29 Şubat 2012 Çarşamba

YENGEMLE DERE KENARINDA

Biz iki erkek kardeş olduğumuz için evimiz iki katlıydı ve iki aile bir arada yaşamaktayız.biz üst katta, ağabeyimle yengemse alt katta oturuyorlar.Biz evleneli daha bir yıl olmadı.Eşimle mutlu bir seks hayatımız var.Abimle aramızda çok yaş farkımız yok.Onlar evleneli ise dört yıl oldu.Onların bir çocukları oldu,fakat yengem güzelliğine bir kat güzellik daha katmıştı.Abim evlendiğinde yengem girdi dünyama.Benim için en güzel kadın oydu.Aramızda sıcak ve samimi bir bağ kurduk.Yengem evde o kadar açık giyinirdi ki her tarafı belli olurdu.Onu gördüğümde bütün vücut hatları belli olurdu.Bol etek giydiğinde ev hali olduğu için dalgalanan eteği sık sık sıyrılır ve altından beyaz kilotu görünürdü.Bacakları da düzgündü.Devamlı temiz ve parlaktı bacakları.Üzerindeki etek rahat kayardı bacaklarının üzerinden.Sıcak yaz günlerinde eteği kalçalarının içine girer, kalçalarının bütün ayrıntıları hissedilirdi.Beli de inceydi.Kısa giydiği tişörtün altından göbeğini seyretmek beni titretirdi.İçine giydiği sütyenin rengi rahatlıkla anlaşılabilirdi.Yazın sütyen takmazdı, göğüslerinin uçları tomurcuk tomurcuk görünürdü.Onu saatlerce seyredebilirdim.Giydiği cıvıl cıvıl , rengarenk elbiselerle etrafa neşe saçardı.Ben evlenmeden önce çoğu zamanımı onlarla geçirirdim.Beraber gezmelere giderdik.Bir gün hiç unutmuyorum pikniğe gittik birlikte. Güzel bir orman içiydi.Önce yerimizi ayarladık, eşyalarımızı serdik, hamağımızı kurduk, fakat yengem abimden bir de salıncak kurmasını istiyordu ısrarla.Dedim ya yengem çok hareketliydi.Neyse aim uzun uğraştan sonra büyük bir ağaca salıncak kurmayı başardı ama yengemi ancak iki dakika sallamaya gücü kalmıştı.Bana “Nihat gel de yengeni sen salla, bende derman kalmadı.”dedi.başladım yengemi sallamaya.Ona her deyişimde sıcaklığını duyuyor , yumuşacık tenini çaktırmadan okşuyordum.Sallanırken eteği bir açılıp sıyrılıyordu ki bacaklarının hemen hepsi ortaya çıkıyordu.O ise bunların hiç farkında olmadan kahkahalarla eğleniyordu.Sonra önünden kaldırıp sallamamı istedi Aman Allah’ım, önüne geçecektim.Dünyanın en harik vücudunu yakından seyredecektim.Önüne geçtim.Belinden kavrayıp kaldırdım ve birden bıraktım.Çığlığı sanki sevişme çığlığını andırıyordu.Bacaklarını açınca baktım ki altında kırmızı dantelli ince bir kilot var.amının kılları biraz dışarı çıkmış fakat diğer tarafları düzgün tıraş edilmiş bembeyaz duruyordu.Aşağıya doğru her salınışında bacak arasının muhteşem görüntüsü sikimi kaldırmaya yetmişti.O da bunun farkındaydı faka dedim ya belki de ana bilerek bunları yapıyor belki de bundan zevk alıyordu.Biraz top oynadık yorulup acıkmıştık.Abim mangalı yaktı bense ona yardım ettim.Yengem de salatayı falan derken yemeğe oturduk.Tıka basa yedik.Ben aşağıdaki dereye gidip suya girmeyi teklif ettim,fakat abim”Ben hem yorgunum hem de uykum var, hamağa yatıp uyacağım valla.” Dedi.Yengem “Ben bulaşıkları yıkamak için dere kenarına gitmem gerekiyor zaten.” Dedi.Sonra abim hemen yattı.Ben yengemi biraz bekleyip sonra birlikte dere kenarına gittik.Benim altımda şort olduğundan pantolon ve gömleğimi çıkarıp atladım suya.Yengem suya eğilip bulaşıkları yıkamaya başladı.Yine eteğinin altından o müthiş bacakları ve tertemiz beyazlığıyla iç gıcıklıyordu.Sıcak kendisini iyice hissettirdiği için yengem de bunaldı.Bulaşığı bitirince ayaklarını suya sokup serinlemeye çalıştı.Ben “Yenge girsene su hiç soğuk değil.” Deyince “Benim sen gibi şortum falan yok ki.” Dedi. Ben de “Olsun kimse yok burada.