29 Şubat 2012 Çarşamba

Yengemle milli oldum

yengemin bebeği hastalanmış ve yalnız kalmamak için benden beraber hastaneye gitmemizi istedi bende onu kırmadın.yengem 28 yaşında kocaman götlü birisi.ben ergenlik çağında olduğum için onun götünden etkileniyordum.otobise bindik we çok kalaballıktı.köşeye geçtik ve yengem önüme geçti kucağında da bebek wardı.otobüste yaşlı bi teyze bebeği aldı ve kucağına oturttu.yengem türbanlıydı we üstünde parduse wardı.otobüs çok kalabalık olduğu için yengemle iç içeydik.nefesim onun ensesindeydi.sürtünmeye başladım ben we müthiş zewk alıodum.trafik olduğu için fren yaptığında otobüs iyice giriyodum ve onu köşeye çıkıştırdım.benim sikim sertleşti ve o da bunu farketti.sürtüne sürtüne otobüste boşaldım we onunda amının ıslandığını tahmin edebiliyordum.ewe geldik ve bizim ewe girdik.bebeği hasta olduğu için uyuttu ve yatak odasına götürüp yatırdı.ve yanıma geldi ve oturdu.otobüs çok kalabalıktı dedi we güldü.çok terledim dedi ve bi banyoya gircem.ded,.pardusesini başörtüsünü kazağını falan benim önümde çıkardı.çünkü küçüklüğümden beri yanımda soyunmaktan çekinmez.sadece sütyen ve pantolonu ile kaldı.ve banyoya gidip girdi.banyonun kapısı açıktı ama ben bi tirlü yanaşmaya cesaret edemedim.bana seslendi ve sırtını keselememi istedi.bi eliyle memesini bi eliyle amını kapatıodu.sonra sende girsene beraber yıkanalım dedi we ben nasıl yani dedi.? o da utanmana garek yok suyun gel kaç senelik yengenim dedi.bende bozerle girdim.onu anadan doğma gördüm ve manyak bi vücudu wardı.ve bana sırtı dönük olduğu için rahatça utanmadan bakabiliyodum.birbirimizi ilifledil we benden boxerini çıkarıp adam gibi yıkanmamı istedi.ben ıh mıh ederken indirdim ve benimkide çoktan kalkmıştı.baktı ve seninkinden akıomu dedi gülüştük.napçan dedim ve merak ettim dedi.sonra bakalım dedi akıomu dedi ve avuçladı ve ileri geri yapmaya başladı.30 saniye olmadan ben boşaldım.ve çok şaşırdı nasıl bu kadar çok akıyo dedi.sonra ben çıkıyorum gel bana sırtıma kremm sür.dedi. bende çıkıp odama gittim benim yatağımda çırılçıplaktı.sadece havlu götünü kapıodu.ilk önce yanına oturarak sürdüm ama böle güzel olmuyor dedi ve üstüme çık dedi.bacaklarına oturdum ama yukarlara kolum yetişmiodu.o da utanma yukara çık dedi ve ben götünün üstüne oturdum we aletim yumuşak götündeydi.ve götünü oynatmaya başladı sürtünmeye başladı.birden ben dayanamayıp üstüne uzanıp kulağını yalamaya başladım.sonra amına indim we yedim bitirdim.bana çok güzel yalıosun amcan hiç yalamadı dedi.çünkü amcam biraz ayıdır.vücuudunun heryerini yaladım ve o da benim sikimi ağzına aldı .az önce boşaldığım için ben boşalmadım sadece benimkini tekrar sertleştirdi.ve sonra o güzel amına girdim ve boşaldım.ikimizde inliyorduk.ve göte girmek istedim.ilk başta karşı çıktı haram olduğu için ama sonra ben kremi aldım vwe götünü genişlettim sonra bi kez daha boşaldım.sonra ewli ewine köylü köyüne.arada sırada bunu onun ewnde kendi yatağında yapıyoruz ve artık prezarvetif kullanıyorum.çünkü o ilişkiden sonra çoçuk aldırdı.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.