29 Şubat 2012 Çarşamba

Yesil Gozlu Sexi Sarisin

ABBAS Mrb arkadaşlar. Bu anlatacağım olay aslında yeni başlamadı, 4 yıl önceye dayanır. hala devam eden bir ilişkimden bahsedeceğim size. Ama ilk önce size kendimden biraz bahsedeyim. Ben 25 yaşında 1.84 boyunda yeşil gözlü, hafif sarışın, uzun saçlı, zayıf narin ve kılsız bir gencim. Kızlara o kadar benziyorumki yani nerdeyse kız doğacakmışım. Neyse olaya dönelim. Bir akrabamız bizi sık sık ziyaret ederdi. Bunlar iki karı koca pek anlaşamazdılar ve bir gün ayrıldılar. Oldukça fakir insanlardı. Kadın çocuklarını alıp gidince bizim Abbas yalnız kaldı. Abbas zayıf, uzun, kıllı çelimsiz bir adamdı. Neyse aylar geçti ve birgün bununla yolda karşılaştık. Ve evlerine gittik. Sohbet ettik, televizyon izledik ve o gece orda kaldım. Çünkü bizim eve bayağı uzaktı, saatte geç olunca orda kalmaya karar verdim. O dönem üniversite de olduğum için saçlarım uzundu ve tam bir kız gibiydim. Neyse böyle birkaç sefer gidip geldim ve birgün şeytan aklıma girdi ve abbası kafaya taktım. Çünkü gece o daha erken uyumuştu ve uykuda sikinin dim dik olduğuna ve kocaman olduğuna tanık oldum. Öyle çelimsiz bir adamın sikinin bu kadar kalın olabileceğine inanamamıştım ve o sahne aklımdan hiç gitmiyordu. Hep hayaller kuruyor kendimi onun karısının yerine koyuyordum. Hayalimde o işten geliyor ben kadın kıyafetleriyle kocamı karşılıyorum ve birlikte yemek yedikten sonra yatak odamıza gidip kocamla beraber oluyordum. Her fırsatta yanına gidiyordum ve ondan bir ışık, bir hareket bekliyordum. Bir gün yine gittim ve mutlaka muradıma ermeliydim çünkü aklımdan atamıyordum onu. Yine sohbet esnasında karısından konuyu açtım ve karısız nasıl dayanıyorsun gibi laflar etmeye başladım. Senin gibi bir erkeği nasıl bırakır gider bu kadın, ben kadın olsam sana köle olurdum. Gibi…o da ne yapalım işte karısızlık zor ama yeni birini bulurum elbet diyordu. Ben de ona dedimki: ben kadın olsaydım seninle evlenirdim dedim ve o da bana bakarak senden de güzel bir kadın olurdu dedi. Ve fırsatı yakalamıştım. Tüm cesaretimi topladım. kaçış yolu yoktu artık. Tüm sonuçlara katlanırım teterki kocacım beni bir kadın gibi siksin, sevsin. Bende tüm kadınlığımla ona cevap vermeye hazırdım. Neyse o zaman bir gecelik kadının olurum dedim ve bana gülümseyerek uzun uzun baktı. Hemen elimi sikine attım ve okşamaya başladım. Başlarda hareketsiz durdu ve sonra atağa geçti. Hertarafımı tam bir profesyönel gibi okşuyor seviyordu. Hemen soyunduk ve tam bi kadın edasıyla kendimi kocamın kolları arasına attım. Dudak dudağa uzun uzun öpüştük. Dilini yalıyordum, tıpkı bir yanardağ gibi yanıyordum. Derken tam soyunduk ve ışıkları ve kapıyı kapattık. Pozisyonumuzu aldık ve sikini, taşaklarını yaladım. Kadın gibi sesler çıkarıyordum. Çıldırmış gibiydim. Artık bir kocam vardı ve bende kadın olmuştum. Kadın olmanın zevkinin doruğuna çıktım. Bi süre ağzıma aldım ve erkeğimin kıllı gögsünü öpmeye, dudaklarını öpmeye devam ediyordum. Bazen o üste çıkıyor ve aynı şeyleri o da bana yapıyordu. Daha sonra adamın kadın hasretinden yandığı belli oluyorki saçlarımı toplayıp bir kadın saçı stiline getirdik beraber. Artık tam bir kadındım ve sik beni, sev beni diye inliyordum. Erkeklikten eser kalmamıştı bende. Hemen domaldım ve o da arkama geçip ıslak yarağını götüme dayadı ve beraber içine koyduk. O an yaşadığım zevki anlatsam 1000 yılda anlatamam. Erkeğim arkamdaydı ve kalçalarımı kırarcasına kavramış gidip geliyordu. İşte erkeğin gücü içimdeydi ve ben zevkten inliyordum. İçime boşalınca adam kendinden geçti ve bir süre sonra kendini yere atarak gözlerini kapattı. Kadın kocasını rahatlatmıştı ve bir daha istiyordum. Uzanmıştı ve ben rahat durmuyor onu yeniden canlandırmaya çalışıyordum. İkincisinde üstüne oturup kalkıyordum ve bazen değişik pozisyonlar deniyorduk. Sık sık götümden çıkarıp o boklu yarağını ağzıma verip duruyordu ve bokun kokusu bile beni azdırıyordu delice yalıyordum. Tekrar götümü çevirmeye kalktı ama ben spermini içmek istiyordum. Ve Abbas tekrar boşaldı tüm spermini iştahla içtim. Benimde canım sikmek istiyordu ama o kadar kadın olmuştumki erkek gibi boşalmak istemiyordum. Ancak yinede bende sana yapacam dediğimde adam beni geri çevirmedi. Domaldı ve sikimi aniden götüne batırdım. Benim sikim 16 cm ve adamın koca götüne rahatlıkla girdi. 10-15 gidiş gelişten sonra götünün içine doldurdum. Sonra uyuya kalmışızki sabah kalktığımda kocamla çırıl çıplak koyun koyuna yataktaydım. Uyanır uyanmaz onu öpmeye başladım ve uyan kocacım dedim. Uyandı ve karısını öpmeyi o da ihmal etmedi. Tekrar aynı şeyleri yaşadık ve toparlanıp eve gittim. Aklım hep onda ve sürekli gizli gizli telefonla konuşuyorduk. Artık bir kocam vardı ve karısını istiyordu. Yine fırsat bulduğum bir gün tam teferruatlı gitmiştim. Kadın iç çamaşırları giydim, saçlarımı tepeden örüp kafama bir şapka geçirdim ve vücudumu bir kadın vücudu gibi temizledim. Saçlarımı tam sarıya boyattım ve kocamı ziyarete gittim. Bu kez daha az utangaç ve daha ustaydık. Hayal ettiğim pozisyonların hepsini denedik. Banyo yaptık. Bana banyoda çiş banyosu yaptı ve çişinin kokusu bile beni azdırıyordu. Suratıma işeyince bir kısmını dayanamayıp içtim. Çişinin acılığı gitmiş yerine zevk çığlıkları gelmişti. Sikişmemiz yine yatakta bitmişti. Bazen her şeyi bırakıp ona koşuyorum. Sikilmek kadar güzel bir şey yok bu dünyada bence. Hayatım boyunca sikilmek istiyorum. Bana ulaşmak isteyenler için msn adresimi veriyorum beni ekleyin görüşelim.aktif ve pasifler eklesin sadece aktifleri istemiyorum çünkü çok terbiyesiz oluyorla

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.