29 Şubat 2012 Çarşamba

Yasak Seks

Selam dostlar ben alp 21 yaşındayım anlatacagım hikaye geçen sene annemle yaşadıgımız ve bu güne kadar süren gerçek bir hikayedir.internette    daha önce ensest hikayeleri okurdum ancak sadece bir fanteziydi benim için.bir gün evde internetten resim indirmişim otuzbir çekerken annem odaya girdi sikim elimde annemle gözgöze geldik saniyelik bi andı ama .    ben yakaladım annem sikime bakıp yutkundugunu gördüm arkasını dönüp dışarı çıktı.annem 40 yaşında dul babam bizi terk edeli 15 sene olmuş 15 senedir annem kendini nasıl tatmin ediyor diye merak ederdim.aynı gün akşamı tam yatıcam annemin yatak odasından sesler geliyodu egilip baktım kulagında telofon mastırbasyon yapıyo anladımki sex hatlarını arayıp    kendini tatmin ediyo anne diye seslenip odasına girdim benim kaldıgım gibi oda eli amında gözgöze geldik.yanına gidip bacaklarının önüne çöktüm    elini tutup kaldırdım kılsız amı sulanmış karşımdaydı bana oglum nolur çık 15 senedir erkek eli degmedi bana dayanamayıp yanlış şeyler yapabiliriz bundan yararlanma nolur dedi.bende iki elimle baldırlarını sıkmaya başladım bende dayanamıyodum eliyle beni itmeye çalıştı ama çok zayıftı karşı koyamıyodu ayaga kalktım soyundum sikim kazık gibi olmuştu annemi yataga yatırdım onuda soydum bembeyaz teni vardı gögüsleri yuvarlak ve büyüktü saga sola sallanıyodu bacaklarını açıp arasına girdim sikimin kafasını amının üstünde gezdirirken belimden tutup bastırdı sikim yag gibi kayıp    içine girdi o anda annemden ooohhhh diye bi ses çıktı benmi annemi sikiyodum annemmi beni anlamadım göbegine boşaldım devamını daha sonra yazıcam.ensest resim gönderen arkadaşlarla görüşebilirizalp7@mynet.comGönderen: alp7

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.