29 Şubat 2012 Çarşamba

Uzun Hasretin Sonundaki O Yaz - Gay Hikayeleri

Merhaba, ben şu an 27 yaşındayım. Pasif eşcinselim. Uzun zamandır eşcinsel olduğunu bilen ama bunu geç yaşayanlardan. Eğer interneti keşfetmeseydim belki de hiç yaşayamayacaktım, hikeyem nette başladı. İki yıl kadar önce nette biriyle tanıştım. Benden üç_dört yaş küçüktü.    Biraz sohbetten sonra güvendim ve telefonumu verdim. Sesi çok tatlıydı. .    İstekli, biraz toyca ve çekingen. Hiç eşcinsel ilşkisi olmamış ama delicesine istiyordu. Çoğunlukla normal bir arkadaş sohbeti yapmakla beraber ara sıra da telefonda sex yapıyorduk. Özellikle gece yatağa girince. O    tatlı hafif ince ve isteklerini çok rahat söyleyemeyen sesi, ben konuştukça aldığı nefesleri ve boşalırkenki iniltileri beni çılgına çeviriyordu. Telefon sohbetinden aldığım zevk tamamen onun bundan duyduğu hazla ilgiliydi, yoksa ben çok fazla sevmiyorum bunu. Sohbetlerimiz sırasında sık sık    görüşmek istediğimi söylerdim. Ama nedense bundan kaçınır gibiydi. Sonunda onu birlikte tatil yapmaya ikna edebildim. Ben de tedirgindim bu ilk olacaktı ama ona çok güvenmiş ve sevmiştim, başkasını aramayı hiç .    düşünmüyordum. Onu izmir garajında karşıladım. Gerçekten tam düşündüğüm gibiydi.    Öyle yakışıklı falan olmasını hiç beklemem kimsenin, sıcaklığı ve samimiyeti yüzünden okunsun bu yeter. Sonuçta ben de sıradan bulurum kendimi hep. Çok temiz pürüzsüz bir yüzü vardı, benden biraz daha kısaydı. Kırmızı tişortü ve dar kotu ile gözüme çok sıcak    göründü. Çok eski dostlar gibi sarıldık, yanağına bir öpücük kondurarak "hoşgeldin" dedim. O güzel gülüşüyle karşılık verdi. Çok konuşmuyordu, tedirgin ve heyecanlıydı, bu hali beni inanılmaz istekli yapıyordu. Hemen orada dudaklarını tatmak istiyordum, ama sonuçta ben de bir ilki yaşıyordum ve heyecanımı, arzularımı belli etmemeye çalışıyordum. Çeşme otobüsüne .    bindik hemen. Biraz daha rahattı artık. Yol yorgunluğu ile uyudu birazdan, eli kasıklarının üzerindeydi önce biraz izledim, soonra elimi, onun kasıkları üzerinde duran elinin üzerine koydum. Hemen uyandı, elimi kavradı ve tam önüne götürdü. Hem benim elimi okşuyor, hem de bana kendi organını okşatıyordu pantolonunun üstünden. Titremeye başlamıştım sırf bu .    an bile birçok şeye bedeldi. Yol bitti ve otele geldik. Artık sadece ikimiz vardık. Tüm dünya dışarda kalmıştı. Ve    yolculuk yabancılığımızı almıştı. Duşa girdi, ben ne yapacağımı bilemez bi haldeydim yanına gidip gitmemem gerektiğini bilmiyordum. Tam o sırada o tatlı sesi ile banyodan, "neden gelmiyorsun " diye sordu. Büyük .    bir mutlulukla hemen soyunuverdim. Banyoya girdim. Duşun altındaydı ve bana    gülümsüyordu. Bu dünyada yaptığı en iyi şeyin buraya gelmek olduğunu söyledi, ve ellerini iki yana açarak "gelsene bana"dedi. Ereksiyon olmuştu.    Vücudunun üst tarafı kılsız, bacakları ise benim çok sevdiğim erkeksi kıllarla doluydu. Telefonda ona organının etrafında da kıl sevdiğim söylediğimden    traş olmamıştı. Koşarak yanına gittim. Sarıldık sımsıkı. Hemen dudaklarımız birleşti, karnıma değen sert aleti teni, bacaklarıma değen bacakları beni deli gibi yapmıştı. Bu kadar iyi öpmesini beklemiyordum. Benimkinden büyük dudakları ile ağzımı kavramış, dilini ağzımın içinde gezdiriyordu. Dili erkeklik organı gibiydi, dilimin üzerinde kayıyor, damaklarımı geziyordu, ben de dudaklarımın .    