İstediğin gibi girebilirsin.” dedim . Başladım ona su tıp ıslatmaya.O “atma” dedikçe ben daha çok atıyordum. O da bana atmaya başladı. İkimiz de fena ıslandık. “Yenge, suyun içine girsene bak burası derin değil.” dedim.Korkarak yanıma geldi.Elini uzattı ben de tuttum.Elleri yumuşacıktı.Sırılsıklam olmuş elbisesi üzerine yapıştığından vücudunu bütün hatları belli oluyordu.Birden ayağı kaydı tam düşecekken belinden kavradım, bana sarıldı.Vücutlarımız birbirine değince tek vücut olduk.Yüzüne bakamıyordum utanıyordum da.Fakat kendimi de alamıyordu bu güzellikten.Neyse sudan çıktık ilerideki çalılığa doğru gittik.Elbiselerimizi kurutmazsak hasta olabilirdik.Yengeme “Yenge elbiselerini çıkar da hemen kurur sıcaktan.Ben de yan tarafta çıkarırım eş dakika kurur.” Dedim.Elbiselerimizi çıkarırken gözüm çalıların öbür tarafındaki yengemin o mükemmel vücuduna takılıyordu.Aradan onu izleyebiliyordum.Göğüslerini eliyle kapatıyor ama kilotla çok seksi görünüyordu.Yere eğilip ayağını tutmaya başladı.”Yenge ne oldu?” dedim . “Demin düşünce incittiğim yer sızlar gibi oldu onu ovuyorum.”dedi.Ah,uf falan deyince “Yenge bekle ben ovayım çok iyi anlarım.Futboldan iyi bilirim .Arkadaşlara maçlarda sakatlandıklarında önce ben müdahale ederim.”Dedim.Hemen yanına gittim.”Neresi?” dedim. “Şurası .” dedi. Başladım ovmaya.Kafamı bir kaldırsam yengemin amına deyecektim.Kokusunu yakından alabiliyordum.Yere oturdu, anıma.Bacaklarını elimle ovarken bacaklarında adeta geziyordum.O kadar güzel bir abideydi ki.Uçup gidiverecek bir kuşu okşuyordum sanki.Hiç bitmemeliydi bu an.Ben elimi gezdirirken yengem de zevk alıyordu anlıyordum.”Nihat sen bu işi iyi biliyorsun bütün vücuduma istiyorum bunu.” dedi .”Ne demek yenge sen iste saatlerce sana masaj yapabilirim.Yeter ki sen iste.”Ben artık bacaklarından yukarılara doğru ilerliyordum.Bacak arasına geldiğimde yengem kasılmaya ve titremeye başladı.Artık şortumun altındakini zaptedemiyordum.”Yengem “Nihat sen niçin şortunu çıkarmadın hasta olursun .”dedi .”Dur ben çıkarayım sen işine devam et.”demez mi .Eliyle şortumu indirirken sikimden zor kurtardı şortu.”Nihat bu ne olmuş böyle kazık gibi.Kim bilir kaç kızın canını yakmışsındır bununla.” Deyince “ Yenge ben onu hiçbir kıza sokmadım.”dedim.” Ya öylemi, peki bana sokmak istemez misin onu? “ dedi .Başladı sikimi yalamaya.Sonra k,lotunu çıkardı ben utancımdan her şeyi ona bıraktım.Ustaca yapıyordu işini.Önce sikimi ağzına alıp uzun uzun yaladı.Sonra üzerine çıkıp oturdu.O kadar kolay girdi ki sikim amına.Amı ıpıslaktı.Yengem sikimin üzerinde oturup kalktıkça ben zevkin doruklarındaydım.O sevişmede üç kez boşaldım.Rüya gibi bir yasak sevişmeydi.Fakat benim için hap rüya olarak kaldı.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.