29 Şubat 2012 Çarşamba

Voleybol takımının kaptanı

selam ben ö. size muhteşem bir hikayem var gerçekte muhteşem eğer okursan azarsın bukadarını bil ve okumaya devam et ben evlenmedim ve hep tek gecelik playboy tarzı yaşadım maddi sıkıntım yoktu bu yüzden istediğim kadınla istediğim zaman beraber olurdum ama genelde bakire deyillerdi bende il tadına bakıcağım bir am sikmek istiyodum bu yüzden 18in altında bir kız sikmem gerekiyodu ama kimse amından vermezdi öğretmen olduğum için kızlarla hep içli dışlı el şakaları ve bazende komiklik yapardım bu yüzden okulda çok sevilen bir öğretmendim okulumuzun kızları voleybol için bir çalıştırıcıya ihtiyaçları olduğunu söylediler bende gerek yok ben çalıştırırım dedim biraz mırın kırık ettiler ama 1 hafta kadar çalıştırdıktan sonra onlarda alıştılar ilk maçımızı kazanmıştık bu yüzden moraller yerindeydi ben buketi yanıma çağırdım südyen giymemişti meme uçları çok belliydi sikime engel olmaya çalıştım buket takımın kaptanıydı kalçası terli gibiydi çok tahrik oldum kendimi frenleyemiyordum acilen boşalmam gerekiyodu muhabbet devam ederken ben hemen salonun tuvaletine gittimm ve orda onun ıslak götünü ve meme uçlarını düşünürek akıttım artık sikmek istiyodum ama çok büyük risk alıcaktım sonuçta daha çocuktu annesine babasına bir söylerse ben biterdim ama daha sik görmemiş o küçük amcığına girdiğimi ve onun daha yeni olgunlaşmaya başlayan memelerini yediğimi hayal ettim " sexhikayelerr.blogspot.com " çok tahrik oldum bukadar azıcağımı hiç tahmin etmemiştim akşam olunca evime deyilde herzaman takıldığım bara gittim güzel vücutlu emo bir kızı kafaya aldım eve gittik zaten içkiliydikten soydum ve sikmeye başladım amından sikiyodum karşımda buketi hayal ediyodum birden götüne geçtim inanın nasıl geçtiğimi bende bilmiyorum ama boşaldığımı hatırlıyorum boşaldıktan sonra içkininde etkisiyle sızmışım ancak uyandığımda bir kahve içtim bizim emo gitmişti bende okuldan izin aldım bugün gelmiycem dedim ama valeybol takımının maçı vardı izin vermediler bende eşofmanımı giydim ve okula gittim direk salona gittim bizim kızlar çalışıyodu biraz onları izledim ardından bende onlarla maç yaptım kafam biraz açılmıştı buketle beraber topa zıplarken sikim götüne deymişti çok tahrik oldum herzamanki gibi götü yine ıslaktı ben bunu birkaç defa tekrarladım ama artık dayanamıyodum maçtan sonra kızlar duşa gitti bende yavaşça buketin girdiği tuvaletin kapısına gittim su sesi geliyodu delikten baktım muhteşem bir manzara karşısındaydım buket amına su tutmuş gözlerini kapamış arada eliyle amına vuruyodu çok azdım bitek o olsa sikicektim ama diğer kızlar duyabilirdi bende çıkarıp sıvazlamaya başladım hava biraz soğuktu ama içimdeki ateş beni havalara uçuruyodu birden aktı bende içimde oh dedim ardından biraz daha buketi izledim suyu kapattı ve giyindi bende hemen toparlandım arabamın yanına gittim 5 dk sonra buketle arkadaşı melisa çıktı buketle şakalaştığımız için bizi gezdirsene dedi bende tama ama anneniz merak etmesin dedim oda şaka şaka biz otobüse bineriz dedi bende olurmu ya benim günüm boş sizi götürürüm dedim buket tamam dedi ama melisa siz gezin benim dersanem var dedi aslında bu elime geçmiycek bir fırsattı tamam dedik buket öne oturmuştu bende arabaya bindim ve yola koyulduk buket sıcakladım dedi ve 2 düğmesini açtı o hareketlendikçe benimkide hareketleniyodu bilmediğim biryere geldik buket ya beni diskoya götürsene dedi şaka yapıyo zannettim ama şaka yapmıyodu bende diskodan daha eğlenceli biryer var kemerini bağla dedim artık ok yaydan çıkmıştı bir nefeste evime geldik kapıdan girer girmez öpüşmeye başladık onun karşılık vericeğini tahmin etmiyodum elim amına gitti ve yağa yatırdım çoktan soyunmuştuk heryerini yalıyodum ah diye inliyodu bende yavaşça sikimin başını amına doğru vuruyodum oh çok süper sok artık yanıyorum demeye başlamıştı bile yavaşça sokmaya başladım oh diye inlerken yarısına kadar girmiştim ellerimiz buluştuğunda çıkarıp göbeğine boşaldım oda gelmişti amı çok açılmıştı akan kanıda hem kayganlaştırmış hemde ateş gibi yakmıştı ben kendime geldiğimde tekrar amına girdim ah sok devam et oh diye inliyodu gözlerim kapalıydı kasıklarına değene kadar gözlerim kapalı girdim artık iyice rahatlamıştı bende hızlanmaya başladım odada inleme ve oh sesleri yükseliyodu ben tekrar çıkarıp meme ucuna deydirdim ve tekrar patladım şimdi üstüme alıcaktım ben yattım onuda yavaşça üstüme aldım amı girdiğinde hayla akan kanlar taşağıma kadar geliyodu ben tekrar amdan sikmeye başladım çatır çatır gidiyoduk bu nekadar sürdü bilmiyorum ama çok fazla boşaldığımı biliyorum artık yeter deyince kucağıma alıp banyoya götürdüm orda suyu ılık dereceye getirdik buket çok güzeldi çok rahatladım bu ilk denememdi ama seninle yaşamak daha güzel dedi biraz öpüştükten sonra giyindik ben onu dışarda biraz gezdirdim sonra evine götürdüm 1 hafta sonra yine maçımız var

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.