29 Şubat 2012 Çarşamba

Yengem

Ben 16 yaşında azgın bir gencim.Kızlardan umduğumu bulamamıştım.Abazalığımın doruğundaydım..Bunu yazıktan 1 ay önce falan oldu olay.Gayet gerçek. Amcam yurt dışına çıktığı için yengem yalnız kalıyordu.Yalnız kalmaması için hep beni yollarlardı ufaklıktan beri.Ama bu sefer çok farklı oldu.Yengem hep fantezi kraliçemdi.Çok dolgun vücutluİri göğüslü , balık etli sarışın bir kadındı.Yengem gün .    boyu ev işi yapmış.Ben gittiğimde çok yorgun olduğunu ve bir    banyo yapacağını söyledi.Ben de ben yapacaktım sıramı kaptın dedim.Ne fark eder ki gel beraber girelim dedi.Banyo kabinliydi.Banyoya şortla girdim.Yengem    ise südyenini çıkardı sadece tangası kalmıştı.Sikim acayip tahrik olmuş ve kalkmıştı.Bir süre sonra böyle rahat olmadığnı ve tangasını çıkaracağını ve .    benim de çıkarmamı istedi.Ben başta utandım.anadan doğma kalmıştıkGereği yok desemde. Ben senin yengenim nolacak ki dedi.Tamam dedim.Tangasını çıkardığında o bebek    gibi tüysüz amcığı gözüküyordu.Bende şortumu çıkardım ve ikimizde anadan doğma kalmıştık.Bana baya büyükmüş dedi..Kızarmıştım.Kabin dar olduğu için ha bire sürtünüyordum.. Ve yengem bir şey demiyordu.Bundan zevk mi alıyorsun diyince ben çıktım.Odada havlu ile oturdum.Yengem de çırılçıplak odada yere serildi ve    bana masaj yaparmısın dedi.Tabii ki dedim.Yukardan aşağa doğru masaja başladım.Ve artık dayanamıyordum.Birden arkadan götüne girdim.Yengem derin bir ah çekti.Çok şahanesin ve seni istiyorum dedi.Sabahlara kadar götten ve amından sikiştik.Dudaklarına yapışıp yarım saat bırakmıyordum.Bundan sonra her akşam sikişiyorduk...Benimle konuşmak isteyen bayanlar    varsa sizleri bekliyorum.Gönderen: ZiRZop

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.