29 Şubat 2012 Çarşamba

Vücudu Muhteşemdi

paylaşmak istedim. Ben cihan ankaradan 1.78 boyunda ela gözlü kumral bi erkeğim.bundan 3 ay önce yaz tatili nedeni ile balıkesirdeydim.tatile yalnız çıkmıştım.tatilin sıkıcı geçmemesi için bi arkaş bulmam şarttı.bu nedenle insanlarla tanışmak için fırsta kolluyordum.bu arada sahilde bi cafede oturuken arda ile tanıştık.biraz hoş beşten sonra bi de baktım ki ardanın yanına 3 kız arkadaşı geldi ve arda beni onlarla tanıştırdı.içlerinden birinin adı SEVAL'dı. Seval 1.70 boylarında kahverengi gözlü kumral bi kızdı.yanımıza geldiğinde üzerinde mavi bikinileri vardı ve muhteşem görünüyordu.acayip bi elektriklenme oldu aramızda.gerçekten çok sık aralıklarla birbirimize bakmaya başladık.cafede bişeyler içtikten sonra plaja ineceklerini ve denize gireceklerini söyleyip beni de davet ettiler ve hep beraber denize girdik.biraz yüzdükten sonra denizin içinde suya taş atıp bulma oyunu oynamaya karar verdik.atılan taşları sürekli ya arda ya da ben bulduğumuz için kızlar sıklıdı ve çıkacaklarını sölediler.fakat seval devam etmek istediğini söledi.bu yüzden ben ve seval devam etmeye arda ile diğerli kumsala gitmeye karar kıldılar. evet herşey tam istediğim gibiydi ve yalnız kalmıştık.suya taşı atıyoruz ve bulmaya çalışıyoruz.fakat benim için taş bulmak artık bahane olmuştu.ilkin elimi bacaklarına değdirdim baktım ki tepki yok okşarcasına değmeye başladım bu sefer.buna da tepki vermeyeince elim artık sevalin o çekici vucudunun her yanını avuçlamaya başlamıştı bile.kalçaları göğüsleri derken elimi vajinasını okşşuyordu artık.inanamıyorum hiç olumsuz bi tepki vermiyordu ben de bundan cesaret alarak adeta elimle sikiyordum sevali. Bu olanlardan sonra plaja gittik ve bana arkadaşlarından gizli olarak telefon numarasını verdi ve akşam aramamı bekliceğini söledi.ben akşamı sabırsızlıkla beklmek için hemen arkadşlardan müsade isteyip otel odama gittim. hava kararmak üzereydi.artık aramamın vakti geldi diye düşündüm ve cesaretimi toplayıp aradım.telfondan gelen ses beni bitirmişti.nefes alış verişi o kadar ateşliydi ki sanki beni azdırmak için böle yapıyordu.akşam buluşmak istediğimi barda beraber eğlenebileceğimizi söledim ve o da tamam oolur dedi.onun 1 saate kadar hazır olacağını söledi ve kaldığı yeri tarif etti.kaldığı yer otele yakında bir saat sonra kaldığı otelin önünde beklemeye başladım.tam vaktinde gelmişti.inanılmaz çekici görünüyordu.üzerinde siyah askılı bluz içinde sütyen yoktu meme uçlarından anlaşılıyordu altında ise siyah kısa salsa eteği vardı ve müthiş seksi görünüyordu. balıkesirde barlar sahil kenarındaydı.bu yüzden kumsaldan yürüyerek bara gidiyorduk.kumsaloldukça tenhaydı.ben bu durumun fırsat olabilceğini düşünerek plajda oturmayı teklif ettim kendisine ve o da kabul etti.ben içecek bişeyler kaptım hemen ve sigaralarımızı da yakıp sohbete başladık.sohbet derinleştikçe konu sekse geldi ve daha önce yaşadığımız cinsel deneyimlerden bahsetmeye başladık.kendisi bu konuda dertliydi çünkü yaşadığı cinsel deneyimlerin zevkli fakat tatmin edici olmadığını sölemişti.ben de bu esnada dayanamayıp kendisini gerçekten tatmin edebileceğimi sevkin doruklarını yaşayabileceğimizi söledim.ben bunu söyleyince gözlerimizn içine baktı ve ters bi tepki vereceğini düşünürken dudaklarını dudaklarıma yapıştırrdı.dudaklarıne çilek kokulu ruj sürmüştür ve harikaydıl dudakları.dudaklarını emmeye başladım bu arada alimle de göğüslerini okşuyordum.nefes alışverişimiz artık iyice değişmişti.ve otele odama gitmeye karar verdik. odaya geçtik.ne içersin içer misin diye sordum;bubunla zaman kaybetmek istemediğini bir an önce yatağa geçmek istediğini söledi;çünkü gerçekten çok azgın durumdaydı.hemen yatağa geçtik.yatağa bi güzel uzattım ben sevali.dudaklarını emmeye başladım sevalin gözler iyice kaymaya başlayıncaben bu sefer boynunu emmeye başladım.yavaş yavaş aşşağıya iniyordum.