29 Şubat 2012 Çarşamba

yenge dedigim kızı siktim

ben uzun boylu 1.70 esmer tenli kadını baştan çıkaracak tipte olan bir erkeğim... arkadaşımın sevgilisi bir mağazada çalışıyordu bende her gün bir bahaneyle bir şey uydurarak yanına giderdim tanıştığımdan beri o diri memeleri muhteşem kalçaları ve her zamanki gibi çok sexi giyinirdi aklımı başımdan alıyordu bir gün içime tak etti işim onu becermek olacaktı ama nasıl...günlerden bir gün bir bahaneyle arkadaşımın çok hastalandığını söyledim benim evde çok hasta olduğunu söyledim amacım onu evde yalnız yakalamak koşarak eve doğru gittik eve gittikten benim yatak odamda hasta yatıyor elinde sonunda onu yalnız yakaladım ve odaya çıktı kiseçikler yoktu bende arkasından gittim kimse yoktu bende dedim hasta haliyle gitmiş oda kapısını kapadım şansa kapı bozuktu öyle içerde kaldık öylece biraz sohbet ettik 1-2 saat konuyu benim yalnız olduğuma getirdim canımın çok sıkıldığı benimde hayatımda birinin olmasını söyledim zamanla olur dedi bende yavaşça yanına sokuldum abazalık içime tak etmiş gözlerine bakarak yavaşça dudaklarını süzüyordum göz göze geldik bir den dudağına yapıştım beni zorladı meğerse oda istiyormuş 15 dk güzelce öpüştük mini etekli askılı bir buluzu vardı rahatça çıkardım sonra o sexi göğüs uçlarını öpmeye başladım elini birden sikime attı fermuarımı açtı yavaşça sikimin ucunu öpmeye başladı bende yavaşça elimi külodunun arasına soktum birden oohhh çekti benim alet dimdik oldu sakso çekerek aletimi kıvamına getirdi bende külodunu çıkararak amını öyle ıslattımki tam kıvamına geldi bana yalvarıyordu içime gir bende bundan çok zevk diyuyordum yavaşça sürterek içine girdim yavaş yavaş hızlanmaya başladım 3 yıllık enejimi ona harcadım yatağa uzandım aletimi içine aldı yavaşça hızlandı şap şap sesler çıkıyordu artıl menileri boşaltma zamanı geldi ve boşaldım amına o senden çocuğum olsun istiyorum dedi son damlasına kadar içine boşaldım.. devamı sonra..

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.