29 Şubat 2012 Çarşamba

Yengemlerin Kölesi17-1

Amcamlar ben ve ablamı annemin vefetından sonra yanlarına almıştı benim yaşım o zamanlar 12 ablamın ise 14 idi amcamın ise biri 19 biri 14 yaşında 2 kızları vardı.amcam kamyon şöförü olduğu için yola çıktığı zaman 15-20 gün eve gelmezdi.yengemlerin durumu iyi olmadığı için leğende yıkanıyorduk.ilk zamanlar 19 yaşında selma .    ablam hariç hepimizi yengem yıkıyordu.bu görevi daha sonra selma ablam    üstlendi benim kıllar sarı sarı çıkmaya başlamış utanıyordum.selma ablam beni yıkarken diğerleri odanın deliğinden bizi izliyordu.selma ablam aletimi yıkarken en    az 10 dakika oyalanıyordu.ben artık kendimi tutamıyordum aletim kazık gibi olmuş selma ablam şok olmuştu ilk kez kalkmış yarrak .    görüyorldu.ben ise kıpkırmızı olmuştum.selma ablam bu ne hal deyip beni bir güzel dövmüştü .ceza olarak beni sadece donla evin içinde dolandırdı .yengem ise eve geldiğinde bunu öğrenince birde ondan dayak yedim.selma ablam artık beni yıkarken saatlerce oyalanıyordu.bana bundan sonra 31 çekmeyi öğreticeğini söyleyince biliyorum diyemedim.31 çekerken kendi sesler çıkarıyor beni deli ediyordu dölleri ise bir poşete koymaya başlamıştıDEVAMI 17-2 NCİ    BÖLÜMDEGönderen: köle17

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.