29 Şubat 2012 Çarşamba

Zorla - 2

Daha önce yazdığım hikayenin devamı. Hatırlarsanız amcam ve arkadaşı sabaha kadar beni bağıtırarak sikmişti. O sabah amcam bana soyun deyince soyunup yanına oturdum. Kardeşimse karşımda amcamın arkadaşının yanında oturuyordu. Amcam sikini çıkartıp yala diye bağırıp saçlarımdan tutup ağzıma verdi. Ben amcamın sikini yalarken arkadaşıda kardeşimin ağzına vermişti bile. Amcam ayağa kalkıp seni ben bozdum, kardeşinide ilk ben sikeceğim deyip korkudan titreyen kardeşimi masanın üstüne otuturup ayaklarını iki yana açıp, arkadaşına sen ayaklarını tut deyip başımı kardeşimin amına dayayıp yalattırmaya başladı. Ben amı yalarken amcam arkama geçip sikini köklemişti. Arkadaşı da kardeşimin ağzına vermişti. Bir süre sonra amcam götümde vıcık vıcık olan sikini ağzıma verip temizletip kardeşimin bacaklarını iki pana iyice ayırıp o kocaman siki öyle bir soktuki kardeşimin çığlıkları yankılandı evde. Amcam aynı benim gibi kardeşimide bağıtıra bağıtıra sikmeye başladı. Arkadaşıda beni beş dakika böyle siktikten sonra amcam kardeşimin ağzına boşalıp yutturdu. Arkadaşı da benim ağzıma. Kardeşim masanın üstünde yatıyordu amcam kardeşimi kaldırıp şimdi zevk almaya başlayacaksın küçük orospum deyip kucağına oturttu. Yavaş yavaş koltuğunun altından tutup kaldırıp omuzlarından hızla aşağı bastırıp pompalıyordu. Artık kardeşim bağırmıyor hata zefkten inliyordu. Amcam    kardeşimi bırakmış o kendisi oturup kalkıyordu. Arkadaşı da beni kucağına otuturup sikmeye başladı. Kardeşimle yan yana kocaman siklerin üstünde otorup kalkıyorduk. Ben de bukadar sikilmekten zevk almaya başlamıştım hızla kalkıp yirmi santimlik yarağın üzerine oturuyordum. Engel olmak isteyince...Bir süre sonra amcam kardeşimi masaya elerini koydurup domaltınca onuda götten sikeceklerini anlayıp engel olmak isteyince tokadı yeyip sesimi çıkarmadım. Amcam kardeşimin deliğine    birşeyler sürüp yavaş yavaş sokmaya başladı. Kardeşim ahh ıhh diye .    bağırsa da amcam taşaklarına kadar sokup çıkarmaya başladı. Bir süre    sonra kardeşim inlemeye başladı, arkadaşı da kardeşim gibi beni de masaya domaltıp sikmeye başladı. Daha sonra amcam kardeşimi önünde diz    çökertip ağzına verdi. Kardeşim o koca yarağı öyle yalayıp somuruyordu ki kırk yılık orospu gibi arkadaşıda kardeşimin ağzına verdi. Ikisi birden ağzına boşalıp hepsini yuturdular. Amcam kimseye birşey söylerseniz karışmam, şişmdi banyo yapın daha sizi çok sikeceyim deyip bizi banyoya    yoladı. Biz temizlenip çıkınca şimdi yemeğinizi yiyip yatın akşama birşeyiniz kalmaz deyip televizyon izlemeye başladı. Ben ve kardeşim yattık. Akşam olunca babam telefon edip şirketin onu acil olarak iş seyahatine yoladığını iki hafta gelemeyeceğini amcamında bizimle kalmasını istedi. Amcam olur deyip telefonu kapattı. Amcam birilerini arayıp akşama gelmelerini istedi. Iki saat sonra iki kişi geldi. Amcam onlara bunlar benim orospularım deyip bizi onlara ikram eti. Adamlar siklerini çıkartıp ağzımıza verdi. Kardeşimle ben yan yana adamların siklerini yalayıp kaldırdık. Adamlar bir    posta ağzımıza boşalıp yatağa yatırdılar. Ağzımızda deliğimizde köküne kadar iki yarak girip çıkıyordu. Kaddeşimi amcam sikiyor, ağzına da arkadaşı vermiş yalatıyor beni ise sonradan gelen iki kişi sabaha kadar evire çevire siktiler. Kardeşimle ben onkarın kölesi olmuş, zevkle her istediklerini    yapıyorduk. Bir ay sonra babam trafik kazasında ölünce ben ve kardeşim amcamla birlikte yaşamaya başladık. Bazen kardeşimle ben amcam ilk beni sikecek diye tartışıyoruz. Sizlere daha yazacak çok anım var, bekleyinnnnn... Gönderen: Xxz

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.