2-3 dk geçti ve eda çığlık atmaya başladı o çığlık attıkça ben daha hızlı gidip heliyor oda çığlık attıkça ben daha fazla sokuyordum. Eliyle çıkarmaya çalışırdu ama ben kalçalarından tutup bastırıyordum.. Sonra bacakalarımda bir sıcaklık hissettim. değişik bir şeydi bu.. Baktım eda boşalmıştı ve üzerime yığıldı kaldı.. yarım saatte zor ayılttım.. sonra kucağıma oturdu yine birer sigara daha yaktık.. sigaraları içiyorduk ki telefon geldi.. babası arıyordu nerdesin sen bu saatte die.. biz saatin farkında değildik.. doğrusu kendimizinde farkında değildik.. bende yorulmuştum.. sonra mecburen çıkmak zorunda kaldık.. ofisin anahtarlarını arkadasa vermeye giderken edayı aşşaya gönderdim. merdivenlerin bitiminde beklemesini söyledim. arkadasın yanına gitti saol kardesim dedim ve edanın yanına gittim ordanda minibüs durağına indik ve ordan eve gittik... bir sonra ki gün bende bulunduğum şehire yani buraya geldim... ona hiç bir şey soylemedim... 1 ay önce taşınmışlar.. beni arayaıp duruyordu hattımı değiştirdim.. oda korkudantabi ailesinede soyleyemiyor.. Şimdi Birde Cocuk Olursa..!

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.