29 Şubat 2012 Çarşamba

YASLI ADAMIN GENC KARISI

Askerden yeni izne gelmiştim 2002 yılının kurban bayramıydı bir kaç günlük eş dost ziyeretinden sonra bulunduğum şehirdeki geneleve gitmeye karar verdim 6 aydır hiç sex yapmamıştım ve oldukça azgın bir vaziyette tek başıma geneleve gittim içeri girdiğimde yeni gelen güzel bir kızın etrafında toplanıp onun dans müziğiyle oynamasını izleyenleri gördüm bu kalabalık arasında yaşlı bir adam yanıma yaklaştı ve girsene yeğenim dedi ben ise asker olduğumu ve fazla param olmadığını söyledim ve o kızın genç ve güzel olduğu için çok para isteyeceğini söyledim yok dedi aynı fiyat gir dedi bende sordum aynı fiyattı ve girdim iyice siktim ama işin aslı şimdi başlıyor ben çıktıktan sonra bu adam nasıldı dedi ben de iyi dedim ve iyi günler diyip yanında uzaklaşmak istedim fakat adam bana bu ne ki bende bir tane var felaket taşşakları bile yutacak gibi yalıyor süper kocasıda şehir dışında çalışıyor dedi istersen ayarlarım dedi bende yok yeni yaptım olmaz dedim açıkçası birazda korktum ve uzaklaşmaya başladım adam peşimi bırakmıyordu bak dedi çok yakışıklı çocuksun reddetmez seni dedi ben de tamam ne olacaksa olsun zaten askerim dedim tamam dedim yola çıktık kadının oturduğu yere gelince kimse görmesin diye beni köşede indirdi çok geçmeden sarışın beyz tenli 26-27 yaşlarında bir afetle geldi ve benide arka koltuğa bindirdi o da arkadaydı ona nasıl çocuk dedi oda çok iyi dedi ve elini yarrağıma atıp oynamaya başladı biz ormanlık alana doğru yola çıktık ama kadın çok azgındı fermuarımı açıp yarrağımı yalamaya başladı kurban bayramında et yemediği belliydi nerdeyse yarrağımı yutacaktı 19 cm lik yarrağımı köküne kadar ağzına alıyordudaha yeni genel evden çıkmama rağmen kazık gibi olmuştu benim yarrak iri göğüslerini avuçlayıp ucunu yavaşça yalıyordum boşalmamak için yarrağımı arada bir ağzından çıkarıp ben eğilerek amını yalıyordum hemde köpek gibi yalıyordum pürüzsüz ve kılsız bir amı vardı arabanın camları normal cam olduğundan geçen kamyonlar bizi görüp kornaya basılyorlardı ama ben uçmuştum adamsa hem arabayı sürüp hemde bize bakıp yarrağını sıvazlıyordu ama işi çoktan bitmişti hay hayı gitmiş vay vayı kalmıştı kadın artık dayanamadığını söyleyip kuytu bir yere çekmesini söyledi bende evet dedim çabuk ol kadın vantuz gibi yalıyordu yarrağımı ve boşalmak üzereydim adam durdu ve ben kadını alıp hemen ağaçların arasına götürdüm ve götten sikmeye başladım inanılmaz inliyordu ve ben girip çıktıkça ağaçtan kuşlar uçuyordu adam tepenin başında hala yarrağını kurcalıyordu ama nafiletıkı yoktu ben yarrağımı amına sokmaya başlamıştım ellerimledegöğüslerini sıvazlıyordum yalvarıyordu daha hızlı daha sert diyordu sonundaamına boşaldım ve rahatladım.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.