29 Şubat 2012 Çarşamba

Üniversitede açılan taze bakire

Selam. Ben 19 yaşında üniversiteye yeni başlayan bir gencim. Geçen gün başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum. Ben yaklaşık 12 senedir şu an oturduğumuz evde yaşıyorum. Dolayısıyla komşularımızı çok iyi tanıyorum. Bizim komşuların kızlarının hepsi taştır ama bi tane var ki beni deli ediyor. Küçükken oynadığımız masum oyunlarda onu hep ellerdim ama küçüğüz dedik ya annamıyoduk. Neyse ben liseye başladığımda onda inanılmaz bi değişim olmuş ve göğüsleri oldukça neredeyse ağzına deyecek büyümüş, götü dolgunlaşmış,balık etli bacakları ile benim fantezilerimi süsleyen bir numaralı kız olmuştu. Onu okul üniformasıyla gördüğümde çıldırıcak gibi oluyor,muhteşem vücuduna atlayasım geliyordu.ama ailelerin birbiriyle olan yakınlıkları beni kendimi frenlemek zorunda bırakıyordu.o şu anda lise 2 de. Bir pazar günü annemler evde yoktu,ben ise o hafta vizem olduğu için dışarı çıkmamıştım.tam bilgisayarı açtığım sırada kapı çaldı.açtığımda gelenin melis olduğunu gördüm. Altında kot pantalonu üstünde hafif dekolteli bodysi ve onun üstünde hırkasıyla...karşımdaydı. Makyaj yapmıştı ve gerçekten çok güzeldi.bize kek getirmişti ben de bugün çok güzelsin hayrola dışarı mı dedim. O ise öölesine boyandığını falan sööledi.hemen bi kahve yapıyim içerken kekleri yer hem de konuşuruz dedim.Evde kimse var mı dedi yok deyince kabul etti. Ben bir yandan kahveleri hazırlarken bir yandan da inşallah bugün sikerim diyordum.geldi kahveleri içerken konuşmaya başladık. Oanlatıyor ama ben onu dinlemiyor göğüslerini dudaklarını düşünüyor nası harekete geçerim diye düşünüyordum.sikim kalkmıştı bile.ama kendimi frenliyor rezil olmaktan korkuyordum.bir iki saat sonra konu içkiden açıldı ve tekila sevdiğini sööledi ben de hemen tekila şişesini getirdim ve iki bardak hazırladım.ikişer bardak fondipten sonra diğer içkileri göstermek için odaya çağırdım.şişeleri teker teker çıkartıp ona uzatırken kolumu göğüslerine deydiriyordum ama o bundan rahatsız olmuyordu. Ben ise cesaretimi toplayamıyordum. İçeriye geçtik. Ben gene bişey yapamamıştım. Oturduk benim saçlarım uzundur. Bi muhabbet oldu ve bana saçların toplanıyomu dedi.ben de bilmiyorum dedim toka getirdim ve ona iyice yaklaşarak bi denesene dedim.o da kabul etti. Toplarken sırtıma her iki göğsü dokunuyor ben ise çıldıracak gibi oluyordum.artık ne olursa olsun dedim ve arkamı dönüp dudaklarına yapıştım.geri çekildiğimde şok olmuştu ben ise şimdi sıçtık dedim.naaptın sen dedi.ben de özür diledim ve göğsünün sırtıma dokunmasıyla kendimi tutamadığımı çok özür dilediğimi söyledim. Bana bağıracağını beklerken demek göğüslerim sırtına deydiği halde çok tahrik oldun,onlara dokunabilirsin ama ölme olur mu?dedi. Hemen dudaklarına yapıştım bir yandan da elimle hırkasını kenara itmiş göğüslerini sıkıyordum içinde sütyen yoktu.inanamıyordum melisi bunca seneden sonra sikecektim.hırkasını çıkarttım ve bodydini yukarı sıyırdım.aman tanrım inanılmazlardı.onları öpüyor yalıyor sıkıyordum.o ise inlemekten başka bişey yapamıyordu. Kolundan tutup odama götürdüm yatağa yatırdım pantalonunu çıkardım buarada o da beni soyuyordu ben çırılçıplaktım onun ise donu ve külotlu çorabı kalmıştı. Ben eğer ayak fetişistiysem bunu küçükken oynadığımız oyuna borçluyum dedim.o ise şaşırdı.hemen ayaklarını öpüp koklamaya,onları ağzıma almaya başladım.o ise deli gibi çırpınoyurdu.o fanatikmiş!