29 Şubat 2012 Çarşamba

Yengemi ve Kizini Siktim

Slm ben İzmir’den Anıl. 23 yaşımdayım. Size anlatacağım olay bir yıl önce başladı ve halen de devam etmekte. Yengem Zeynep 45 yaşında, kapalı, muhafazakar, 1.65 boylarında, biraz tombul, iri memeli, harika oval kalçalı bir kadın. Yengemin kızı Gamze ise 17 yaşında, harika vücut ölçülerine sahip, portakal büyüklüğünde memeleri, inanılmaz kıvrımlı kalçaları ve beli olan, fıstık gibi diye tabir edilebilecek, tam Lolita bir kız. Ben ergenliğimin ilk dönemlerinden beri yengeme hastayım, hep yengemi düşünüp 31 çekerdim. Hangi kızı sikersem sikeyim, en son postayı yengemi siktiğimi hayal ederek sikerdim.Bundan bir yıl önce Elektrik Tesisatçısı olan amcam Libya’ya çalışmaya gidince, yengemle kızı Gamze yalnız kaldılar. Evimiz 2 katlı, üstte biz altta amcamlar oturur. Geçen kış, fırtınalı bir günde Gamze yukarı geldi beni çağırdı. Fırtınadan dolayı zangır zangır titreyen Alüminyum pencere ve kapı doğramalarının çıkardığı seslerden korkmuşlar, “Bizde kalır mısın?” dedi. Alt kata indiğimde yatağımı hazırlamışlardı bile. Hepimiz sobalı odada yatacaktık. Oda gayet genişti ama yataklar yine de bitişik serilmişti. Yengem, “Anıl sen ortamızda yat, korkuyoruz!” dedi. Ben de, “Tamam yenge!” dedim. Herkes gecelğini giydi ve yataklarımıza girdik. Tam o sırada birden gök gürüldedi, kapı pencere sallanmaya başladı. Yengemle kızı hemen bana sarıldılar. Ama öyle bir sarıldılar ki, o an bende onları kendime çektikçe çekesim geldi. Gamze, “Abi ben sana sarılıp uyuyacam!” dedi. Gamze aklımda hiç yoktu, “Tamam!” dedim. Gamze bana sarıldı, yattık uyuduk.Bir ara uyandım. Ben hep sağıma doğru uyurum. Sağımda yatan yengemin üzeri açılmış, geceliği küloduna kadar sıyrılmıştı. Benim yarrak bir anda oldu fişek. Odanın karanlığında yengemin bembeyaz külodundan gözümü alamıyorum. Bu yüzden gözümde bir damla uyku da kalmadı. Dayanamadım ve yengemin hayallerimdeki kalçalarına hafifçe dokunmaya başladım. Bir iki dakika usulca okşadım, külodunu falan kenara kaydırdım. Aynı anda sikimi okşarken ani bir refleksle sıkıvermişim yengemin poposunu. Yengem irkilince ürktüm ve hemen yorganı kafama çektim. Aralıktan baktım, yengem geceliğini aşağı indirmiş, yorganı üzerine çekiyordu ki, benim yorganımın da çekili olduğunu gördü ve duraksadı. Sonra tekrar açtı yorganı ve sıyırdı geceliğini, kalçasını iyicene uzattı bana doğru. Ben çekinerek üzerimdeki yorganı açtım. Baktım yengem uyuyormuş gibi hareketsiz yatıyordu, ama poposunun arasına iyice girmiş küloduyla götü tüm ihtişamıyla sikimin tam hizasında duruyordu...Elimi hafif hafif yengemin kalçasına dokundurdum. Yengem kalçasını kıvırır gibi kıpırdamalara başladı. Ama bende inanılmaz çekince ve korku vardı. Evet yengemi sikmek içi yanıp tutuşuyordum, ama yengem o kadar tutucu biriydi ki, herhalde amcama bile ayda bir siktiriyordur diye düşünüyordum. Amcam çok zayıf ve pısırığın biri, yengem verse de sikemiyordur diye düşünüyordum nedense...Birden cesaretlenerek yengemin külodunun kenarından taktım parmağımı ve külodunu hafifçe aşağı sıyırmaya çalıştım. Baktım yengem yandan kalçasını kaldırıyor, bunu görünce