29 Şubat 2012 Çarşamba

Türbanlı müşterim zevkten

Merhaba değerli okurlar, ben hakan istanbulda elektrik ve güvenlik sistemleri yapmakdayım. Mesleğimiz üzere her yere giriyoruz değerli okurlar. Bir gün dükkana bir kapalı bayan geldi, evimin telefonu çalışmıyor bakarmısınız dedi ama bir bakışı var ki lütfen beni sikermisin der gibi...Tabi ki bakarım adresinizi verin, birazdan gelirim dedim ve gitti. Ama bana bir heyecan bastı ki anlatamam kalbim yerinden çıkacak sanki neyse ben gitdim eve bayan üzerini değişmiş ve kırmızı uzun elbise giymiş vücuduna öyle oturmuşki anlatamam. Bu sefer dahada heyecanlandım ellerim titremeye başladı. Telefon prizini açmaya başladım ama ellerim zangır zangır titriyor. O da farkına vardı, rahatsızmısınız diye sordu, bende hayır ama çok heyecanlıyım dedim ve gözlerinin içine baktım. O an dudakları kıpırdamaya başladığını gördüm dedim ki sizin karşınızda hecanlanmamak mümkün mü dedim ve ayağa kalkdım. Gözlerine bakarak ona doğru bir adım attım ve sende beni çok hecanlandırdın diyince dünyalar benim oldu...Ona öyle bir yapışdımki dudaklarına o da öyle emiyorki dudaklarımı anlatamam bende deliler gibi emmeye başladım ve belinden sarılarak kendime yapıştırdım ve kalçalarını okşamaya başladım. sikim demir gibi ayaklanmıştı elbisesi inceydi zaten bendede yazlık pantolon vardı sikimi amına doğru yaklaşdırdım ve hissetmesini sağladım ooo bu kez çıldırdı...Başladı benim boyunlarımı yalamaya bende sikimi amına doğru daha fazla bastırmaya başladım ve ben de boyunlarını emmeye başladım elimi amına okşamaya başladım amının ıslaklığı elbysenin üstüne çıkdığını fark ettim ve çıldırdım elbiseyi elimle yukarı topladım ve koltuğa oturttum ıncecik kilotu vardı önce kilotunun üstünden amıdı öpmeye başladım oda başımı bastırıyor amına ve külotunu kenara çekdim başladım amını emmeye o sulu amcığını öyle emiyorumki kendimi kaybetmek üzereyim dilimi amcığında gezdirdikce bağırıyor zevkten ve beni omuzlarımdan iterek yere yatırdı pantolanımı açmaya başladı sikimi çıkardı ve oyle bir yalamaya başladı ki inanın anlatamam...Taşaklarımı emiyor adeta delirdik ikimizde hemen kendimi fırıldak gibi çevirdim ve amına kitlendim tekrar öyle tatlı yiyişiyoruz ki anlatamam dilimi amının deliğine basdırmaya başladım oda sikimi tamamını ağzına aldı ve mükemmel emiyordu birsüre yiyiştikden sonra ayağa kaldık ve ayakda da emişdik ve bağırıyordu bas amıma ne olursun seni istiyor amım diye feryat ediyordu...O feryadına dayanamadım aslında ben uzun sevişmeyi severim ama çok arzuladığından dayanamadım koltuğun kenarına oturttum geriye doğru yasladım tam koltuğun kenarına oturtmuştum bacaklarını araladı hadi diye feryat ediyordu ki o demirgibi olmuş sikimi amına bastım ve oylebir ohhhhhhhh çekdi ki anlatamam...Ağlamaya başladı mutluluktan sana nasıl teşekkür ederim aşkım diyordu, 30 yaşındayım 10 yıllık evliyim kocam beni senin sevdiğinin onda biri kadar sevmedi ve zevklendirmedi. Sense beni sikmeden bakışınla zevklendirdin diye haykırmaya başladı ve bende bundan çok mutlu olmuştum...Ona oyle basıyordumki makinalı gibi gidip geliyordum ve biraz bu şekilde sikiştikten sonra aynı yere ben oturdum ve sikimin üstüne aldım nasıl zıplıyor anlatamam bende alttan basıyorum amının suları öyle geliyordu ki resmen sikim hissediyordu...Daha sonra domalttım ve öyle bir siktim ki şakır şakır öyle sikiyordum ki hızlı hızlı götünün yanakları kıpkırmızı oldu ve beli 3 kez gelmişti. Kendimi tuttum dördüncüde beraber gelmeye karar verdim ve aynı anda patladık ve ikimizde aynı anda duşa girdik. Kendimizi suda okşadık bir kezde duşda patladık, ben iki o 5 kez boşalmıştı...Duştan çıktık boynuma sarıldı mutlulukdan öyle ağladı ki beni de kendine bağladı ve bir süre devam ettik ibne kocası samsuna taşındı ve beraberliğimiz bitti. Değerli arkadaşlar zaman ayırdığınız için teşekkür ederim. Anlattıklarımda asla bir kelime eksik yoktur...

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.