29 Şubat 2012 Çarşamba

yengem herşeyim benim

Slm ben gaziantep ten sırrı anlatacagım hikaye tamamen gerçektir. Ben 23 yaşında sekse çok önem veren birisiyim. Amcamın oğlunun karısı yani yengem ile aramız çok güzeldir. herzaman telefon ile muhabbet ederiz. ben yengemi herzaman arzulamısımdır. onunla telefonda konuşurken onu hayal ederek 31 çekerdim. yengemi çok seksi bulurdum onu sikmek isterdim. yanyana geldiğimizde açık konuşurduk herşeyi o yüzden onu sikmek istemişimdir. birgün evlerine gittim amcamın oğlu yoktu yengem ve iki çocugu evdelerdi. çocukları küçüklerdi yengemle yine muhabbet ediyorduk ama ben o kadar azmıştım ki dayanamıyordum. yengem yanımda çok rahat olduğundan üzerinde dar eşortman takımı vardı. ben çok azıyordum tuvalete gidip azgınlığımı hafifletmek istiyordum tuvalete girip 31 çekerek yengemi hayal ettim. "sexhikayelerr.blogspot.com" sonra duşa girebilirmiyim dedim yengeme oda tabi neden olmasın diyerek banyonun kapısına kadar geldi ve sana havlu vereyim dedi havlu getirdi. ben duşa girdim yengemi hayal ederek 2 defa 31 çektim. duştan havlu ile çıktım yengemin yatak odasına geçerek kıyafetimi giyecektim. yatak odasına geçtiğimde o uyuyordu bende heyecanlanarak fırsat bu fırsat diyerek havluyu üzerimden çıkararak yanına yavaşça yaklaştım çok heyecanlanlıydım havalar sıcak olduğundan üzerinde ince tişört ve bir şort vardı ben yavaş yavaş onu okşamaya başladım uyuyor zannetmiştim ama uyumuyormuş yavaş bir şekilde gözünü açarak benim elimden tuttu dudagıma yapıştı çılgınlar gibi öpüşüyorduk bir süre sonra amını yalamaya başladım inliyordu zevkten. sonra benim sikimi ağzına alarak zevke bogdu beni tam boşalacakken çıkardı agzından ve ammına sürtmeye başladım gir gir diye bağırıyordu yavaş yavaş zevkten dört köşe olarak soktum ammına çok dardı ammı ve güzel ondan sonra 2 defa boşaldım içine ikimizde çok mutluyduk ve mutlu oluyoruz...

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.