yengemin de istediğinden iyice emin oldum ve diğer elimi de attım, bir çırpıda çıkardım yengemin külodunu. Koklayıp yastığın altına koydum. Mis gibi kokuyordu yengemin külotu. Artık yengemin o muhteşem götü ve ballı kara kutusu çırılçıplak karşımdaydı. Bir anda tuttum yengemi ve kendime çevirdim. Yengemle göz göze geldik. Yengem (Devam et! dercesine) kapadı gözlerini. Hemen yengemin dudaklarına yumuldum. Yengemle deli gibi öpüşmeye başladık. Yengem kulağımı öperken, “Çok yavaş! Gamze uyanmasın!” dedi. Sessizce, “Tamam yenge!” deyip yengemin geceliğini ve sütyenini çıkarttım. Yengem başörtüsünü çıkartıyorken ben engel oldum, çıkarttırmadım. Belki fantazi, belki yasağın cazip gelmesi, ama ben yengemi kafasında başörtüsüyle sikmek istiyordum...Yengemin göğüsuçları kapkaraydı. Uzun uzun yaladım yengemin memelerini, yanaklarıma değdirdim, sıcaklığını hissettim iliklerimde. Sonra yalaya yalaya yengemin amına doğru indim. Hafif tüylü ama gür olmayan kıllarla kaplı amını ritmik dil hareketleriyle ağzımda helva kıvamına getirene kadar yaladım. Yengem şelale gibi akıttı zevk çeşmesinin şifalı sularını ağzıma. Yengemin orgazm olup ağzıma boşalması tarif edilemez bir duyguydu. Amının sularını yaladım yuttum...Yengem kısık sesle, “Sok!” diye yalvarırken, yengemin küçük ağzına bileği kadar kalın yarrağımı dayadım, yalamak istemedi, ittirdi, ağzını kapadı. Yengeme, “Eğer seni sikmemi istiyorsan yala!” deyince mecburen açtı o güzel ağzını ve yalamaya başladı demir kazığımı. Yengeme fazla ızdırap çektirmeden ağzından çıkardım yarrağımı ve bacaklarını omzuma alarak dayadım birtanecik yengemin bebeksi amcığına. Alev alev yanan amcığın duvarlarına temas ettiğinde resmen kavruldu, yandı yarrağımın mantar kafası. Ben yengemin gizli tapınağını yavaş yavaş keşfederken, yengem de yorganı ağzına alıp inlememek için kendini zor tutuyordu. Yavaş yavaş hızlanarak git gellere başladım ve yarrağımın tümünü yengemin amında kaybettim. Hızlı hızlı pompalamaya başladım. Tanrım, hayal mı bu diye düşünürken, hızlandıkça hızlandım. Yengem sürekli boşalıyor, zevk suları taşaklarımdan ve bacak arasından süzülüyordu...Ben de boşalmaya hazırlanırken birden inanılmaz bir gök gürültüsü, ardından içeriyi aydınlatan bir şimşek ve annesini Bacak-Omuzda sikerken bizi gören Gamze, “Anneeee! Bravo! Babamı onun en sevdiği yiğeniyle, hem de kızının yanında aldatıyorsun!” dedi. Yengem altımda kıvranırken, “Kızım sen büyüdün artık, biliyorsun ki benim de ihtiyaçlarım var, baban gideliden beri amım alev alev yanıyor. Sağ olsun Anıl abin beni ellerin pis yaraklarına muhtaç etmedi, ateşimi söndürüyor. Zaten bu akşam ilk defa sikiştik. N'olur babana birşey anlatma, ne istersen yaparım güzel kızım!” derken, ben de, “Evet Gamzeciğim, ne istersen yaparız!” diey destekledim yengemi. Bunu duyan Gamze, “Madem ne istersem yapacaksınız, ozaman ben de size katılacağım!” deyiverdi.Yengem, “Olmaz kızım, sen bakiresin, kesinlikle olmaz!” dedi. Gamze de, “Ozaman derdinizi babama anlatırsınız!” dedi. Ben yengemin kızını sikmeye dünden razıydım. Yengem istemeyerek te olsa, “Amdan olmaz! Amdan yalayabilir sadece! İlla kendini