29 Şubat 2012 Çarşamba

Uyurken yengemin götü açılmıştı | yengem seks hikayeleri

Selam ben 18 yaşında yakışıklı denebilecek biriyim. Size amcamın karısı ile benim başımdan geçen sex hikayeyi anlatacağım. biz ile amcamlar köyde kalıyoruz. Ben bazen akşamları amcamda kalıom. yine o akşam amcamlarda kalmıştım amcam iş için şehre gitmişti ve bende n rica etmişti yengenleri yalnız bırakma demişti. bende tmm amca dedim ve amcamlara gtmiştim. o akşam a kadar yengemi sikeceğimi hiç aklıma gelmemişti. o akşam yemekten sonra maçtan geldiğim için tv karşısında uyuya kalmıştım. uyandığımda herkes yatmışştı yengemin 3 çocoğu ve kendisi de yatmıştı. yengemde hemen benim arkamda yatmış ve eteği götüne kadar sıyrılmıştı...

Onu görünce öyle azdım. hemen yengemin yanına uzandım. eteğini tam sıyırdım, götü karşımdaydı sadece külotu vardı benimki de taş gibi olmuştu bende hemen benimkini dayadım götüne daha fazla dayanamadım ve donunu yavaşça indirdim. ve yavaşça yarağımı tükürükleyip köküne kadar yengeme soktum o anada yengem uyandı ne yapıyorsun falan dedi ben seni istiyorum dedim, lütfen ses çıkarma dedim. Hayır olmaz çocuklar uyanacak falan dedi. Bende ya izin verirsin ya da ikimizde rezil oluruz dedim...

Sonra biraz yumuşadı tamam dedi yan odaya geçelim dedi. Yan odaya geçtik bende soyun dedim. hayır ltfen yapma diye yalvardı bende onu sırt üstü yatırdım ve götüne girdim yengem inliyordu bende gidip geliyordum içinde. Sonra sırt üstü yatırdım ve bacaklarının içine girdim ve yalamaya başladım. O da tam zevke gelmişti hadi artık sok şunu diyordu. Bende sonuna kadar soktum yengem inliyordu altımda, bu bana daha da zevk vermeye başladı iki saate kadar yengemle sikiştik. Neyse ondan sonra yattık sabah kalktığımızda ben de kahvaltı dan sonra eve gidecektim ki, yengem artık sen benim kocamsın dedi ve bi daha sikiştik ve yarın için sözleştikten sonra ben eve gittim...
Hikaye Yazarı : MehmetMail Adresi     : YayınlanmasınDiğer Hikayeleri : Bu yazarın ilk hikayesidir.
En yeni ensest, erotik, adult hikayeler...

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.