29 Şubat 2012 Çarşamba

Yasak Aşkımla Rüyamda Seviştim

Ben tesettürlü bir kadınım .28 yaşındayım. Bakımlı beyaz tenli dolgun vücutlu ve güzel konuşan biriyim Sesim değme sunuculara taş çıkartacak kadar güzel. Benimle telefonda konuşan biri spiker sanıyor. Evliyim ve iki çocuk annesiyim. Çocuklarımın ikisi de erkek. Biri yedi diğeri 5 yaşında. Kocamla sekiz senelik evliliğimizde belli bir problemimiz olmadı. . Cinselliğimiz yerinde sayılır. Yani ben kızoğlankız evlendiğim ve her şeyi kocamdan gördüğüm için cinselliğimiz doyurucu sanıyordum. Ama hayatıma nasıl olduğunu anlamadığım bir şekilde yasak aşk girene kadar. Oysa ben tesettürlü bir kadınım ve bazı şeylerin günah olduğunu adım gibi biliyorum. Ama bilmek yetmiyor. Aşık olduğum adam çocuklarımı eğlensinler diye götürdüğüm eğlence merkezinin müdürüydü. Görür görmez bakışlarımız birbirine kitlendi. Günlerce bu olay aklımdan çıkmadı. Kendime azmı telkinde bulundum. Sen evlisin kocanı seviyorsun üstelik iki çocuğun var diye ama kalbimin sesi bunların hiçbirini dinlemiyordu.Onu görmek arzusu içimi yeniden yakıyordu. En sonunda çocukları alarak tekrar oraya gittim. O beni görünce elimiz ayaklarımız birbirine dolandı. O ne yapacağını ne diyeceğini ben nasıl konuşacağımı oturacağımı yürüyeceğimi şaşırdım. O günden sonra onu görmeden duramadım. Platonik bir aşkın esiri olmuştum . Kocamla yaptığımız seks artık bana zevk vermiyordu. Kocamın isteklerine karılık görevimi yapıyor olmak için cevap veriyordum. Kocam donumu çıkartıyor bacaklarımı iki yana acıyor ve kocamın yarrağını içime sokarak gidip gelmesini bekliyordum. Kocam bir kaç kez gidip geldikten sonra belini içime boşaltıyor ve hemen uyuyordu. Benim değiştiğimin farkında bile değildi. Sevdiğim adam ise bekardı. Benimle karşılaşacağı günü bekliyordu. Ben ise onunla tanışacağım günü bekleyememiş ve sevdiğimi zannettiğim bir adamla evlenmiştim . Ne kadar yazık etmişim kendime ve ona En sonunda ona giderek ben geldim hasretine dayanamıyorum dedim sevgilimde beni kucakladığı gibi yatak odasına götürdü ve yatağın üstüne yüz üstü yatırarak bir anda amcığımı yalamaya başladı. Önce dış dudaklarımı sonra iç dudaklarımı ve nihayet klitorisimi yalayıp . emmeye başlayınca hıçkırıp inlemeye başladı. Bu işi o kadar ustaca yapıyordu ki gelmeme ramak kalmıştı.Dil darbeleri nereye vuracağını iyi biliyor ne zaman nereye dokunup emeceğini kestirebiliyordu. Daha sonra yılan kıvraklığındaki dili göt deliğimin üstünde dolaşmaya başladı. Kocam bunca yıldır. göt deliğimi yalamamıştı. Oysa çok zevkli bir şeymiş bu . Deliğimi iğrenmeden çekinmeden doyasıya yalayan aşık olduğum adam biraz sonra dilini göt deliğime sokarak içini de yalamaya başladı. Amciğimdan akan sıvıları parmağına sürüp serçe parmağını göt deliğime yarleştirerek içinde yavaş yavaş oynatıyordu. İçime verdiği bu gıdıklanma hissi klitorisimin şişerek kabarmasına yol açmıştı. Bunu bilen aşkım dudaklarıyla klitorisimi sıkıştırarak emmeye aynı anda da dilini de amcığıma sokmaya başladı. Göt deliğimde serçe parmağı amcığımda dili bana nefis zevkler yaşatıyordu. Dayanamayıp elinden kurtuldum ve hemen o kocaman olmuş sikine yapışarak ağzıma aldım. Kocamın yarrağını hiç ağzıma almamıştım. Yarrağın inanılmaz tadı vardı. Harikasın aşkım dudakların çok sıcak yala bebeğim yala hayatım diye konuşuyordu. Kendini . sırt üstü yatağın üstüne attı ve otur senin olan yarrağımın üstüne aşkım deyince üstüne ters bir şekilde çıktım .Taşaklarını okşayarak elime aldığım yarağın başını yarığımın minicik deliğine dayar dayamaz içimi bir titreme aldı. Aşık olduğum adamın yarrağını sarmak için sabırsızlanıyordum. Bunu anlayan aşkım gel birbirlerini tanısınlar da onlarda bizim . kavuştuğumuz gibi onlarda birbirine kavuşsunlar Al onu içeriye davet et deyince kendimi yarağın üstüne sertçe bıraktım. Yarağı bir anda köküne kadar içime girdi. Kalın yarağın daracık amıma girmesiyle birlikte içimdeki ona olan özlemim kavuşma heyecanım biteceğine daha da artmıştı. Sik beni daha sert sik beni evet şimdi sik