29 Şubat 2012 Çarşamba

Üvey Anneme Jartiyer Giydirip Siktim

Daha 17 yaşındayken 2 sene önce ölen annemim yerine babamın üvey anne getirmesiyle basladı. Babam 45 yasında gelen üvey anne ise henüz 32 yasında esmer mavi gözlü at gibi denilcek olan fizigi ve yarım yamalak türkçesi olan rus uyruklu bir kadındı. Hersey çok kötüydü benim için tam bir yıkım olmustu dini ve önceki yasantısı halen devam ediyordu sürekli fantezi iç çamısırı giyinen en çok ta tanga ve jartiyer takımı olan ve giydigi etegin dizinden asagı olanı yok gibiydi çok rahat takılıyordu babam adeta ona yadırıgıyordu sürekli para verip alısverise yolluyordu kuaförler onun sayesinde zengin olmustu denilebilir ve ben bu kabusa dönen yasantının verdigi hislerle sürekli açıgını arar olmustum ve birgün dikkatimi çekti mahalle bakallına giderken yanına cüzdanına almadan gidiyordu ve bu benim daha bu işin üstune düşmemi sagladı bakala ödemeyi sexle yapıyordu bunu anladım ve yakaladım ama o an çok kötü olmustum bakallın altında inim inim inliyordu ve o an bunu babama nasıl kanıtlıyacagımı düşündüm ve anlatsam beni dinlemez ona inanır ve beni kapı dısı bile edebilirdi tüm cesaretimi topalyıp bakallın kapalı yazan kapısını tekmeliyerek içeri girdim ve bakallın altından alıp eve götürdüm ama bunuanlatamazdım anlatsamda babam inanmazdı ve 3gun boyunca evde odamdan dısarı çıkamadım her an gözümün önune o sahne geliyordu ve dusunmeye basladımm ne yapablirim derken evden çıktım ve magazaya gittim ve kırmızı tanga ve jartiyer satınaldım ve eve geldim babam işteydi saat daha sabahın 11 diydi ve babam aksam 10dan evel gelmezdi zile bastım ve kapıyı açtı hediye paketi ettirdigim iç çamasırlarını ona verdim ve önce al güle güle kuallan dedim her nekadar bakkal kadar param olmasada sana bunları aldım dedim ve tepkisini bekledim çok tedirgin olmustu ve odasına gitti bir saat ses çıkarmadan odasında bekledi ve birsaat sonra aldıklarımı giymiş vaziyette yanıma geldi aklım durmusdu ve bu beklemedim tepkinin uzerine dusundum ve dudaklarına yapıstım ve sevişmeye basladık deli gibi intikam dolu bir halde sütyenini çıkarıp memelerini sıkıyor ve yalıyordum ve yavas yavas jartiyerin üstunden tangasını çıkardım ve domalttım ve arkasına gecip o muhtesem dar götünü ve pembemcik dar amcıgını yalamaya devam ettim ve zevkten geberiyordu ama bozuntuya vermiyordu daha sonra benim 16 cmlik aleti agzına götürdüm ve doyana kadar emmesine izin verdin tekrardan domalltım ve muhtesem götüne daldırdım ve daha fazla tutamadıgı kendini ve çıglıgı o dakka bastı bir taraftan gelgit yapıyor birtaraftanda artık bakkala ve ya benden baskasına verdini görmiycem diyip emir vari bir ses tonuyla sikemye devam ediyordum ve saat 12de baslayan bu sikis saat 3 sularında sonanlandı ve artık üvey annem karım olmustu 3 Ayda 7 cm Penis Geliştirme - Erken Boşalma ve Ereksiyon Problemine Son Kamagra Jel

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.