siktirceksen, götünden siksin Anıl abin!” dedi. Gamze hemen, “Tamam!” dedi ve çırılçıplak soyundu. Ben de yengemin üzerinden kalkıp lambayı açtım, bu güzellikleri daha net görmek istiyordum. Hemen Gamzenin o körpecik ve kaymak gibi amını yalamaya yumuldum. Yengeme, “Zeynep gel sen de yarrağımı yala!” dedim. Yengem kendisine ismiyle hitap etmeme bozulmuştu, “Hemen Zeynep mi olduk şimdi?” dedi. “Eee bir kere yedin artık bu yarrağı Zeynepciğim!” dedim. Yengem yarağıma yumuldu ve yalamaya başladı, ben de kızı Gamzenin amını pamuk helva gibi yaptım altımda yalayarak. Sonra çevirdim Gamzeyi, domaltıp göt deliğini yalamaya ve içine dilimi sokmaya başladım. Götüne bir parmağımı sokmaya başladım ki, Gamze hafif bir çığlık attı. Yengem hemen, “Bak gördün mü kızım, bir parmağı alamadın, o koca yarrağı nasıl alacaksın o küçücük götüne?” dedi. Gamze de, “Bana ne! Sen amına nasıl aldıysan bende götüme öyle alacam!” diyerek, bana da, “Sen devam et canım abim!” dedi...Ben Gamzenin götüne iki parmak, üç parmak sokmaya başladım. Yengem, Gamze vazgeçer diye beklerken, Gamzede çıt yoktu. Yengem artık kızının götten siktireceğine kanaat getirince, gitti yatak odasından Vazelin aldı geldi ve kızının götüne sürmem için elime tutuşturdu. Yengeme, “Ne o? Amcam seni götünden de mi sikiyor?” dedim. “Yok nerdee, benim götüm de bakire!” dedi. “Tamam onu da sikeriz, merak etme!” dedim. Vazelini Gamzenin götüne ve yarrağıma bolca sürdüm ve kafasını Gamzenin göt deliğine dayadım, biraz ittirdim. Gamzeden, “Immm!” diye bir ses çıktı. Sonra biraz daha yüklendim ve kafasını soktum. Ama götünün deliği nasıl dar bir delik ki anlatamam, sikimi sıkmaktan mosmor etti. Daha fazla dayanamadım bir kez daha yüklendim, taşaklarım yapıştı Gamzenin götüne. Gamze acıdan bayılmış gibiydi ve bağırmamak için kendini zor tutuyordu. Yengem kızını okşayarak acısını dindirmeye çalışırken, sıranın da biran önce kendisine gelmesini bekliyordu. Ne de olsa artık rahat rahat sikşebilcekti benimle...Ben başladım Gamzenin götünde gidip gelmeye. O kadar dardı ki, 2-3 dakika siktim sikmedim volkan gibi patladım Gamzenin götüne. Tam 5 dakika fışkırdı yarrağımdan döller Gamzenin götüne. Biraz önce yengemi sikerken Gamze yakalayınca boşalmadan çıkmanında etkisiyle deli gibi boşaldım. Yarrağım küçülene kadar Gamzenin götünden çıkarmadım. Sonra çıkardım ve banyoya gittim yıkadım geldim. Gamze yorganı çekmiş üstüne, yüzüstü ölü gibi yatıyordu. Yengem ise aç kurt gibi ölü yarrağıma ve sarkık taşaklarıma bakıp, (ben bunu diriltir bir güzelde suyunu sıkarım der gibi) iç geçiriyordu.O gece amcamın kapalı karısını iki posta daha amından ve altın vuruşla bir posta da bakire götünden siktim. Amcam bana kızmasın, hatta kıymetimi bilsin, yoksa karısı az daha orospu oluyormuş, yaraksızlıktan yanıyormuş ki ben yetiştim imdadına ve yiğenlik vazifemi yaptım. Ne de olsa amcam onları bana emanet etti gitti :) Yengem ve körpe kızıyla sikişmelerim halen devam ediyor. Şimdi gidip yengem gelmeden Lolita Gamzenin kaşınan götünü sikmem lazım, zira beni kızından kıskanıyor yengem olacak orospu!

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.