29 Şubat 2012 Çarşamba

Yagmurla Seks Hikayeleri

Üvey teyzemin kızı Yağmur,22 yaşında sarışın mükemmel bir kalça ve bacaklarıyla,diri memelere sahip çok güzel yüzü ve fiziğiyle erkeklerin deli olacağı bir kızdı,kalçasının yuvarlaklığı ve arkaya çıkık hali beni hep tahrik ederdi,yuvarlak diri kalçaların altında bacaklar hafif ayrıkolarak sütun gibi üstündeki mükemmel kalçasını taşıyordu. Yağmur beni çocukluktan beri çok sever sık sık bekar evime gelir kalırdı,çok serbest yetiştiği için ailesini hiç takmaz dilediğini yapardı,o yüzden de 3-4 yıldır bakire olmadığını biliyordum,bende kaldığı zamanlar çok rahat davranı ünce dekolte elbiseler giyer çoğunlukla sütyen kullanmaz hatta evde kilot bile giymezdi,kanapede yayılıp oturur bacakları açılır ama o hiç aldırış etmezdi,eğilince elbisesi diri kalçaların arasına sıkışır kalkınca diri yuvarlak kalçaya sıkışan elbiseyi düzeltmeden dolaşır beni azdırırdı ama cesaret edip birşey yapamaz ancak banyoya girince delikten bakıp seyrederdim ,bir saate yakın suyun altında yıkanır memeleriyle oynar amına sıcak su tutup küvetin içinde dönüp dururdu, bacakların arasında kabarık amını seyrederdim kasığında az ama uzun sarı tüyler vardı amının dudaklarından bızırı dışarı çıkmış olarak dururdu, domaldıgında yuvarlak kalçası ikiye ayrılır kahverengi göt deliği ortaya çıkardı, tabii ki dayanamayıp orada masturbasyon yapıp rahatlardım... Yağmur bir gece 12 de aradı evdeysen sana gelicem arkadaşlarla bardaydık karşıya araba bulamadım dedi,evde avrupadan gelen misafirlerim vardı ama çare yoktu gel dedim,kafayı bulmuş bir vaziyette geldi,mecburen yatağım büyük olduğu için burada ikimiz yatacağız başka yer yok deyip ona yorgan ve yastık verdim ,kapıyı kapayıp çıktım,misafirler yatınca ben de odaya gittim, Yağmur yorgana sarılmış uyuyordu yorganın açık yanından kırmızı dantel donu görünüyordu,yataga ğirdim ama aklım başımda değildi aletimin kalkmasına engel olamıyordum,beni dinlemiyor habire irileşiyordu sonunda zonklamaya başladı,kasığıma ağrı girmişti,cesaretimi toplayıp Yağmura sarıldım ses çıkmayınca açıktaki diri memelerini avcuma aldım ve yavaş yavaş uçlarını okşamaya başladım,heyecandan terliyordum,donumu çıkarıp sütun gibi ayrık duran bacaklarının arasına devasa yarrağımı yerleştirdim bacakları ateş gibi yanıyordu,yarrağımın Yağmurun küçük amına sığması imkansız gibiydi ama sikmeye karar vermiştim. cesaretimi toplayıp yavaşça donunu sıyırıp çıkardım,arkadan iyice sarılarak devasa yarrağımı taş gibi sert ve yuvarlak kalçaların ayrık duran arasına yerleştirdim,ateş gibi yanıyordu,hafif nemlenmişti,memeleri okşamaya devam ediyordum Yağmur uyanıkmıydı uyuyormuydu anlayamadım ama kalın yarrağımı bastırarak kalçanın arasında oynatıyordum, elimin birini amına atıp avuçladım nemli ve yumuşacık kabarık amını avuçlayıp okşamaya başladım parmağımın birini etli am dudaklarının arasına soktum ıslanıp kayganlaşmıştı,demek kiYağmur uyanıktı cesaretim artmıştı parmağımı amına sokunca kalçasını hafif geri attı ,artık rahatlamıştım kuzen evdeki misafirler yüzünden itiraz edecek durumda değildi,parmağımı daha da sokarak derinlere kaydım amının içi kaygan ve sıcacıktı,yalnız çok sıkıydı bu dar ama devasa yarrağım nasıl girecekti,artık daha rahat parmaklayıp amını avuçluyor kabarık bızırını parmağımla ovuyordum, Yağmur sesini çıkarmıyor uyur gibi yapıyor ama bir yandan da kalçasını hafiften yarrağıma bastırıyor gibiydi,bacaklarını yavaşça karnına doğru çekip yuvarlak dolgun kalçasının arasındaki kabarık amını açığa çıkarıp savunmasız duruma getirdim. devasa yarrağımın patlayacak gibi zonklayan