önce üzerindeki bluzu çıkardım.tam tahmin ettiğim gibiydi.sütyen giymemişti.göğüsleri çok güzel tam kıvamınada duruyodu.bluzunu çıkartıktan sonra göğüslerini emmeye dil darbeleri atmaya başladım.yavaş yavaş göğüs uçları sertleştti ve kalktı.göğüslerini kıvamına getirdikten sonra göbeğine doğru indim.göbeği muhteşemdi.göbek deliğini ve etrafını yaladıkça aaahhhh aaaahhh seslerini duyuyor ve iyice zevke alıyordum.bu arada elimigötüne götürdüm fakat elime kilot gelmedi dirak olarak o pürüssüz ve yumuşak götü elime gelince şok olmuştum.bu beni iyice azdırdı.kilot giymediğini düşündüm;fakat etğini çıkarınca anladım ki tanga giymiş.yani seval tam anlamıyla seks yapmak için hazırlanıp çıkmıştı otelden. Sevali yatakta sadece tanga ile görmek beni çıldırtıyordu bu yüzden bi süre onu öle izledim.daha donra ayak parmaklarından başlayarak emmeye başladım bacaklarını eme eme amına kadar geldim.amın çok fena şekilde sulanmıştı.önce elimle okşamaya başladım elimi amından akan suyla ıslatıp yarrağıma sürdüm daha sonra dayanamayıp amını yalamaya ve ordan akan bütün suyu içmeye başladım.gerçekten ben içtikçe onun amından akan su artıyordu.iyice emdikten sonra anladım ki seval artık ilişkiye hazır ve üstüne çıkmaya karar verdim.amı daracıktıbenim 21 santimlik yarrağımı içine almakta biraz zorlanıyordu o zorlandıkça aaahhhh aaahhhh sesleri çıkarıyor ve bu durumn beni daha da azdırıyordu.sonunda sikimi tamamıyla içine sokmuştum ve gidip gelmeye başladım.sevalin aaaahhhh ooooohhhh ,sonuna kadar sok sesleri beni iyice delirttiyordu.sonunda ikiz de patladık ve üstüne yığıldım.ama ben doymamıştım henüz ve o da doymamıştı. Ben hemen kalktım ve sevali tekrar ilişkiye hazırlamak için yüzüstü uzandırdım.sevali o şekilde her yerinden yaladım ve sonunda götünün orda yoğunlaştım.götü yuvarlak ve dolgundu.gerçekten azdırıcıydı.ben dayanamadım ve göt deliğini yalamaya başladım.bu arada sevalin aaahhhh oooohhhh sesleri beni iyice tahrik etti hemen 69 pozisyonuna geçtik.ben onun amını yalıyordum o da benim yarrağımı.patlamaya an kalmıştı ki bana ağzına boşalmamı istemediğni söledi.bunun üzerine sevale domalmasını söledip ve hemen domaldı.arkasına geçtim ve ayaklarını bacaklarıma kepçeledi.böle olunca ben ne kadar sert darbeler vursam da kaçamıyordu benden.ben vurdukça yarrağım içinde büyüyordu yarrağım büyüdükçe seval aaaaahhhhh ooooooohhhhh sesleri çıkarıyordu ves onunda müthiş bi şekilde tekrar aynı anda boşaldık. yanına uzandım.yorgun görünüyordu fakat bunun yetmeyeceğini kendisini sabaha kadar sikeceğimi söledim.hoşuna gitti.ben hemen kalktım ve yarrağımı kaldırması için ağzına verdim.bu işte gerçekten profesyoneldi.daha önce bi çok defa sakso çektiği çok barizdi.yarrağım iyice kıvamını alınca sevali sırt üstü uzatıp altıma aldım.ve yarrağımı sonuna kadar amına soktum.bu esnada dudaklarını yalamaya başladım.yarrağım sevalin amında seyahat ederken dudaklarımda sevalin çilek kokulu dudaklarında dolanıyordu müthiş bi zevkti ve onun da zevk aldığı çok anlaşılıyordu.anleme sesleri çok uzun uzun ve yavaştı.aaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhh aaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh. aaahhh aaahhh sesleri hızlandıkça yarrağımda sevalin içinde hızla gidip gelmeye başladı.ve nerdeyse taşşaklarıma kadar sevalin içine sokmuştum.iyice hızlandıktan sonra yine aynı anda boşaldık.ve beraber koyun koyuna sarılıp uzandık.daha sonra bişeyler içtik tv seyrettik.seval kendini toparlayana kadar ara verdik.ve gece tekrar sikişmye devam ettik.o gün Seval tam 7 defa boşaldı.ve sonunda beni tatmin eden bi erkek oldu demişti.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.