çok güzel kokuyorlardı.bana iki gündür onları giydiğini söyledi.çıldırıcak gibiydim.yavaşça yukarı çıktım ve bütün bacaklarını yalayarak öperek donuna geldim. Donunun üstünden ağzımla bastırdığımda sırılsıklam olduğunu gördüm.hemen çorabı yırttım donunu kenara çekerek ölümüne yalamaya emmeye ve dilimi sokmaya başladım. Çıldırıyordu. inlerken tek söyleyebildiği yeter artık dediğiydi.hemen doğrulup sikimi taş gibi göğüslerine sürtmeye başladım.bu benim tek fantezim olduğu için delirecek gibiydim.sikimi tutarak ağzına aldı.artık kontrolü eline almıştı.sikimin başına öpücükler konduruyor etrafını yalıyor ağzına alıyor deli gibi emiyor sikimi yüzüne sürtüyordu.inlemeleri beni çıldırtacaktı. Sikimi ağzından çıkarıp bacaklarını omuzuma aldım sikimi yavaşça amına sürtmeye başladım hemen sok dedi bu lafı duyunca daha fazla dayanamadım ve olanca gücümle sikimi bastırdım.bir çığlık attı ama sonra çığlık yerini inlemelere bırakmıştı.melis altımdaydı.bir yandan amını sikerken bir yandan çoraplı ayaklarını yalıyor ağzıma alıyor ve kokluyordum.o bu duruma daha fazla dayanamayıp inleyerek boşaldı.ben onu duyunca bende daha fazla dayanamadım sikimi çıkartıp göğüslerinin arasına yerleştirdim. Göğüslerini yanlardan iterek sikimi kavramasını sağladım.bir kere gittikten sonra boynuna çenesine ve ağzına dooru boşaldım.öylecene yığıldım kaldım.o ise hemen doğruldu ve sikimi ağzıyla temizleyerek tekrar hareketlendirdi.sen kaşındın kızım diyerek tuttuğum gibi yüzüstü yatağa yatırdım.ne olduğunu annamamıştı ben ise sikimi tükürükleyerek onun göt deliğine dayadım.o hayır demeye çalışırken ben bastırmaya başlamıştım bile. Yıllardır özlemini çektiğim göt karşımdaydı ve bu fırsatı kaçıramazdım.bastırıyordum ama bir türlü içine alamıyordu.parmaklarımla amına girdim ve çıkarıp am suyuna bulanmış parmaklarımı yavaş yavaş götüne sokmaya başladım.genişlemeye başlamıştı.o ise altımda çırpınıyor çok acır nolur diye bana yalvarıyordu.neredeyse ağlayacaktı.onu dinlemedim ve sikimi amına sürterek göt deliğne dayadım bu sefer başarmıştım. İçindeydim. Melis kafasını yastığa gömmüş çığlıklar atıyordu. bir süre sonra alıştı.ben üstünde gidip gelirken üç kere sarsıldığını hatırlıyorum.benim de dayanacak gücüm kalmamış sikimi çıkarıp tüm ayak fetişistlerinin fantezisini uygulamaya karar verdim.ayklarını birleştirdim ve arasına vermeye başladım melis çıldırıyor ben ise bu anın bitmemesi için dua ediyordum. Melis altımdaydı ve ben onun ayaklarını sikiyordum.ama daha fazla dayanamadım ve tüm bacaklarına ayaklarına götüne boşaldım. Külotlu çorabı batmıştı. Ayaklarına öpücük kondurduktan sonra.yanına uzandım. dudaklarını kemiriyor bir yandan da göğüslerini okşuyordum.ona ço teşekkür ettiğimi sööledim. o ise asıl teşekkür etmesi gereken varsa o da kendisinin olduunu sööledi. annamamıştım. o gittikten sonra yatağı toplamaya gittiğimde gördüğüm manzara kanımı dondurmuştu.yatak kan içindeydi. Ben Melisin bakire amını sikmiştim…

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.