29 Şubat 2012 Çarşamba

üniversitede sikiş

benim adım sedat üniversite öğrencisiyim her gün kesiştiğim bir kız vardı ama bende o da konuşmaya çekiniyorduk neyse bir gün cesaretimi toplayıp onda ders notları olup olmadığını sordum o da olduğunu isterse vereceğini söyledi o an tanışmıştık inanırmısınız nasıl azmıştım anlatamam yarrağım pantolondan pırlıcak gibiydi tek elimle cebimden yarrağımı tutuyordum neyse o gün evde onu nasıl sikiceğimi düşünüyordum acaba bakiremi değil mi diye neyse ertesi gün oldu ve cuma günüydü neyse akşama kadar muhabbet koyuydu eve giderken hava kararmıştı kampüsün bahçesinde çimlere oturup konuşmaya başlamıştık muhabbetten sonra konu cinselliğe geldi bana hiç bir erkeği öpmediğini nasıl bir duygu olduğunu merak ettiğini söyledi bende o laftan sonra direk yapıştım dudaklarına oda karşılık verdi deliler gibi sevişiyorduk hemen göğüslerini açtım ve yalamaya başladım o kadar azmıştı ki neyse biraz daha seviştikten sonra üstünü giyin tuvalte gidelim dedim niye dedi bende işim var dedim sonra tuvalete gittik kapıda bekliyeceğini söyledi bende içeri gelsene dedim oda biri görür dedi yok görmez gel dedim ve içeri girdi hemen tuvalate girdik kapıyı killitledik o kadar azmıştıki anlatamam nerdeyse beni yiyecekti neyse aşağıya doğru indi ve benim yarrağımı ağzına aldı yalamaya başladı o kadar güzel yalıyorduki belli ki önceden bu işi yapmıştı neyse bakire olup olmadığını sordum o da ewet dedi neyse domalmasını söyledim niye dedi bende götünden sikicem dedim ama canım acır dedi bende acıtmadan yavaş yavaş yapıcam dedim domaldı yavaşça soktum ve onun içindeydim şimdi de hızlanmıştık o kadar farkında olmadan bağırıyorduki tek elimle ağzını kapatıyor tek elimlede amını okşuyordum bana ben bakire değilim dedi niye yalan söyledin dedim bana korktuğunu söyledi neyse daha sonra amından sikmeye başladım o kadar sıcaktıki içine boşalmadan hemen çıkardım ağzına aldı ve daha sonra boşaldım ve giyindik eve gittik neyse artık hergün sikişiyoruz ama değişik bir durum lursa anlatıcam söz bu gerçek ve yaşanmış bir olaydır kolpa değildir yani byyyyy

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.