29 Şubat 2012 Çarşamba

Uzun Bir Gece

SELAM daha önceleri benim gercek olan hayal ürünü olmayan hikayelerimden beni tanıyorsun ama lütfen erkekler e-mail atmasın hikayemi okuyup e-maille yazıştıgım serapla tanışma fırsatı gelmişti çok merak ediyordum antalyaya yanıma geldi onu otogara almaya gitdim.beni heyecandan duramıyordum adı seraptı aman allahım kendinden bahsetmişti ama bu kadarını beklemiyordum onu orada kollarımın . arasına almamak dudaklarından öpmemek için kendimi zor tutdum. gündüz biraz gezip sohbet edip kendimi zor tutuyordum hemen bizim yazlıga gittik biraz içki içip hemen duşa girmeyi teklif etti bana ben dayanamayarak hemendudaklarını öpmeye başladım. birbirimizi soyup hemen duşun altına girdik o benim dudaklarımı somururcasına öperek elleriyle gögsümü oksuyordu bende ona karşılık veriyordum. biraz asagıda dogru iniyordu ben kendimi zor tutuyordum benim amımı öyle yalıyorduki ben zevkten çıglıklar atıyordum. dayanamayarak dusun suyuyla birlikte benim suyumla agzına bosaldım. duştan çıktık sıra bendeydi onu hemen yatak odasına götürdüm o pürüzsüz vücudunu yalarken şimdiye kadar böyle vücut gercekten hiç yalamamıştım.gögsünü yalarken serap öyle zevk . alıyorduki çıglıklar atarak asagıya inmem için yalvarıyordu asagıya indim ben dilimi içine dogru soktukça öyle bagrıyordu iyikin yakında bir komsumuz yoktu. ben elimlede poposunu agır agır parmaklarken agzıma cıglık atarak öyle boşaldiki mis gibi tadı vardı biraz dinlenim lez cd si seyredip bütün pozizyonları deneyim sabaha kadar kaç defa boşaldıgımı bende hatırlamıyorum. kendisine birkac gün kalmasını söyledim ama o gitmem gerek dedi ona otelden çok harika iş de ayarladım ama kabul etmedi. şimdi dört gözle onun gelmesini bekliyorum.tanışmak isteyen dürüst bayanlar e-mailinizi bekliyorum

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.