29 Şubat 2012 Çarşamba

ufakpenisli

ufakpenisli Mrbalar ben sitenize ilk kez yazıyorum. Ben izmirde oturan ve 22 yaşında bir gencim ve teknikerlik yapmaktayım. Neyse konuya geçeyim ben sizlere başımdan yaklaşık 1 yıl önce geçen bir olayı anlatmak istiyorum çalıştığım iş dolayısıyla yine birgün çeşmede ki bir yazlığa klima bakımına gitmiştim yazlıkta 30-35 yaşlarında bir bayan ve sonradan kuzeni olduğunu öğrendiğim 19-20 yaşlarındaki 2 bayan vardı neyse böyle durumlara çok alışkın olduğum için onlarla pek ilgilenmiyordum ve klimayı açıp arızasını tespite başladım ve aradan yaklaşık yarım saat geçti ve tuvalete gitmek istedim tuvaletin yanındaki yatak odasında ne göreyim teyze yeğen deliler gibi sevişiyor beni görmelerine rahmen hiç bozuntuya vermiyorlardı ve tam 15 dakika onların sevişmelerini seyretmiştim çok kötüydüm ve soyunup aralarına girdim ama bana erkeklerle olmadıklarını söylediler ama tabi artık dönüş yoktu. Önce hiç abartmadan söylüyorum tam ikişbuçuk saat hep yalaştık ve ben tam 2 kez boşaldım penisim yaklaşık 12-13 cm olduğu için onları pek korkutmuyordu ve sıra artık bendeydi teyzesi ilk kendisini sikmemi istedi ve 69 pozisyononda tam 2 kez daha geldim çok yorulmuştum ama gözüm yeğenindeydi ama bana bakire olduğunu ve götten vermek istediğini söyledi tabi bu fırsatı kaçırırmıyım körün istediği bir göz onlar veriyor 2 göz neyse hiç zorlanmadan benimkini aldı ve geçte olsa boşalabildim artık bitmiştim ama teyzesi yine benimkini yalayıp dikeltti ve tam 25 dakika üstünde zıpladı artık ölmüş gibiydim ve bitmiştim artık saatte akşam üstüne geliyordu ve toplanıp gittim daha sonrasını yine yazacağım. Izmirli bayanlara duyurulur

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.