29 Şubat 2012 Çarşamba

yengemle doyasıya

Merhaba ben Mustafa anlatacağım olay yengemle benim aramda geçiyor yengem esmer tenli biraz büyük göğüslü götü çok güzeldi.onunla çok şakalaşırdık.benimle arkadaş gibi konuşurdu.sevgili durumumu sorardı tv de cnsel bi şey çıksa hemen bana bakıp gülümserdi.tahmin edebiliyorsunuzdur biraz.bir cumartesi günü annem ben annemlere gidiyorum deyip gitti ben de evde yalnız kalmıştı.amcamlarla bizim ev yan yanadır ve arada bir kap vardır yengem de çocuğu uyutmuş ve gelip bana aç olup olmadığımı sordu bende evet biraz açım dedim o da tamam bekle dedi cumartesi günleri her zaman 31 çektiğim için videoyu açmış seyrediyordum yengem her zaman gizlice girip ne yapıtordun,neye bakıyordun bakalım sen demeyi severdi.ben 31 çekerken hızlıca içeri girmişti.beni video izlerken gördü ben hemen toparlandım ona dedim yenge özür dilerim dedim hemen ona nolur bunları başkasına anlatma dedim o arada hala üstümde bi şey yoktu ona sarsılırken ,tabi zaten azmış bi halim vardı.hep izlerken derim,içeri girse şu anda "sexhikayelerr.blogspot.com"  sikerdim diye.tuttum kollarından sarıldım ona kalçalarını elliyor dudağından hızlı bi şekilde öpüyodum biraz karşı çıkmaya çalışsa da olmadı.pijamalarıyla gezerdi evde hep hemen onarlı çıkardım benimkini yalamaya başladı.tam götüne girecektim bana dur girme bende hayır dedim bana prezarvatif getirdi onu kucağıma alıp sikmeye başladım yarım saat böle sikiştik.daha sonra koltuğa oturup zıplamaya başladı.öyle zıplıyordu ki sikim götünden çıkıp duruyordu.onunla o gün boyunca saatlerce seviştik harikaydı.yengem aşkım karım sen bi harikasın

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.