29 Şubat 2012 Çarşamba

Üniversiteliler ve Ben

spor akademisinde okuyorum. ben izmitten aykut nese konuya direk dalıs yapayım .. kızların soyunma odasına girip kızların üstlerine bakıp koklayıp onların kokularıyla zewke gelmek istiyordum.içerisi bostur diye direk içeri dalacaktım ama korkuyordum birde içerde birileri warsa rezil olurum diye biras bekledim düşündüm zaman geçti ama derse daha yeni girmiştik.en sonunda dayanamayıp içeriye bir daldım ama ne dalıs birde ne göreyim iki tane bizim sınıftan kız (ikiside muhtesem götleri war) içeride birbirlerini yalıyorlar ama öyle bir yalasıyorlar ki benim içeri girdiğimi farketmediler bende hemen sessizce hiç bozuntuya wermeden yaklastım we bende katılabilirmiyim deedim.bana baktılar sasırdılar ama öyle bir azmıslardı ki hemen bana yapısıp biri dudaklarıma yapıstı biri yarrağıma yarrağım zewkleniyordu bende biras kızları yalamaya basladım kızların ikisininde o kadar güzel göğüsleri wardı ki offf yane hemen daldım birini elimle avucluyor birini yalıyordum daha sora kızlar yeter artık dediler we sik bizzi hadi cabuk içimize dal dediler. bende tabi hiç kırarmıyım onları hemen ikisini sırtüstü yere üst üste yatırdım we iki am da karsımda sikilmeyi bekliyoru hemen dayanamayarak daldım git geller yapıp diğerine ona yapıp öbürüne giriyordum sonra ben biras zewke gelmeye basladım sonra götlerine daldım we artık sikim dayanamıyoru ben artık bosalıyorum dedim we öyle bir bosaldım ki üç seferde bosalacağımı tek seferde akıttım sora toparlandım dısarı cıkmadan zil caldı. ama her hafta mümkün olduğu zaman kızlara tekrar dalıyorum iki kıza biden girmek cok güzel bir duydu.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.