başını kuzenimin amına dayadım,etli amın dudaklarını ayıran yarrak amın deliğine dayandı iyice sulanan am ateş gibiydi hafif yüklendim ama girmedi biraz esneyip yarrağımı dışarı attı,işim zordu epeyce uğraşacaktım,yine yüklendim aralıksız bastırarak milim milim sokmaya başladım dar amı yarıp genişleterek giriyordum ama Yağmur kasılıyordu,ses çıkarmadan kendini sıkıyordu biraz durup yine abandım,kalçasını çeker gibi olunca kavrayıp tuttum,kuzen utandığından ses etmiyor kaçamıyor ama pek istekli de davranmıyordu,ben yine abandım devasa yarrak yarısına kadar girmiş amın içinde sıkışıp kalmıştı sıcak dar am yarrağımı eziyordu,artık bağırması da dahil herşeyi göze alıp sertçe bindirdim ve amının tamamını yarıp açarak dibine dayayıp esneterek devasa yarrağımın çoğunu sokmuştum,kalçasına yapışıp kaçmasına engel oldum ama Yağmur ııınnnnnngngnhh,deyip kasıldı amıyla birlikte vücudu da kasılmıştı,ağzını yatağa gömdü ,dişleri gıcırdıyordu,acısını tahmin edebiliyordum,bu yarrağı her kadın alamazdı zaten gencecik taze kuzen geldiğine çoktan pişman olmuştur ama olan olmuştu bu noktadan ben de dönemezdim yarrağımı indirmem lazımdı acı çekse de sikmeye devam edecektim, bir türlü gevşemiyordu mecburen kasılan amını sikecektim yavaşça geri çekeyim derken kasılan dar am yarrağımı dışarı attı ,kafasını yine dayayıp ufak darbeler atarak kuzeni gevşetmeye çalıştım amı artık daha rahat açılıyordu zor da olsa yarıya kadar sokup pompalamaya başladım kuzen alışıyordu , hızlanarak devam ettim her darbede biraz daha giriyordum,çok sıkıydı ama kasılması geçmişti,dolgun kalçayı bırakıp karnına yastık koydum yüzüstü yatırdım yuvarlak kalça havaya kalktı,araya girip iri yarrağımı amına dayadım omuzunu ve belini kavrayıp tüm ağırlığımla geçirdim devasa yarrak daracık ama tamamen girmiş başı biryere dayanıp sıkışmıştı,altımdaki kuzenden yine ııınnnngghhhh diye bir ses çıkmıştı kasıldı ama kalça havada olduğundan kendini fazla kontrol edemiyordu,artık darbeleri vurmaya başlamıştım,her darbede amının dibine kadar köklüyor taşaklarım amının etli kabarıklığını ezerek duruyordum ,amının dışına kadar çekip,pozisyonu bozmadan amının dudaklarını hızla yarıp dibine kadar köklüyordum hayatımda gördüğüm en müthiş kalça ve arasındaki en dar en sıcak en tatlı amı sikiyordum kuzen sessizce yarganı sıkmış ağzını yatağa gömmüş bu devasa yarrağın bir an önce ufak daracık amından çıkmasını bekliyordu sanırım ama benim hemen gelmeye niyetim yoktu,yıllardır 31 attırdığım bu kalçalar ve arasındaki amın tadını çıkarmalıydım, Yağmuru bir daha bu şekilde bulamazdım,yarım saat dilediğim gibi bazan yavaş bazan hızlı şekilde dibine kadar kökleyerek siktim,kuzen terlemişti iyice ben de terliydim alnımdaki terler beline damlıyordu,ter kokusuyla kuzenin amının kokusu birbirine karışmıştı ,ve Yağmur geliyordu artık sarsılmaya başladı acının yanısıra zevk de almıştı anlaşılan,sarsıldıkça kafasını sağa sola savurarak kıvranıyor kasılmaları yarrağımı sıkıştırıyordu,dayanamıyordum artık Yağmurun bu hali beni getirdi kükledikçe sarsıldım sarsıldıkça kökledim döllerim yarrağımdan hızla fışkırıp enerjimi boşaltıyordu,5-10 köklemeden sonra tamamen bitip kuzenin üstüne yığıldım ter içinde kalmıştık devasa yarrağım yavaşca iniyorduamından çıkarıp yanına uzandım kuzeni çevirdim amının dudakları kızarmış, ayrık kalmış amının içinden sızan menilerim kasığındaki sarı tüylerinde birikmişti,Yağmurun gözleri yaşlıydı...sanki hiç uyanmamış gibi davranıp uyuyordu...ışığı kapatıp yorganın altına girdim kuzene sarıldım uyumuşum

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.