29 Şubat 2012 Çarşamba

Zorla bozuldum

mrb. Ben antalyadan sevil. 21 yaşındayım. Bu anlatacagım olay üç sene önce oldu. Lise son sınıf öğrencisiydi. Ve tek bir tane birim vardı. O dersten geçmek için de ödev hazırlamam gerekti. Ödev ağır olduğu için bir arkadaşından yardım istedim. Adı berk di. Neyse ödev için berk bize gelmişti. Sicaklar yeni başlamıştı. Berkle bize gittik evde kimse yoktu. Ben üstümü değişmek için odama gittim. üstüme iç çamaşırı giymemiştim. Altımada kısa bir tayt giydim ve içeri gittim. Berk in yanına oturdum. Bir anda şeyi gözüme çarptı. Dikti. Bir an onu içime almak istedim. Ve berk i tahrik etmeye karar verdim. "sexhikayelerr.blogspot.com"  Ilk eline dokundum sonra yüzüne bir de baktım öpmeye başladı. Dur dedim o da ödev istiyorsan ses çıkarma dedi. Bir anda soydu ve meme uçlarını emmeye başladı. Delircek gibi oldum. Şeyini amıma dayadı. Dur bakireyım dedm ama dınldmedı ve sokdu. O mutis bı zevk dı. Ortalik kan golu olmustu. Icımde bır sıcaklık hıssettım ve bosalmıstı. Sonra dus aldık. Gıyındık. Sonra odeve devam ede bılıriz dedı ama bende derman kalmamıstı. Opdu benı son kez ve gıttı. Aradan 3 sene gectı. Berkle evliyiz. Her gun sikıyo benı

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.