29 Şubat 2012 Çarşamba

Zavallı Yengeme Tecavuz.

Selam ben murat.23 yasındayım ve bi emlakcıda calısıyorum. yengem selam 33 ünde ama tas gibi bi hatun 2 cocuk annesi ama liseli kızlara tas cıkarır. neyse ben hikayeme gecmek istiyorum. bi gün yine dükkanda oturken yengem ve yanında bi hatun iceri girdiler yengemin arkadasıymıs beni tanıstırdıadı edaydı 27 yasında ve dul oldugunu ev aradıgını söledi bende tamam dedim ve kiralık evleri gezdirdim biri begendi ama ev sahibi iki aylık kirayı pesin istiyordu veremeyecegini söledi ve ayrıldık sonra yengem ile edayı evlarine bıraktım aksam saat 8 gibi eda aradı ve bana o evi kendine tutması halinde o evde gecirecegi ilk iki geceyi benle gecirmek karsılıgında evi tutup tutamayacagımı sordu hemen kabul ettim ve ertesi gün evi tuttum hafta sonu eda eve yerlesti ve bende iki geceligine edaya yerlestim benim hikayem bu deil hikaye bundansonra baslıyor asıl. ben artık fırsat buldukca edaya kacıyordum. yine böyle bir gün eda aradı beni gelmemi söledi gittim ama edada bi gariplik vardı sevişmeye başladık yine edaanın her yerini yaladıktan sonra eda bana arkadan gir dedi şaşırmıştım edaya daha önce iki defa denedim arkadan girmeyi ama şiddetle karşı çıkmıştı ama şimdi kendi istiyordu tamam dedim ve göt dedligini yaladım önce biraz edanın tedirginligi her halinden belliydi sonra iki parmakla alıstırdım amından akan suyla götünü ıslattıktan sonra dümene gectim ama girmiyordu krem sürdüm sonra gene denedim yavas yavan girmeye baslamıstı daha bası iceri girmistiki eda cıkar diyordu ve cıglıkları gözyasına karısıyordu bende giren mal geri cıkmaz dedim ve kökledim edanın sesi bütün apartmanda yankılandı ben hic harekeksiz bi otuz saniye bekledim ve yavas yavas sikmeye basladım edanında sesi kesilmisti 5 dk sonra bosaldım yıgıldım kaldımeda da öle ama eda yakagın altında bi esarp cıkardı ve beni baglamak istedigini söledi bende kabul ettim eda beni bagladı artık ellerimi kullanamayacaktım sonra eda yatagın altından bi esarp daha cıkardı onunlada gözlerimi bagladı ve eda üzerimden kalktı. 2 dk kadar bekledim ama tık yoktu ben eda diye seslendigimde keliyorum kocacıgım dedi sonra vücudumda bir elin gezdigini hissettim ve bir dil bedenimde dolasıyordu o dil yaragıma kadar gelmis onu yalamaya baslamıstı ama o dakadar güzel yalıyorduki hemen aklıma bunun eda olmadıgı geldi cünkü eda sexsde o kadarda iyi deildi ama bu her kimse süper sakso cekiyordu benimki akaylandı ve dim dik oldu ama sakso ceken agzına hepsini alabiliyordu oysa eda benimkinin ancak kafasını alabiliyordu agzına bu eda deildi ama kimdi sonra yaragımın üstüne oturdu yavas yavas almaya baslıyor ah ahh diye sesler cıkıyordu agır agır icine alıyor bazen kalkıyor ve bastan bi daha baslıyorduki tam basladıgı bi seferde alltan sertce pompaladım be amına yaragımı gecirdim ahh diye bir sesi yavas diye bi ses takip etti bu ses yengemin sesiydi eda ile ortaklasa bi planın eseriydi bu bende bıraktım kendimi yengeme cok gecmedi yengem bosaldı ama benimki daha dimdikti yengem agzına aldı ve tekrar yalamaya basladı beni o sekilde bosalttı ve biraz sonra bi kapı sesi duydum sonra eda geldi beni cözdü o kadının kim oldugunu sordum hangi kadın dedi bende yengemmi deilmi eda dedim eda aramızda kalcak ama dedi bende tamam dedim ve evden ayrıldım yengeme gittim zile bastım kapıyı acıp beni karsısında görünce sasırdı ve ne oldu murat dedi iceri iteklerim sikismekmi istiyorsun dedim bana bi tokat attı bende ona attım eda söledi herseyi dedigimde yüzü kıpkırmızıydı madem sikismek istiyorsun ala o zaman dedim ve yumuldum dudaklarına ama az önce yaragımın tepesinde hoplayıp zıplayaan yengem namuslu ayaklarına yatmaya baslamıs ve beni itelemeye karsı koymaya calısıyordu bütün direnmeleri nafila bir elini arkaya doru büktüm canımı yakıyorsun ne olur yapma diye yalvarıyordu üzerindeki etegi aşagı dogru çektim kilot yoktu icinde yaragımı cıkardım amına dayadım yengem hala kacmanın planlarını yapıyordu ama cok gecti artık ve yengemin amına sert bi giris yaptım yengem aglıyordu ve artık direnmiyorduda aralıksı bi 10 dk siktim yengemi ama yengem halen aglıyo zevk adına biley duymuyordu sonra ben bosaldım ve yengemin amından cıktım yengem öle kalmıstı yüzüme bakmadan allah belanı versin dedi bende senin allah belanı versin orospu edaya baglattın gözlerimi kendini siktirtin dedim git defol diye haykırıyordu yengem o ara telefona mesaj geldi yengemin hemen uzandım okumak icin okudugumda dünyam basıma yıkıldı kocan sikemiyo diyodun sana kocanın kardesini yolluyorum .. yıkılmıstım o günden sonra yengemle konusamadım hic yüzüne bile bakamadım ama o da bu olaydan kimseye bahsetmedi

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.