aşkım diyerek üstünde kalkıp oturmaya bağladım . İçimi titreten aşkın kahramanı kalçalarımın tempo vererek aldığım zevkin daha düzenli olmasını sağlamıştı. Taşaklarına kadar içime aldığım yarak rahmime çarpıyor ve bu çarpmalar rahmime dalga dalga yayılarak zevke dönüşüyordu. Bir müddet sonra aşkım beni . nazikçe üstünden indirerek beni domalttı “Kalçalarını seyretmek istiyorum. Sana girerken yuvanı yarağımla doldururken seyretmem lazım” diyerek kabak gibi ortaya çıkmış olan amcığıma arkadan o kazık gibi sikini yerleştirdi. Amcığıma sertçe girip çıkıyor, amcığımın sularının bacaklarımdan aşağıya akmasına neden oluyordu. Dakikalarca bu pozisyonda sikiştik. Bu arada dışarıdan kocamın sesini duyar gibi oluyordum. Sanki niye inliyorsun karıcığım neyin var diye soruyordu. Ona cevap vermeye tenezzül bile etmiyordum. Aşkım beni bu arada sırt üstü yatırmış ve bacaklarımı iyece açarak arasına girmişti. Yarağının başını amcağımın dudakları arasına sürterek fırça çekmeye başladı. Bu hareki devam ettirirken arada bir yarağın başını amcığıma sokuyor sonra çekerek tekrar . sürtmeye başlıyordu. İyice kızışan amcığım ve klitorisimi okşamaya başlamamla birlikte içime yayılan zevkle aşkımın yarağının başını sıkmaya başlamıştı. Yarağın başının sertliği amcığımın girişini öylesine zorluyordu ki zevkten gözlerim baygınlaşmış ve kendimden geçmiştim.“Geliyorum Oh evet geliyorum dibine kadar sok aşkım erkeğim Ohh dememle birlikte tüm gücünle yarağını dibine kadar amcığıma kökledi. Orgazmı doya doya yaşadıktan sonra beni domaltıp önce amcığıma soktuğu yarağını kaygan sıvıyla kapladıktan sonra çıkartıp göt deliğime bastırmaya başladı. Biliyorum kocan seni burandan hiç sikmedi. Buran bakire yalnız benim siktiğim bir yerin olmalı sevgilim oranı ilk siken ben olmalıyım deyince içimi bir ateş bastı. Aşkım sanki beynimi okuyordu. Evet az önce ona kocama vermediğim dar büzüğümü vermeliyim. Oram onun olmalı diye düşünüyordum. Yarağının başını tek hamlede göt deliğime sokmuştu. Hiç acı duymamıştım. Sadece bir kaşıntı hissediyordum. Deliğimin darlığı yarağını zorlayınca eliyle yarağını dibinden kavradı ve göt deliğime yavaş yavaş sokmaya başladı. Yarağın göt deliğimde milim milim kaydığını hissediyordum. Bu arada klitorisimi okşayarak daha fazla zevk almaya çalışıyor ve göt kaslarımı gevşeterek aşkımın içime tamamen sokmasına yardımcı oluyordum Bu acıyla karışık zevk beyin damarlarımı zorluyordu her şeyi iki kat arttırıyordu. Onun o biricik yarağı içime tamamen yerleşince elleriyle memelerimi okşamaya başladı. O da tamamen kendi sikişin keyfine bırakmıştı. Ohh tatlı minik göt deliğin o kadar sıcak ki daha fazla dayanamayacağım demeye başlamıştı. Dayan biraz daha dayan diyerek klitorisimi daha şiddetli okşamaya başladım. Geliyorum az sonra geliyorum diyen aşkıma dur aşkım bir kaç dakika daha dur hem ağzıma boşalmanı istiyorum dedim. Aşkım bu isteğime cevap verebilmek için dudaklarını ısırmaya ve göt kaslarını kasarak kendini geciktirmeye başladı. Ben o esnada çığlıklar atarak boşaldım ve hemen hadi boşal ağzıma dememle birlikte dayanacak gücü kalmayan aşkım götümden yarağını çıkarttı ve diz üstü durarak ağzıma boşalmaya başladı.Spermleri ağzıma yanaklarıma çarpmaya başladığında ağzıma gelen belleri yaladım. Yarısını ağzıma boşaltan aşkım yarısını da memelerimin üstüne fışkırttı. Meme başlarıma çarpan beller orgazmımı daha fazla uzatmıştı. “Kocamın beni sarsmasıyla uyandım.. Ne oluyor sana neyin var? Deminden beri inleyip duruyorsun Hasta mısın? Doktora gidelim mi? diyen kocamı yanımda gördüğümde rüyadan uyandığımı anladım. Aşkımla rüyada sikişmiştim. Günahı rüyamda işleyebilecek cesaretim vardı. Kocamı rüyada aldatmıştım.Ağlamaya başladığımda kocam başımı omzuna dayamış okşamaya başlayarak korkma hayatım korkma canım ben varım yanında diyerek teselli etmişti. Çelişki içindeydim. Bundan sonra ne yapabilirdim..3 Ayda 7 cm Penis Geliştirme - Erken Boşalma ve Ereksiyon Problemine Son Kamagra Jel

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.