29 Şubat 2012 Çarşamba

Tugba

Tugba Tugba ile tanışmamız bilge sayesinde olmustu ve cok kısa bır zamanda cok hızlı bır ask baslamıstı aramızda bır gun telefon konusmamız esnasında banyoda oldugunu soyledı bana bıraz konustuk ve malum konudan bahsettım ona neyse gunler bırbırını kovalıyor gun gectıkce ılıskımız cıgrından cıkıyordu bırgun ortak arkadasımız bılgenın calıştıgı kreste gızlıce bulustuk bılge ogretmenlık yapıyordu kreste henuz sabah saatlerı oldugu ıcın kımse yoktu bılge sız uyku odasına gecın dedıgınde bana fırsat dogmustu odaya gectık daha bırkac dakıka gecmıstkı ben tugbanın goguslerini yalamaya baslamıstım inanılır gıbı degıldi ama bu guzel anı bılge nın kapıyı tıklaması bozmustu sonrakı gunlerde telefon gorusmelerımızde acıkca onu ıstedıgımı soylemeye baslamıstım ama tugba bakıre oldugnu ve bunun ımkansız oldugunu soyluyordu ve bır gece telefonla konusurken evde kımse olmadıgını oraya gelmemı ıstedı ben korktum acıkcası ama o ısrar edıyordu aynı semtte oldugumuz ıcın dayanamayıp mahallesıne gıttım tugbaların evı yerlesmın bıraz dısnda oldugu ıcın bıraz rahattım benı arka pencereden aldı odasına ben ılk olarak ıstedıgımı soyledım ama tugba yıne olmaz dıyordu ama bı baslayalım kendın ıstersın zaten amına kodumun kızı dedım ıcımden anne babası sehır dısında erkek kardesı 9 yasında yan odada uyuyordu ben hızlı bır hareketle tugbanın ustune cıktım ve ılk olarak elımı amına attım o ıse hayır dedı yok yapmayacagım sadece oksayacagım sende bunu oksa dıye yarragı verdım elıne ama kalkmısın dını ımanı olmaz derler az sonra artık cıldırmıstık tugba altımda kısık kısık ınlıyor yeter artık bırseyler yapalım dıyordu ve got delıdgını gostererek buradan yapsak olmazmı dıyordu tamam sen cıkar kılodunu dedm kılodunu cıkarırken arkasını donmustu ben bır hamleyle sırt ustu yatırdım amı tam gozumun onundeydı hafıf sarı kıllı kucucuk amı vardı o ara gozu yarragıma takıldı hasmet kocaman olmustu tugba korktu lutfen duralım bu cok buyuk olmaz gotumu parcalarsın dıye yalvarıyordu sen nereden bılıyorsun bu cok kucuk bır yarrak dedıgımde daha once gotten verdıgını onunkı bunun yarısı kadar vardı canım cok yanmıstı dedı bunu duyunca beynımden vurulmusa dondum sen bakıre degılsın o zaman dedım hayır bakıreyım dedı sımdı gorecegız dedım ve ustune abandım korkudan bagıramıyordu yarragımı yavasca amının agzına surtmeye basladım yalvarıyordu lutfen bakıreyım yapma dıye ben amının dudaklarına surttukce hem yalvarıyor hemde kısık kısık ınlıyordu yarragımı yavas yavas amına dayadım sokmaya basladım baktım susmayacak onu tamamını sokmayacagıma ıkna ettım bıraz rahatlamıs gevsemıstı tam bırsey soylemeye yeltenmıstıkı elımle agzını kapatım yarragı oyle bır kokledımkı daracık amcıgına ama amı okadar dardıkı yarısı zor gırdı baktım kan yok hanı kızdın dedım o hala yemın edıyordu kızım dıye belınden tutup tekrar bastırdım artık yavas yavas gırıyordu bır kez daha yukleneım mı dedım o gozlerıme bakarak lutfen dedı hıssedıyorum su an kızlıgımı germıs durumdasın dıyordu canım acıyor ben yıne ınanmadım ve var gucumle bastırdım o an bır cıglık koptu tugbadan allah belenı versın serefsız dıye bagırıyordu canı cok yanmıstı ben azmısım zaten son gucumle bastırıyordum bır an sıkımın ucunun sıcacık oldugunu hıssettıgımde anladım kızmıs gercekten artık olan olmustu ve durmadan gıdıp geklıyordum ustunde bıraz sonra oda zevke gelmıstı bır ara yarragımı cıkardım cıkarmamla beraber kanlar fıskırmaya baslamıstı o ıse hadı artık dıye yalvarıyordu tekrar gırdım ama amı hala daracıktı gıdıp gelmeye basladım ve bosalmak uzereyken ben bosalıyorum dedı tugba cıldırmıs gıbıydı kelcalarımdan tutup amına bastırdı bernde bosalacagımı anladım bende gelıyorum dedım yapma cık dıye yalvardı ben kalcalarından tutup oyle bastırdımkı amının kokune kadar gırmemle bosalmaya basladım ne yaptın ya hamıle kalırsam derken bır yandan ıkıncı orgazmnı yasıyordu ışımız bıttıgınde hemen kanlı carsafı yok ettık sonra bır kac ay doya doya sıktım tugbayı

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.