29 Şubat 2012 Çarşamba

yengemle otelde

merhaba hikaye severler ben antalya da bir gün yengemle şehir dışına çıktık ve o gece otelde kalmamız gerekiyordu. bir otele gidip oda kiraladık o gün her ikimizde çok yorulmuştuk odaya girer girmez yengem ben duşa gircem dedi benden sonra sende girersin dedi ben de tamam dedim ve ben yengemden çok ama çok hoşlanıyordum bende o esnada bir kahve yaptım ve içine azdırıcı damla damlattım yengem banyodan çıkar çıkmaz hemen ikram ettim çok iyi oldu dedi içimi ısıtır bu kahve deyince benim oğlan oynamaya başladı.o kahveyi içince ben de duşa girdim ben duştan çıkınca yengem amıyla oynuyodu napiyosun dedim hemen yanıma gel dedi yanına yanaştım ve beni yataga uzatıp üzerime çıktı hemen siktim ahahaahh ohhh ıhıh sesleri beni delirtiyordu o gece onunla sabaha kadar sikiştik ve sabah kalkıp tekrar duşumuzu alıp işimize baktık ben ve yengem fırsat buldukça sikişiyoruz

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.