29 Şubat 2012 Çarşamba

Türbanlı kıza otobüste dayadım

merhaba ben ankarandan ümit 22 yaşındayım .size otobüste başımdan geçen olayı anlatacagım.eskiden otobüslerde birilerine sürtünmek veya dayamak hiç aklımdan geçmezdi.benim bu istegim bir kızın popsunun elime değmesi ile başladı. o günden sonra hep otobüste kadınlara yakınlaşıp,otobüsteki kalabalıktan faydalanarak ellemeye başlamıştım ama daha fazla ileri gitmeye de korkuodum.bi gün yine otobüse binmiştim ve baya kalabalıktı ama istediğim kalabalık oluşmamıştı hala.fakat şoför anlaşılan otobüsü tıka basa doldurmakta kararlıydı.çünkü birazdan otobüs tamamen dolmuş,adeta nefes almak zorlaşmıştı.otobüs kalabalıktı ama önüme bir türbanlı gelmişti çekiniodum.anlarsa bişi yapar mı die.daha öncede ellemiştim türbanlıları ama öndeki kız yanındaki kızla konuşuodu bende diğer kız anlar die çekinmiştim.tahminimce kızlar ortalama 19-20 yaşlarındaydılar.kızlar beyaz tenli,normal boydaydılar.neyse biraz ilerledik.otobüs sallanıodu.benimde elim sürekli kızın kalçasıyla temas halindeydi.kendimi zor tutuodum. ve sonununda elim bir kez daha kızın kalçasına değince artık bu bardağı taşıran son dala oldu.şeytana uyup elimi kızın kalçasına değdirmeye başladım nasıl olsa anlamaz diodum.biraz böyle devam etti.daha sonra okşamaya başladım.bu sefer anlamıştı.ben yine şeytana uydum nede olsa rezil olmak istemediginden bişi diyemezdi.okşamaya devam ettim eliim popsunda dolaşıyordu.üzerinde etek oldugundan kilodunu okşadıgım zaman hisediodum.elimi kilotun üzerinde dolaştırdım.bu arada etrafıma da baktım. artık emindi kimse bizi görmüodu elledigim kızın arkadaşı da birşeyin farkında değildi konuşmaya devam ediodu. elledigim kız heycandan hızlı hızlı konuşuyordu. elimi iyice kalçasında gezdirdim.parmağımı deliğinde doğru götürdüm.külotu anlaşılan yumuşaktı.deliğini çok net hisediyodum. elimi amına götürdüm orayıda iyice okşadım.ben artık daha fazlasını istiyordum. elimi yavaşça eteğin altına attım bacaklarını ve poposunu okşadıktan sonra.külotunu indirdim.artık sikilmeye hazırdı.sikimi hedefe uygun hale getirdim.eteği ince oldugundan zorlanmayacagımı düşünüyordumm.sikim dimdikti.zaten yapışık yol aldıgımızdan zor olmadı.sikimi göt deliğine girecek şekilde düzelttim.artık zorlamaya başlamılştı sikim götünü.ben iyice zorladım girmesi için ama kendini kasıyodu. acıdıgı belliydi.ben biraz daha zorladıktan sonra ucu girdi.ben otoobüsün sallantılarından faydalanarak ve ileri geri hareket ederek iyice girmesi için uğraşıodum.sanırım biraz daha girmişti içine.önümdeki kız kızarmıştı.ama umrumda değildi.sikim artık gidip geliodu içinde çok zevk alıodum.ilk defa bi türbanlıya dayıyodum.5 dk sonra eteğine boşaldım.anlamıştı oda bunu ve elini eteğine atıp,etegine yapışmış olan menileri aldı ve çantasından çıkardıgı peçeteyle elini sildi.etrafta kimsenin haberi yoktu bu olaydan.bende sonraki durakta indim.benim için çok zevkliydi .umarım bi daha bunun gibi bir türbanlıyla karşılaşırım.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.