29 Şubat 2012 Çarşamba

Yolda Rastladım

Bir gün Ankara’dan Adana’ya arabamla duruşma için gidiyordum. Konya yol ayırımında genç bir kadın el kaldırdı ve arabaya aldım. Hemşireymiş ve Pozantı’ya gidiyormuş. Tesiste inmiş ama otobüsü kaçırmış. Harika bir kadın doldun göğüslü harika kalçalı yaz günü dar ve beyaz giyinmiş resmen içim eridi. Aramızda bir samimiyet başladı. Elinden tuttum elimi sıktı zaten vücudunu dolgun göğüslerini gördükten sonra benim alet sertleşti pantolondan belli oluyordu. Ben elini tutunca oda benim alete el attı ve fermuarı açıp, aleti dışarı çıkardı. Eğildi emmeye başladı. Ben bir taraftan araba sürüyordum oda benim aleti emiyordu. Kudurdum, zevkten çıldırıyorum. Arabayı hemen sağda bir ağaçlığın içine çektim, göğüslerini dışarı çıkardım ve emmeye başladım. Sonra onun pantolonunu açıp elimle vajinasına dokundum o ne öyle bir sulanmış ki anlatamam, vajinasını saatlerce yaladım ve ağzıma boşaldı. Sonra pantolonunu çıkardım ve içine girdim. Çığlıklar atıyordu, bağırıyordu. O bağırdıkça, çığlık attıkça ben daha fazla coşuyordum. Sok hadi hepsini sok, parçala amcığımı diye inliyordu. Sonunda ikimiz birden patladık. Son Güncelleme ( 09 03 2008 )

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.