29 Şubat 2012 Çarşamba

Yaşlı babaneme götten kaydım

Merhaba Site Okuyucuları ;Öncelikle adım Faruk 18 yaşındayım.Diyarbakır'da Yaşıyorum.Yaklaşık 2 Hafta Önceydi.Babaannemi Ziyarete gitmiştim. Babaannem 60-65 yaşların koca götü olan kısa boylu sexi bir kadın.Dedemle Birlikte Yalnız Yaşarlar.Evine Gittiğimde Dedem Köye gitmişti ve o tek başına kalmıştı.Ben daha önceden onu hep hayal ediyordum.ve bu benim için kaçınılmazdı.Küçüklükten Beri arada sırada onlarda kalırdım.Ve hep onunla birlikte yatardım.neyse o gece onda kalmamı istedi.Ne yaptıysam Hayır Diyemedm.Evdekileri arayıp benim qelmeyeceğimi söyledi.Neyse Akşam oldu.Yemekten Sonra Yatakları Bıraktı ben de ona yardım ederken elim hafiften götüne değmişti ve sanki oda bunu istiyormus gibi bana baktı.Yataklarımız Her zamanki gibi yanyanaydı.Yani Yine birlikte yatacaktık.Neyse Ben önden gidip yattım.Daha sonra o gelmişti.Ben Yatmıştım.Sonra hafiften uyandım gözlerimi hafif actığımda gördüklerime inanamamıştım.Babaannem eşofmnımı indrmiş ve 16 cmlik sikimle saxo çekiyordu ben hemen ne yapıyorsn demedn dudağıma yapştı ve bir süre öylece seviştik daha sonra ben kalkıp onu soydum.Amını yalamaya başladım.Zevkten inanılmaz inliyrdu...Sok Kocacm demeye Başladı ve ben dayanamayıp sokmaya basladım.Zor gireceğini sandım ama cok raht olmustu artk içindydm.boşalacakken sikimi cıkardım ve götten sikeceğimi söyledim.İlk başta itiraz etsede sonradan kabul etti.ben hemen 16 lık sikimi götüne dayadım.Rahat qirmişti Çünkü Önceki gün dedemle sex yapmışlar.Biraz git-gelden sonra götüne boşaldım.12 den sabahın 7 sine kadr seviserek sikiştik...Artık her fırsatta onlara qidip tekrar yapıyoruz...babaannemi qrcekten cook seviyorum.bu deneyimi yasamak isteyen warsa.yoruma qelsin.saygılarla...

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.