29 Şubat 2012 Çarşamba

Yaşlı Zenci

Akrabamızın düğünü için köye gittik düğünden 3 gün önce biz bahçeye gitmiştik orda kazım dayıya yardım ediyoduk kazım dayı babamın asker arkadaşıydı benide çok severdi neyse düğün günü gelmişti biz gelinin evindeydik gelinde benden 5 yaş büyüktü o arada kazım dayı gelin odasına girdi gelinin dayısıydı güzel yeğenim benim dedi alnından öptü ve çıktı bu arada çoğunuz kazım dayının bana tecavüz ettiğini düşünüyonuz ama o deyildi neyse düğün çok güzel giderken ben yoruldum ve oturdumo arada yaşlı bir teyze bana bir bardak kola verdi, bende içtim o kadını daha önceden hiç görmemiştim bir 15 dk sonra vücudumda bir ağırlık hissettim düğünü bırakıp gitmekte olmazdı sandalyede biraz mayıştım bu arada yanıma yaşlıca bir adam oturdu ben başımı kaldıramıyordum sert bir parmağı sırtımda hissediyordum canım yanmıştı ama tepki veremiyordum hiç gücüm yoktu bu adam kimdi bilmiyordum sonra annemin sesini duydum kızım ne oldu sana böyle dedi bende anne çok uykum var dedim sonra annem beni kaldırdı ve evimize getirdi sonra gitti bende korkuyordum heryer karanlıktı birden kapının açılma sesini duydum anne diye bağırdım ama ses yoktu sonra odamın kapısı açıldı gördüğüm kadarıyla ürkütücü görünümü olan bir adam çok korktum bağırmaya başladım ama sert bir tokatla tamamen bitmiştim adamın eli vajinamda geziyodu adam çok hızlı nefes alıyodu aldığım kokular karışıktı tezek ve rakı kokuyodu elimi alıp sikine deydiriyordu içimden nasıl kurtulucam ben diyordum bağıramıyordum çünkü azımı bezle bağlamış saçlarımı okşadığını hissettim birden eteğimi çıkardı siyah bir kilodum vardı onun üstünden vajinamı sıkıyodu parmağını tükürükleyip tekrar sokuyodu biraz zevk almaya başlamıştım ama bakireydim söylemek istiyordum ama söylemiyordum vajinamı resmen parmağıyla sikiyordu sonra dil darbeleri hissettim dili çok büyüktü amımın içine giriyordu süper zevk alıyordum belimi ileri geri hareket ettiriyordum adam hoşuna gitti dimi dedi ben başımı salladım sikini gösterdi amanın oda neydi çok uzundu sanki zenci sikiydi bunu içimde düşündümvajinamı yırtardı kulağıma sakın bağırma dedi ve ağzımı açtı bağırırsım bişeye yaramazdı bütün köy düyündeydi aslında zevk alabilirdim eğer bağırırsam sinirlenirdi belki daha kötü şeyler yapardı dudağımı öptü beni sıkı sıkı kavramıştı öpüşürken şup şup diye sesler çıkıyordu eli tekrar amıma gitti 20 lik gençlere taş çıkarırdı çok güzel öpüşüyordu dilini ve elini çok iyi kullanıyordu ben rahatlamıştım ve orgazm oldum o ana kadar ilk defa orgazm oluşumdu artık onun kölesi gibiydim bende onu sarmıştım kalktım soyundum oda karşımda soyunuyordu ışığı açıcam dedi ve açmasıyla şok oldum bu adam zenciydi ama yaşlı olduğu "sexhikayelerr.blogspot.com"  belliydi şaşırdın dimi dedi ben hayır dedim ve dudağına yapıştım vücudu çok kaslıydı beni kaldırdı ve sikini vajinamın üstüne getirdi gördüğüm kadarıyla damarlı çok sert bişeydi ben dur bakireyim yapma dedim ama bunu götten alamazsın ki dedi gözlerime bir bakışı vardı ben tamam yap dedim ve yatağıma yattım sikini yavaşça vajinama vurmaya başladı zaten orgazmın etkisiyle vajinam açılmıştı sikini yavaş yavaş sokmaya başladı ben inliyordum zencim inlememin etkisiyle biraz daha yüklenmişti ben kendimi sıkıyordum serbest bırak diyordu başı girdiğinde kan akmaya başlamıştı sikini çıkardı ve sanki bıçakla kesmiş gibi kan akıyordu zencim bu işte ustaydı kan durunca amımı temizleyip tekrar girmeye başladı sokup çıkarıyodu 10 dkda amım açılmıştı biraz daha cesaret alarak dahada hızlandı artık tamamı giriyodu şlak şlak diye çıkan sesler ben sadece onun kaslı kollarını sıkıyordum beni üstüne alıp öyle sikmeye başladı amım yanıyordu üstünde zıplıyordum çok güzel sikişiyorduk bana götten istermisin dedi bende olur dedim tabi vajinadan aldığım zevki ordanda alıcağımı zannettim sikini deliğime sokmaya başladı ama ben acı çekmeye başladım dur yapma canım acıdı dedim ama göttende istediğini söyledi ben olmaz dedim ozaman yala dedi sikinde tuz tadı vardı yalamaya başladım 2 elimle sıkıp başını emiyordum ohh diye inlemeye başladı ben boşalıcağını anladım ve gırtlağama kadar beni döle buladı sonra kaç defa kustum ama ilk sex deneyimimde bir zencinin sikini kaldırabilmiştim buda bana yeterdi o günden sonra birdaha zencimi hiç görmedim köyde biraz araştırdıktan sonra düğün günü zenci bir çiftin köye geldiğini burdan ev aldıklarını öğrendim birdaha köye gitmedim ama o siki hep hayal ettim

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.