29 Şubat 2012 Çarşamba

Yatağa Bağlayıp Zorla Siktiler..

Merhaba arkadaşlar başıma gelen yaşadığım bu olay henüz üzerinden 1 ay geçmemiştir ve halada yaşamaktayım ailem le aram çok bozuktu sürekli kavga ediyorduk internetten tanıştığım bir erkek wardı . bir gun ailem beni kızdırdı bende onun yanına gittim gece gece çok iyi birine benziyordu bana kotuluğu olmaz sanmıştım. onun yanına gittiğimde niye geldin gibi sorular sordu bende anlattım.sonra ben sana yatak hazırlarım dedi içeri gitti buyuk bir yatağın başlarına ip bağlamış yatağı düzenlemişti içimde bir tedirginlik wardı ama bişi olmaz diye yatağa yattım o da içeri gitti ben hemen orda uyumuşum . gece yanıma gelmiş ellerimi ayaklarımı yatağa bol ama çıkmayacak şekilde bağlamış. gece bi su içmek için mutfağa kalcaktım we bağlandığımı ferkettim birden içerden 2 adamın sesi geliyordu . hızlıca odamın kapısı açıldı . biri erkek arkadaşımdı diğeri ise 40 yaşında ayaşın tekiydi erkek abi sana soyummu dedi ben anlamamıştım . adam soy lan cabuk dedi beni soymaya çalışıyodu engelleyemedim. adam arkadaşıma sen çık dedi . o çıktı adama ben bakireyim dedim ama direk üstüme yattı ve daha kıyafeini çıkarmadan amımı yaladı sürekli biyerlerime vurdu canım yanıyordu sonra erkek arkadaşımı yuksek sesle yanına çağırdı we bir tane makas istedi o da hemen getirdi. bana vurdu sen nasıl orospusun dedi amın kıllarla dolu diye bağırdı korkuyordum. eline makası aldı ve kıllarımı kesti. sonra erkek arkadaşımdan 1 tane ağda istedi o hemen getirdi ve amıma sıkıca yapıştırdı çekme lütfen dedim birden çekti amım portakal rengini aldı ayaş adam bana portakal amlı dedi defalarca sonra ellerimi ayaklarımı cozdu anlamadım ne yapacağını sonra döndürdü beni yatak ustunde ve tekrar bağladı bi yandan amımı okşuyordu bi yandan gotumu, nolur yapma diye yalvardım sen orospusun lan dedi ve kafamı yan cevirdi ve kendisi soyunmaya başladı sikini gorunce yapcağını anlamıştım . ve ağzıma soktu iğrendim . fazla yalattırmadı ve gozumu aralayınca baktım ki adamın siki yamuktu resmen sağa doğru eğrilmişti arkama geçti ve gotumu sikmeye başladı ama zor giriyor dedi sikini çıkardı arkadaşımı çağırdı krem getir lan pıc dedi getirdi gotume surdu hem titriyordum hemde korkuyordum ve hızlı bir şekilde sikti 20 dk boyunca terlemişti ve çıkardı tekrar sikini ve ağzıma akıttı kusmak uzereydim . beni çozdu ve tekrar bağlamadı surekli amımı yalıyordu engel olamıyordum ve sikini amıma surmeye başladı 30 dk dan fazla sikti 13 pozizyon uyguladı ve amıma boşaldı korkuyordum hamile olurmuyum diyede olmazsın dedi bacağımdan doller akıyordu gotum fene derecede yanıyor amımsan bakireliğim bozulduğu için kanıyordu. aradan 5 dk geçti erkek arkadaşımla adam konuşuyorlardı adam 250 tl werdi ve gitti 30 dk sonra erkek arkadaşım geldi yanında 3 kişi wardı pecete istediler gotumu ve amımı sildiler . sonra hemen ustlerini çıkarıp biri yalattırıyodu biri amımı yalıyordu birde gotumu sikmeye başladı 10 dk geçti gotumu siken boşaldı ve biri 20 cm lik sikiyle üstume atladı amımı yaladı ağzıma werdi ve beni sikiyordu amım kızardı ama hala sikiyordu yorulmuştum diğeride gelip gotume verdi hem amdan hemde gotten sikşyolardı kımısı belime kımısı ağzıma kımısı amıma boşaldı heryerim dol oldu ve erkek arkadaşım her birinden 200 tl alıp çıktı ve 6 kişi geldi gecesin 12 siydi yorgundum gotum ve amım acıyordu bağırıryordum 6 kışı hiç biri yalattırmadan daracık amını sikecez dediler 2 kişi memelerimi sıkıp yalıyorlardı 2 kişi amıma sokuyodu biri sokarken diğeride sokmaya çalıştı amım yırtılacak gibiyidi delicesine bağırdım çok yanıyordu amım kızarmış tavul gibi oldu ve 2 kışı siktikten sonra diğer 2 kişi geldi biri gotten biri amımdan dikiyordu onceki 2 kişi gene amıma boşaldılar. bu arada erkek arkadaşım bunları kasete çekiyordu2 kişi daha geldi o gruptan ve onlarda beni sırayla siktiler amım oyle acıyorduki bağırmak yetmiyordu ve 6 kişiden de 150 tl aldı ve hepsi gitti ayağımın ustunde duruyordum oturamıyordum . belimden yuzumden amımdan gotumden doller akıyordu arkadaşım geldi git yıkan orospu dedi bende yıkandım hemen çıkma dedi iyice yıkan dedi kapıyı kitleyip gitti ve bana bişi yapmıcanı dusundum ama kapıyı açtı dollerin hepsini yıkamıştım ve o geldi artık sikilmeye alışmıştım ve bundan zevk almam gerekiyordu adamı yanıma gelince hemen soydum banyo ya çektim arkadaşımı sikini yaladım sonra amıma wermesi istedim ama olmaz dedi sürekli yaladı ve gotumden sikti sonra geciktirici kullandığı için boşalmadı ve sikimi temizleyim diyip peceteye sildi artık tam bi orospu olmuştum beni azdırdı ve amımı yalamayı kesip sikini surmeye başladı hoşuma gidiyordu ama amım genede acıyordu ve ani bir hareketle beni sikti 1 saat beni becerdikten sonra azıma tıktı sikini ve boşaldı çok fazla boşaldı midem kalkmıştı azımın içinde doller geziyordu ve ağzından sikini çekti yut lan oraosğu dedi ve goğuslerimle oynayım kendi banyo oldu ben de tekrar oldum ve beni tehdit etti şimdi git ama aradığımda gelmezsen çektiğim videoyu tum tanıdıklarına yayarım dedi 1 aydan beri hemen hemen hergun 4 posta sikiliyordum annem gil öğrense beni oldururdu arkadaşıma ders çalışmaya diye çıkıyordum ve bundan 1 hafta once hamile olduğumu anladım doktora gittiğimde 4 tane çocuğumun oduğunu soledi cinsiyetleri belli olmuyormuş ama oyle korkuyordum ki nasıl doğururum diye ve çocuklarımı aldırdım ama hamile tekrar kalıcaktım çunku sürekli beni sikiyorlardı 2 ay oncesine kadar bakireydim ama o gece benim daracık portakal gibi yumuşak amımı siktiler . o gunden beri hep o ewe gidiyordum gittiğimde beni siyah kilotlu coraplar giydiriyordu . beni ustumden 2 ayda 20.000 e yakın para aldı beni surekli başka yerlere gonderiyordu toplu şekilde 4 kişiyle birden sikişiyor 4 erkeği birden idare ediyorum göt deliğim genişledi seks yapmaya başlasak ilk başta götümden sikiyorlar

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.