arasına alarak erkekliğine benzer dilini emmeye başladım. Arada hafifçe ağzıma üfleyerek beni nefessiz bırakıyordu. Bir an dudaklarını ayırarak"çok tatlı ve sıcaksın" dedi. Ben o an aşık olduğumu hissettim. Şimdi    dudakları yüzümde, yanağımda kulaklarımda geziyordu. Yüzümü ıslatan dili tüm bedenimi ateş içinde bırakmıştı. ?Senin için yanıyorum sevgilim?dedim. O zaman daha hızlı daha hoyrat sevmeye başladı beni. Elleriyle kalçalarımı sıkıp bırakıyordu. Her gece rüyasına kalçalarımın girdiğini söyledi hırıldayarak. Dudakları da çıkıntılı göğüs uçlarıma inmişti ve göğsümün ucunu ısırıyordu hafif hafif. Benim de elim aletinde geziyordu. Normal uzunlukta biçimli bi aleti vardı, ucu oldukça iriceydi, avcumun içinde daha da büyüdüğünü hissetmek müthiş bir duyguydu. Avcumu aletinin başına dik tutarak kavramış hafifçe sıkıp bırakıyor, arada büyük ve dolgun toplarını okşuyordum. ?Harika bu ya avcun ateş gibi tüm bedenin benimmiş gibi şimdiden?. Dedi ve aniden beni banyonun ıslak zeminine yatırdı. Şimdi üzerimdeydi, gitgide o çekingen genç hali kaybolmuş, yerine sertçe seven, bana sahip olmaya .    çalışan yırtıcı vahşi bir erkek gelmişti. Kalçalarımı daha bir sıkıyor, arada tokatlıyor, göğsümü daha bir sertçe ısırıp içine çekerek emiyordu. Göğüslerimin daha da büyüdüğü hissine kapılıyordum. ?Seni çok mutlu etmek istiyorum sevgilim, benim erkeğim olduğunu hissetmeni istiyorum?diye fısıldadım. Yere    uzandı, başımı aletine doğru sertçe itti. Ve ben onun erkekliğini ağzımın içine aldım, nasıl bu kadar ustalıkla yaptığıma şaşırdım onu sevmemle ilgiliydi. Ucuna hafif hafif dokundum dilimle, sonra etrafında dilimle halkalar yaptım, organını elime alıp sıvazlarken bir yandan toplarında dilimi    gezdiriyor ve ağzımın içinde hafif hafif toplarını emiyordum. O anda delirmiş gibi oldu?harikasın aşkım seni çok seviyorum?dedielleri saçlarımda kulaklarımda geziyordu, başımı aletine doğru bastırdı, ve ileri geri hareketlerle ağzıma girip çıkmaya başladı. Ben de hem emiyordum vargücümle hem de ağzımın    içinde dilimi gezdiriyordum o tatlı kamışında. Dudaklarımı iyice etrafında kısarak sıkıyordum erkeğimin organını. Hareketleri sertleşmişti, nefes almakta zorlanıyordum, son bir    hamle ile ileri çok derin bi şekilde boğazıma kadar itti ve o anda boğazımdan sıcak bir sıvı içime akmaya başladı. Anlık bir tepki ile başımı çekmek istedim ama başımı bırakmadı boşaldıkça sertçe birkaç ileri gidip gelme hareketi yaptı. Kaygan erkeklik suyunu yuttum ve bayılmak üzerydim zevkten. Boşalması bitince çıktı ağzımdan, ben kalanları tekrar yaladım ve aletini ucunu son damlayı hissedene .    kadar ağzımda tutarak içime çektim. Susuzluğumu gideren aletine teşekkür eder gibi öpücük kondurdum, sonra beni öptü birkez daha, ?seni seviyorum?dedi?ben de seni seviyorum erkeğim? dedim.... Bu tatil öyküsünün devamını da paylaşmak istiyorum, biraz uzun tuttuğumu düşünerek şimdilik burada    kesiyorum. Herkese sevgi ve iyilikler dilerim, görüşmek üzere.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.